Yılbaşı çekilişi vol 2 (Kazanan: Jatne)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

pi-jey
Selam umut hocam beni de ekler misiniz=)
CoSTUME NATİONAL HOMME

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

gusti
Benide eklermisiniz.tskr
DHİ

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

powerty
Umut bey merhaba beni de eklerseniz sevinirim.Çorabımı şömineye astım bekliyorum :))

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Byodorr
Umut hocam mesaj sayim yeterliyse ben de katilmak isterim.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Umut Kurtoğlu
Sınır yok:)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

protectedsugar
Ben de varım...

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

ssselçuk
katılmak için değil nazik jestini tebrik etmek için yazdım umut hocam yüreğine sağlık..

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Umut Kurtoğlu
Teşekkürler. Bu hediye kültürünü yaygınlaştıramadık forumda ne yazık ki. Zaten bu saatten sonra da olmaz.

NA

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

NA
Uzun zamandir foruma goz atmiyordum ama Bvlgari Black adini gorunce -biraz da utanarak- adimi listeye yazdirmak istedim :) Herkese simdiden mutlu yilllar!

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

ibrhm
Nadir bey sizi görmek cok guzel, özlettiniz kendinizi.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

mgenc
Bende çekilişe katılmak istiyorum.. mümkünse

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

yunus
Bende katılmak istiyorum

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

hızırabi
Çekiliş bitmediyse ben de varım

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Arthur Mccaine
Uzun bir aradan sonra bende var olmak isterim hala geçerliyse Umut hocam :)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By MauMau
31 aralık akşamı çekilişi yaptım fakat yoğunluktan yazamamıştım. Hediyenin sahibi Noter huzurunda yapılan çekiliş ile : Jatne

Adres bilgilerini bekliyorum..

Umarım güzel günlerde kullanılır..

Ülkemiz/şehrimiz/mahallemiz ve evimizde huzur-güvenlik-mutluluk-sağlık dolu bir yıl olur umarım bu 2017. :(umudum yok)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

guardiannnn
merhabalar ben de katılabilir miyim mümkünse teşekkür ederim.

umut bey kardeşim böyle hediyeler güzel kardeşlik barış hediyelik adına sizlere de teşekkür ederim katılan forum kardeşlerime de bol şans dilerim ki bvlgari de güzel kokuyor bir parfüm sanırım denemek için merak ettiğim bir koku galiba.  inşallah çok isteyen bir arkadaşımız sahip olur böyle kıymetli bir parfüm herkese nasip olmaz.  kardeşlik adına bu yaptıgınız forumu daha guzel gunlere taşır insallah. bvlgari black icin de fragrantica da bir yorum da yapmak istiyorum belki bilmeyenler icin bir sans olur bu yazdiklarim insallah.

Dün, bu koku amazon.com'daki bvlgari mağazasından aldım. İlk spreyde parfüm kokusu alırsanız kaybolur. Hiç kimse size hiçbir iltifat almayacağını fark edemez. Övgü aldığını söyleyenlerin sanırım, övgülerin birinin saklamasına izin vermesiydi, çünkü bunu fark edebilmenin tek yolu budu.
Kokunun kendisi ürpertici görünüyor, SANDALWOOD notuyla başlıyor ve daha sonra DERİ'ye oturuyor. Aslında bir küp kokusu alıyor.
Toplamda 3'ten fazla vereceğim 10
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Umut Kurtoğlu
Ahah beynim yandı.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

jatne
Bu konu güncellendi de .
Emeğinize yüreğinize sağlık umut beyilk defa bir çekilişte kazandım. Kendi adıma 2017 hoş bir süpriz ile başlamış olduBu güzel hediye için,öncelikle size ve forumdaki tüm arkadaşlara teşekkürler saygılarımla İletişim Bilgileri forumun mail sisteminden tarafınıza yollanmıştır Umut bey

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
Google translate'de iyileştirme yaptık demişlerdi bir de. Saka saka. Cok guzel yorum olmus maşallah.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

nephila
Cevap olarak bu gönderi By pi-jey
tebrik ederiz....))
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]
12345