Yılbaşı çekilişi vol 2 (Kazanan: Jatne)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

MauMau
Mümkünse bende katılmak isterim. Black merak ettiğim bir koku olmuştur hep, ancak hiç deneme fırsatım olmamıştı.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

ibrhm
Beni de yaz Umut'cum, tadını çıkaralım çekilişlerin.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Pink Floyd
    Bu garibanı da unutmayasın!!

BUU

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

BUU
Hangi forumda var şöyle dayanışma paylaşım helal olsun. Benimde eklermisin umut hocam

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

jatne
Umut bey bende katılnak isterim

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

zett
Umut bey şansımı denemek isterim..Teşekkürler. .

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

asilx
Ayıp olmazsa bende katılmak isterim.
Tebrik ederim.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

ihtiras1519
Cevap olarak bu gönderi By Lostcode
Unut hocam çekiliş yapıyor bizede katılmak düşüyor müsadenizle hocam katılmak isterşm
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

yalciner51
Gönlüne sağlık Can..
Atam İzindeyiz!..

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
ihtiras1519 yazdı
Unut hocam çekiliş yapıyor bizede katılmak düşüyor müsadenizle hocam katılmak isterşm
Su uyur düşman uyumaz ihtiras hocam:p gerçi unutla pek kafiye olmadı şimdi farkettim

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By huskar
huskar yazdı
Gercekten bu forum diğerlerinden farklı yapıda insanların bulunduğu bir yer🤗
Eğer mümkünse katılmak isterim.güzel düşünceniz için de teşekkür ediyorum. .
Saygılar. .
ne tespit ama..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

guardiannnn
11 mesajın 5i çekiliş başlığında..

follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

erdembaba
katılmak isterim..gönlünüze sağlık

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Optuna
Hemen katılalim bravo..
Private Label - Ursa

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Arturo's
Bende katılmak isterim mümkünse

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Sahin
hadi bir daha deneyelim bari, makus talihimizi :)teşekkürler umut hocam,beni de eklerseniz sevinirim

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

murrjm
Ben de alabilirim

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

sinan223
Umut hocam gonlunuze saglık. Blvgari Black benim de severek kullandigim bir parfüm. Mumkunse cekilise ben de katilmak isterim.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

vito andolini
Beni de ekleyin lütfen
Terre D'Hermes