YARDIM

erenkilic
Merhabalar siz değerli forum üyelerinin yardımını arzu eder ve bahsedeceğim konu için affınıza sığınırım..
Malum bey abiler ben öğrenciyim yaşım 19 lakin gelin görün ki milletin elini kirleten para bana bir türlü yanaşmıyor :) Ha Allah'a şükür kazanıyorum yine şöyle böyle diyeceğim o ki orjinal parfüm alacak param yok bende doldurma parfümcülere yöneldim ve sizlere akıl danışmak istiyorum..
David Walker dan Abercrombie & Fitch Fierce (e112 kodlu) aldım (çok övdüler bunu içten içe şeytana kandım ha daha öncesinden burnnum bu kokuya aşina olmadığından bilemiyorum ne kadar benzettiler ) Şimdi şu var ben bu parüfmü 30ml 20ml falan (orjinalini) bulabilsem alacağım (ucuz olur sanırsam)
İşte siz burada devreye giriyorsunuz efenim ben bunu 20-30 ml nerede bulurum ?
Ha birde açık parfümde neyi kimi önerirsiniz malum tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı :)
Şimdiden teşekkürler...

Re: YARDIM

CNYT
erenkilic yazdı
[...]
Açık parfüm kesinlikle önermeyiz çünkü içeriğine katılan kimyasallar bilinmemektedir aynı zamanda daha yoğun olması için alkol türevleri ilave edilmektedir. Bu tip doldurma parfümler kanserojen içeriklidir ve ileriki dönemlerde ciddi cilt hastalıkları ile karşılaşabilirsiniz, yanıklara kadar. Parfüm Merakı sitesinde sadece parfüm bölüştürme / split kısmı vardır ve bu bölümede yönetici Şerif bey bakmaktadır. Bu linkten kendisine ulaşmaya çalışın: http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Bolu-turme-Split-f40937.html
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***