Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

kaside66
Saygıdeğer parfüm meraklıları; yılbaşında hediye edeceğimiz parfümleri de paylaşalım istedim.

Ben eşime Fahrenheit Edt, kızıma da Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh set hediye edeceğim. Tabii onlar bana parfüm hediye etmeyeceği için (fazlasıyla parfümüm olduğunu düşündüklerinden), kendime de Estee lauder Beautiful aldım. Bu arada Nishane'den çok güzel bir hediye bekliyorum- Sayın Cantona sayesinde-.

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

giyotinberq
Anneme Burberry Body EDP alacağım. Aşırı derecede yakıştırıyorum kendisine. Sanki onun için yapmışlar parfümü :) Ablama da bir parfüm almayı düşünüyorum ama karar veremedim hala.
brktyr600@gmail.com

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

erdembaba
eşime mirto paneria..

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By kaside66

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

kaside66
Hanımeli yazdı
kaside66 yazdı
[...]

Nishane den Ambra Calabria yı seçtiniz değil mi sevgili kaside :)
Evet Ambra Calabria'yı seçtim. Çok zor bir seçim oldu. Hepsi çok kaliteli kokular.

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

mm.olcayto
Cevap olarak bu gönderi By giyotinberq
lacoste pour femme önerebilirim süper koku..

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

matrai
Kayınpederime Bentley İntense aldım 1 şişe yılbaşında vereceğim kısmetse. Damat parfümüm bitti deyip duruyor

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

Eminth
Admin
Altuğ bey kayınpedere şöyle amouage ya da kilian falan hediye etseydiniz ;)

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

matrai
Eminth yazdı
Altuğ bey kayınpedere şöyle amouage ya da kilian falan hediye etseydiniz ;)
Bentley intense iyidir şımarmasın :) ( Birde okuyormuş forumu )

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

Eminth
Admin
😄 gerçi parfümle alakası olmayanlar için bentley kulağa baya pahalı geliyor.

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

matrai
Eminth yazdı
😄 gerçi parfümle alakası olmayanlar için bentley kulağa baya pahalı geliyor.
Bentley candır Adı yeter. kokusuda bence oldukça lüks tam hediyelik bir parfüm. Arabasını alamadım ama parfümünü vereyim dicem hediyeyi verirken :)

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By Eminth

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

allure
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Bu yıl başı sadece kendime parfüm alıcam.:)) o da minty'den velvet rose oud

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Eminth yazdı
Altuğ bey kayınpedere şöyle amouage ya da kilian falan hediye etseydiniz ;)
Bentley intense iyidir şımarmasın :) ( Birde okuyormuş forumu )
Kayınpedere facebooktan screenshot attım.Grafiker yengenin babası kesin facebook kullanıyordur diyerek. Geçmiş olsun üstad şimdiden.

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

Umut Kurtoğlu
Ben hanıma la nuit tresor alacağım.. Yakın zamanda da kendime parfüm değil ama dolap hediye etmek istiyorum.

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

Selcuk
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Eger bulabilirsem kendime Caron Third man veya Yatagan hediye etmeyi dusunuyorum.

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

Libra
[...]

Kasidecim beautiful zaman zaman benim de aklıma düşen parfümlerden.Birkaç ay önce ciddi niyetlenmiştim ama emin olamadım ve araya başka parfümler girdi.Aldığına memnunmusun?İyi ki almışım diyormusun?Bu arada fahrenheit benim eşimin de en sevdiği parfümdür;)
TME

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

TME
Van Cleef Orchidee Vanille hediye etmeyi dusunuyorum.

Re: Yılbaşında hangi parfümleri hediye edeceksiniz?

giyotinberq
Cevap olarak bu gönderi By mm.olcayto
Yeni gordum hocam tesekkurler oneriniz icin. Edpsi mi edtsi mi acaba? Yarin bir bakayim.
brktyr600@gmail.com
123