Yılbaşı İndirimlerine Az kala

matrai
Yeni yıla az bir zaman kaldığı şu günlerde. Yıl sonu veya yeni yıl fırsatları ve indirimleri adı altında firmaların yapmış olduğu kota tutturma oyunlarında. Sağlam bir indirime girdiği anda almayı düşündüğünüz parfüm veya parfümler neler?

Hemen hemen herkesin bütçesinden önemli rakamları bu indirimler için ayırdığınıda biliyoruz  Hadi yazalım bakalım listemizi

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

Umut Kurtoğlu
Baya yok abi benim.. Ciddiyim.. Yurtdışından var birkaç tane.

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

umuttt
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Ermenegildo Zegna - javanese Patchouli

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

matrai
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Ben bu yılın son zamanlarına güzel bir nokta koymayı planlıyorum. Eğer gerçekten güzel indirimler olursa (Göstermelik değil) uzun süredir ayırdığım ve topladığım bütçemle Rojanın geri kalnlarına fena göz diktim.
Bunlar:
Diaghilev
Parfum De La Nuit No 1
Parfum De La Nuit No 2
Parfum De La Nuit No 3

Bu şekilde bu yılın jübilesini yapmayı planlıyorum

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By umuttt
umuttt yazdı
Ermenegildo Zegna - javanese Patchouli
En sevdiğim 2 paçuliden biri.

TME

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

TME
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Artık forumda hangi split olursa oradan arta kalan dekantlarla idare ederiz, nasip kısmet

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

lyrica
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Bu işte yeni olduğumuza göre Creed indirimleri peşinde olacağım hocam

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By matrai
La nuit'lerin mlsi 30 lira falan herhalde :D

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

camorr
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
[...]

O nasıl bir liste

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

umuttt
Adaşım gerçekten çok beğendim ama o parayı hak eder mi? Sürekli düşünüyorum :)

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

camorr
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Debussy yazdı
La nuit'lerin mlsi 30 lira falan herhalde :D
40'a doğru çık hocam

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

matrai
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Debussy yazdı
La nuit'lerin mlsi 30 lira falan herhalde :D
Öyle olsa yine iyi Şu anki fiyatı 4324 tl %30 indirim olsa ml si senin dediğin rakamlara gelir. İşte o zaman alırım

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Ben euro'yu hala 3 lerde saniyorum, unutmusum :D

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

Onrhntrs
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Üstad bunlardan no3 inanılmaz, sonra no1, sonra diaghilev👍🏻👍🏻

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

Lagerfeld
İndirime girdiği anda Umut'tan Noble Leather almayı düşünüyorum. :)

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

walter
Memo irish leather almayı düşünüyorum eğer denediğimde beğenirsem russian leather de alabilirim.

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Xerjoff naxos ,Tiziana terenzi loudana nero
İkisinden biri ikiside ağır basıyor bakalım
Je deviens folle

[...]

Etmez mi. 125 ml şişesi ayrıca.. uzay parfümeriye sormanda fayda var stok var mı diye tekin ya da sevilden almak yerine

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld yazdı
İndirime girdiği anda Umut'tan Noble Leather almayı düşünüyorum. :)
Girer senin için her zaman:)

Re: Yılbaşı İndirimlerine Az kala

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By camorr
camorr yazdı
Debussy yazdı
La nuit'lerin mlsi 30 lira falan herhalde :D
40'a doğru çık hocam
Vay arkadaş.. Nasıl fiyatlar.. tüplü şahin alsak ayağımızı yerden keser.