Yılbaşı çekilişi (kazanan belli oldu)Arşive alınabilir

Yılbaşı çekilişi (kazanan belli oldu)Arşive alınabilir

kaside66
Bu konu güncellendi de .
Herkese Merhaba,

Aslında yılbaşına daha yakın, gelecek hafta yapmayı düşünüyordum bu çekilişi. Ancak forumdaki gerginlik nedeniyle öne çekiyorum. Umarım bu badireyi de atlatır forumumuz.

20 Aralık 2016 itibariyle kayıt yaptırmış olan herkes katılabilir çekilişe. Hiçbir koşulum yok bu çekilişte. Alan kişi kullanabilir, hediye edebilir, split yapabilir, satabilir, takas yapabilir, hatta çöpe de atabilir. Tek istediğim forumda huzur ve hoşgörü.

Parfümü denemek için bir kez sıkmıştım. Jelatini de duruyor. Jelatini üstten kapatıp, yapıştırdım. Açıldığı anlaşılmıyor. Beylere çıkarsa sevdikleri bir hanıma çok rahatlıkla hediye edilebilirler.

Çekilişi 23 Aralık Cuma günü 15-17 saatleri arasında yapmayı planlıyorum. Bol şans dilerim.

Parfümü Sayın erdembaba kazanmıştır. Kendisini tebrik ediyor, katılan herkese teşekkür ediyorum. Erdem Bey adresinizi mail ile gönderirseniz en kısa zamanda size kargolarım.

Çekiliş Listemiz

1) Balaban75
2) policeman_27
3) uuuuu
4) Frozenwings
5) huskar
6) ersanerdemir
7) ümit.K.
8) baykalbul
9) İmerafera
10) ServetŞahin
11) Burakkk
12) LesPaul59
13) murrjm
14) MeaCulpa
15) traged
16) kadir.tbk
17) Hanımeli
18) pi-jey
19) PinkFloyd
20) BUU
21) jatne
22) ihtiras1519
23) erdembaba
24) zett
25) Optuna
26) alisofya
27) Sahin
28) sinan223
29) xlusive
30) vitoandolini
31) THUNDERBOLT
32) misketkedisi
33) Wadajat
34) Queen
35) drekoo
36) Ckone
37) Cranial3perfumean
38) Drekener
39) Nerobianko
40) Baho

Re: Yılbaşı çekilişi

balaban75

Düşünceniz için
Şansımızı deneyelim ,hiç yoktur bunu  bir kere daha teyit edelim

Re: Yılbaşı çekilişi

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Güzel düşünceniz için teşekkür ederiz...eğer uygunsa katılmak isterim..

Re: Yılbaşı çekilişi

BatuhanKLC

Re: Yılbaşı çekilişi

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By balaban75
Harika düşünceniz için teşekkürler. Katılmak istiyorum ayrıca ben de bir çekiliş yapacağım.

Re: Yılbaşı çekilişi

Frozenwings
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Düşünceli hareketiniz için çok teşekkürler. Katılıp katılmama konusunda çok kararsız kaldım, ama kız kardeşimin şansı için girmek isterim. Bakalım...

Re: Yılbaşı çekilişi

huskar
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Bu güzel düşünce için teşekkür ediyorum😀
Mümkünse ben de katılmak isterim..

Re: Yılbaşı çekilişi

ersanerdemir
beni de ekler misiniz?  :)
teşekkürler

Re: Yılbaşı çekilişi

umit.K
Jestinizden dolayı tebrik ederim. Rica etsem beni de eklermisiniz?
Teşekkürler.

Re: Yılbaşı çekilişi

baykalbul
Evet hepimiz kardeşiz aslında, kalp kırmayalım.. Teşekkürler..

Çekiliş için de teşekkürler.. Ben de katılayım lütfen.. Çıkacak arkadaşa hayırlı olsun
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Yılbaşı çekilişi

İmeraFera
Bende katılabilirim Teşekkürler
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: Yılbaşı çekilişi

ServetŞahin
Eşim için beni de ekler misiniz rica etsem...

Re: Yılbaşı çekilişi

pikcell
Çok güzel hareketler bunlar, tebrik ederim sizi.

Re: Yılbaşı çekilişi

Libra
Sevgili Kaside,bu parfümden elimde olduğu için çekilişe katılmıyorum ama güzel düşüncenizden dolayı tebrik ederim.İnşallah hepimiz hoşgörülü olmayı başarabiliriz:)

Re: Yılbaşı çekilişi

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Sevgili Kaside bende katılmak isterim mümkünse. Bana hafif Alien'ı anımsattığı için çok beğenmiştim.

Re: Yılbaşı çekilişi

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By kaside66

Re: Yılbaşı çekilişi

murrjm
Ben de katılabilir miyim ?

Re: Yılbaşı çekilişi

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Merhaba teşekkürler çekiliş için katılıyorum bende
Je deviens folle

Re: Yılbaşı çekilişi

traged
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Benide eklerseniz sevinirim

Re: Yılbaşı çekilişi

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Merhaba ince düşünce ve görüşleriniz için çok teşekkür ederiz . Bende kız kardeşim için bu çekilişe katılmak istiyorum. Çıkıcak olan arkadaşıma şimdiden hayırlı ugurlu olsun ama umarım en çok isteyen kazanır :-)
Teşekkürler , saygılarımla...
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...
1234