Yılbaşı çekilişi vol 2 (Kazanan: Jatne)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

THUNDERBOLT
Bende katılmak isterim.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

cantona8

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

misketkedisi
Mümkünse ben de katılmak isterim. Teşekkürler.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Wadajat
Umut hocam ben de şansımı denemek istiyorum
Everything in its right place..

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

ServetŞahin
benide dahil eder misiniz

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

evorelismus
Cevap olarak bu gönderi By THUNDERBOLT
Beni de yazabilirsiniz.teşekkür ederim

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Queen
Beni de ekleyebilir misiniz teşekkürler :)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

drekoo
Cevap olarak bu gönderi By Lostcode

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Isaiah Berlin
Beni de eklerseniz sevinirim. :)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Ckone
Merhaba....blogda yeniyim....ilk mesajim bu....benide eklerseniz sevinirim...

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Drkener
Çok güzel bir düşünmüşsünüz, gönlünüze sağlık, mümkünse katılmak isterim, teşekkürler
Bir nefes sıhhat...

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

NeroBianco
Seri olarak katılabiliyomuyuz. 34-44 arası komple bana yazın

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Caliban
Valla ben de katılmak isterim hocam;) Çok ince bir düşünce bu arada teşekkürler :)
calibanitsme

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Pink Floyd
Umut Hocam sıralama yaptığında beni 23. sıraya koy, baksana zegna ile Kaside'nin şanslı numaraları hep 23 oldu

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

SHaNS1986
Umut bey bende katılmak istiyorum guzel düşünceniz için teşekkürler.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

nephila
Onceki cekilosleri kacirmisiz ama istedigim koku bu. Birturlu deneme ve kullanma imkanim olmadi. Tam benlik bir koku oldugnu dusunuyorum bakalim hayirlisi... Emeginize.saglik simdiden. Umarim bana cikar...)))
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Casper
Şansımızı deneyelim bari:) +

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

kupo
Umut hocam bende katılmak istiyorum bu güzel davranışınız içinde teşekkür ederim.
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Coppa Cabana
Bende katılmak isterim