(YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

(YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

zett
(YENİ!) PARFÜM BLOĞU
Sevgili forum ahalisi! Burnuna ve tecrübesine saygı duruşunda bulunduğum,gerçek ve bilgili parfümsever olan,saygıdeğer arkadaşımın, yeni başlatmış olduğu blogdan faydalanmamızı,bilgilenmemizi arzu ettiğimden mütevellit bu başlığı açtım..Şahsen ben,bu bloğu oluşturmadan öncede, parfüm seçimlerimde,görüşlerinden  ve bilgisinden çok zaman yararlandım,yararlanmaya devamda etmekteyim..Sizlere de yararlı olacağını düşünüyorum,takip etmenizi,incelemelerini okumanızı tavsiye ederim..Buyrunuz,tanışınız.

http://www.gurmekokular.blogspot.com.tr/

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

Velociraptor
Özellikle Nichelerde tecrübeli bir burun, her yönüyle bu blog'u tavsiye ediyorum
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

felix
Dün FM serisinin 3 parfümün yorumunuda okumuştum.Hoş ve güzel bir anlatım var.Ellerine emeklerine sağlık demek lazım.

Takip edeceğim mutlaka.

Bu arada son resimler beni benden aldı:))

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

equipa suena
Cevap olarak bu gönderi By zett
Bu konunun açılmasına çok sevindim zira ben de açmayı düşünüyordum. Blog'un sahibi Berkan abi, yıllarını parfümlere vermiş bir isim. Hala da parfüm hobisi için büyük çaba gösteriyor. Stilistik açıdan dilinin güzelliği ve parfüm yorumlarındaki betimlemeleri de takdire şayandır. Parfüm hobisine ilk adım attığım günden şu zamana kadar kendisinden çok şey öğrenmişimdir, hala da öğrenmeye devam ediyorum. Parfüm konusunda, bir nevi benim danışman hocamdır:) En büyük özelliklerinden birisi de full kullanmadığı parfümlerin yorumlarını yazmamasıdır. Full kullanımla birlikte görülen değişimleri, ayrıntıları zaten satır aralarında görebilirsiniz. Parfüme ilgi duyanlar için cidden çok güzel/faydalı bir Türkçe kaynak. Oradaki yazıların her biri çok kıymetli; ancak Creed dosyası ayrı bir önem taşıyor. Herkese okumalarını özellikle tavsiye ediyorum. Creed'in parfüm dünyasındaki önemi su götürmez bir gerçek. Bu dosyada her yönüyle ele alınıp yorumlanmış.

http://www.gurmekokular.blogspot.com.tr/2014/02/creed-dosyas.html

Parfüm dünyasına yeni adım atanlara da designer ve niş kavramları konusunu öncelikli tavsiye ediyorum. Çoğu kişinin aklı bu konuda hala karışık.

http://gurmekokular.blogspot.com.tr/2014/01/dizaynr-ve-nis-kavramlar.html

TV?

Bu iki harfi yan yana gördüğünüzde tek bir şey çağrışıyor olmalı: Tobacco Vanille ..

Son yılların en çok sükse yapan kokularından biri belki de Tobacco Vanille. Blog yazarı abimizin en çok sevdiği parfümlerden biri de Tobacco Vanille'dir. Zaten satır aralarında bu sevgiye ait ipuçları bulabilirsiniz:) Tobacco Vanille yorumunu da özellikle tavsiye ediyorum.

Kişisel fikirlerim bu yönde, aslında yazıyı daha da uzatabilmek mümkün; ancak uzun yazıyla kimseyi boğmak istemiyorum. Herkese güzel kokulu günler:)

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

equipa suena
Arkadaşlar Facebook sayfası da açılmış durumda. Parfüme ilgi duyan, bilgi edinmek isteyen herkesi foruma kayıtlı olsun ya da olmasın bekleriz:)

http://www.facebook.com/gurmekokular

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

kkavuk
equipa suena yazdı
Arkadaşlar Facebook sayfası da açılmış durumda. Parfüme ilgi duyan, bilgi edinmek isteyen herkesi foruma kayıtlı olsun ya da olmasın bekleriz:)

http://www.facebook.com/gurmekokular
Hocam aman diyeyim çekilişten falan bahsetmeyelim ne olur. Aramızda sır olarak kalsın

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

şerif23
ben bi süredir takip ediyordum. ve yorumlarını da gerçekten beğenmiştim berkan bey in. teşekkürle

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

XXX-2
Cevap olarak bu gönderi By zett

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

felix
Çok sevdiğim,Vetiver listemin baştacı olan Frederic Malle Vetiver Extraordinaire'e yorum gelmiş.

Koku,marka,performans,parfümör ile alakalı hissiyat ve düşüncelerimiz tamamen eksiksiz aynı.Okurken her cümlede "evet aynen böyle" dedim.

http://www.gurmekokular.com/2016/04/frederic-malle-vetiver-extraordinaire.html?m=1

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

trustalt
felix yazdı
[...]

Guzel yazi :)) Son cumle cok anlamli..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

vesna
Ankara'da yasiyor sanirim. Arada taurus'ta goruyorum..

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

Umut Kurtoğlu
Güzel yorum olmuş gerçekten.. Başka bir forumda Hellhound olarak da yazıyor heralde GM? Emre Üstad'a da selam gelmiş yorumda:)  Gerçekten sağlam vetiverlerden VE.

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By felix
Düzenli takip etmeye çalıştığım bir blog Berkan beyin bloğu. Bu yorumu da iyiymiş ama Emre beye ithaf edilince çok iyi olmuş ;)
felix yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By vesna
vesna yazdı
Ankara'da yasiyor sanirim. Arada taurus'ta goruyorum..
Aynen Ankara'da yaşıyor:)

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

dewnew

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

guardiannnn
ne kadar güzel bi jest olmuş emre hocam :)
follow me on instagram: @overdoseperfume
BUU

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

BUU
Arada parfüm yorumlarına bakarken denk geliyorum gerçekten başarılı ayrıca şu okuduğum yorumda da hissiyat ve düşünce olarak tamamen katıldığımı söylebilirim. Berkan beyin emeğine sağlık
http://www.gurmekokular.com/search/label/Ego%20Facto?m=1

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

єяяσя.
Berkan Bey INITIO - DIVINE ATTRACTION yorumu yapmış yeni gördüm daha
Övgüler dizmiş ve hatta referans olabilecek bir koku diye bitirmiş.
[Mösyö Vetiver(ist) in çok sevebileceği bir koku olabilir zira
 deri+vetiver.]

http://www.gurmekokular.com/2016/06/initio-divine-attraction.html

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

radmurat
Foruma  girmeden önce yazılarını ilgi ile okuyordum, hala da okuyorum. Niş koku alemi ile tanışmama sebep olmuştur. Koklamadan, onun sayesinde,  amouage hayranı oldum. Ama kokladıktan sonra da hayranlığımın parfüm kokusunu bastırdığını farkettim. Hayranlığım, parfümlerin kokusundan daha fazla olmuş...Kokladıktan sonra yorumlarını okuyunca kokuyu daha iyi anlamaya başladım...

Re: (YENİ!) PARFÜM BLOĞU-Trendleri umursamayan özel parfümler

alperdutkin
Daha fazla paylaşım görmek isteriz...
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber
12