Yılbaşı çekilişi vol 2 (Kazanan: Jatne)

Selam.

Bugünkü kokumuz Blvgari Black. Neredeyse full.

Ülke berbat dünya berbat forumda egolar zirve üç tane koku molekülü için.

Ee o zaman çekiliş yapalım.

Ho ho ho mutlu yıllar. Çekiliş yılbaşı gecesi

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Frozenwings
Oo birim :)  Ne zamandır gözüm vardı.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

balaban75
Buradaki tüm çekilişlere katılmaya niyetliyim, şu makus talihimi kırarım belki
Gönlüne sağlık kardeşim

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

huskar
Gercekten bu forum diğerlerinden farklı yapıda insanların bulunduğu bir yer🤗
Eğer mümkünse katılmak isterim.güzel düşünceniz için de teşekkür ediyorum. .
Saygılar. .
TME

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

TME
Hastasıyımdır, 2000'lerde severek kullanırdım. Yazılabiliyor muyuz efendim

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

BatuhanKLC

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

eren_c.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

ersanerdemir
katılabilir miyim? :)
teşekkürler

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

umit.K
Katılmak isterim Umut hocam.
Teşekkürler.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

baykalbul
Durun siz kardeşsiniz diyorum(hani türk filmlerinde olur ya :D ), gereksiz yere kavga edenlere , yani elbet haklı oldukları yan var ama kalpte kırmamak lazım.. LAfım geneledir ve kendim için dedir. Seviyorum iyi niyetli forum arkadaşlarını.. Hani el seyire doymaz derler ya ama ben hele son kavgaları gerçekten üzülerek seyrediyorum ki umarım barışacaklardır.. Neyse oraya yazarım belki, burada uzatmayayım..

Bende yazılayım umut hocam, çıkacak arkadaşa şimdiden hayırlı olsun ve güzel yılbaşıları dilerim
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

İmeraFera
Bende şansımı deneyim Teşekkürler
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

pikcell
Umut kardeşime yakışır, yeniyıla girerken hediyeler artacak anlaşılan.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Libra
Bvlgari Black,bayılırım...Ben de katılabilirmiyim:)

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Burakkk
Bende katılmak isterim Umut hocam. Çok enteresan ve güzel bir parfümdür black.

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

LesPaul59

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

MeaCulpa
Umut hocam teşekkürler güzel hediyen için bizede katılmak düşüyor. Önceliğim millipiyango bileti ama onda çıkmazsa burada seviriz bakalım
Je deviens folle

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

traged
Umut hocam bende varim

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

kadir.tbk
Umut hocam ince düşüncen için çok teşekkürler :-)
Bende katılmak istiyorum kokuyu kendim için  koleksiyona eklicem kazanırsam.İnşallah en çok isteyene çıkar. Kazanan arkadaşa şimdiden hayırlı ugurlu olsun .
Teşekkürler
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

policeman_27
Umut hocam izninle...

Re: Yılbaşı çekilişi vol 2

Lostcode
Umut hocam bende katılmak isterim çekilişe benide yazarsanız sevinirim güzel düşünceniz için teşekkür ederim.
12345