Yılbaşı çekilişi vol 2 (Kazanan: Jatne)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

kupo
Hayırlı olsun :)
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By nephila

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

jatne
Cevap olarak bu gönderi By nephila
nephila yazdı
tebrik ederiz....))
Çok teşekkür ederim nephila

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

jatne
Cevap olarak bu gönderi By kupo
kupo yazdı
Hayırlı olsun :)
Çok teşekkür ederim kardeşim sağol

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

jatne
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
Mutlu günlerde kullanın Jatne...Umutcuğum senin de gönlüne sağlık :)
Çok teşekkürler hanımeli saygılarımla

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By jatne
Yarın kargoda:)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Optuna
Tebrikler Jatne.
Gonlune saglik Umut baskan.
Private Label - Ursa

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

jatne
uuuuu yazdı
Yarın kargoda:)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

jatne
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Optuna yazdı
Tebrikler Jatne.
Gonlune saglik Umut baskan.
çok teşekkürler Optuna saygılar

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

jatne
Umut bey güzel hediyeniz ulaştı. Foruma vermiş olduğunuz emek ve ince düşünceniz için tekrardan teşekkürler saygılarımla

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Umut Kurtoğlu
Güle güle kullanın:) umarım güzel paketlenmiştir. Ben ofiste değildim kargo gönderildiğinde

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

jatne
uuuuu yazdı
Güle güle kullanın:) umarım güzel paketlenmiştir. Ben ofiste değildim kargo gönderildiğinde
Güzel dilekleriniz için teşekkürlerKargoda sorun yok  Ofiste bu güzel jestinizin bana ulaşması için emeği geçen herkese de selam ve sevgiler sağlıcakla kalın

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2 (Kazanan: Jatne)

Hattab
Bu çekilişin aynısını bayramlarımızda da yapmanız dileğiyle. Black mani sevmesemde güzel günlerde kullanın.
Kime lazım yâr? yâr neme lazım, neye lazım yâr?

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2 (Kazanan: Jatne)

Umut Kurtoğlu
Sizden de bekliyoruz önümüzdeki bayram bir çekiliş o zaman:)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2 (Kazanan: Jatne)

Hattab
Yıl başı için birşeyler yapsaydım bayram içinde yapardım.
Bana almanyadan getireceğiniz cdgnu çekilişle veririm bende ne yapayım.
Kime lazım yâr? yâr neme lazım, neye lazım yâr?

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2 (Kazanan: Jatne)

Umut Kurtoğlu
Çok haklısınız. Tamamen katılıyorum. Her bayram bir adet hediye edeceğim dolabımdan. Teşekkür ederim hatırlattığınız için.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2 (Kazanan: Jatne)

Hattab
Veren el alan elden üstündür.
Rica ederim.
Kime lazım yâr? yâr neme lazım, neye lazım yâr?
12345