Xerjoff | XJ Casamorati 1888

alperdutkin
Bu konu güncellendi de .
mall of istanbul'da tekin acar, sevil, boyner ve debenhams'a gidiyordum ancak son zamanlarda içimden hiç gitmek gelmiyordu. Hem çalışanların tavrı, dünyadan bir haber oluşları, hem de aradıklarımı bulamayışımdan dolayı...Dün gezerken brandroom'u gördüm ve aklıma direk  internetteki parfüm sayfası geldi...nasıl görmemişim bugune kadar...inanılmazdı...kolay kolay bulunamayan özel kokular öyle sıralanmış..bir süre izledim:) çalışan inanılmaz ilgili ve bilgiliydi...yaklaşık olarak 1 saat kaldım...bazı kokuları denedim ancak aklımda kalan Xerjoff | Casamorati 1888 oldu...Çok etkileyici bir koku açıkçası...Şişesin görünce içinde kesin tütün vardır dedim ancak notalarına baktığımda yok...Dün odaya astım göleği odaya girdiğimde kokusunu almak için...Bugun odaya girdiğimde berber dükkanı kokusuna benzer bir koku da aldım ancak yine çok sevdim...Fiyatına baktığımızda ise 1000+ rakamlarda dolaşıyor...Bu koku hakkında yorum yapabilecek ustalarımız var mı ki...

http://www.fragrantica.com/perfume/Xerjoff/1888-21616.html

Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber
Ozy

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

Ozy
Var tabi yorum olmazmı :)
Bende bugün tarih 24 mart perşembe
Geçen hafta çarşamba denediğim 1888 hala montumda kokmakta bu yorumu yazmadan önce bidaha kokladım koku hala duruyor mont üzerin de yani koku git yaz yorumunu ben burdayım hala dedi :) 1 hafta olmuş koku hala var .
Kokunun açılışından sonuna kadar ben amber hissettim ama bu amber ne tatlı nede acı amber alper inde dediği gbi berber kokularını andıran ama amberide baya hissedilen lüks koku ama berber kokularını hemen unutturuyor değişiyor koku amberini iyi oturtmuşlar kısaca ne tatlı ne acı
Koku kalıcılık farkedilirlk güzel insanlar yanınızdaysa toplu taşıma ise bu burnunu çeken insanlar size durumu açıkca belli ettiriyor.
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

alperdutkin
Ancak ben bu kokunun dekantını almaya cesaret edemem:) ciddi bir şekilde alışkanlık yaratabilir:) Benzeri yada kıyısında gezinen bir koku var mıdır diye merak ediyorum
[...]

alperdutkin yazdı
Ancak ben bu kokunun dekantını almaya cesaret edemem:) ciddi bir şekilde alışkanlık yaratabilir:) Benzeri yada kıyısında gezinen bir koku var mıdır diye merak ediyorum
Okadar niş denedim kullandım benzerini duymadım konlamadım dekant benide kesmes şartlara göre hareket ediyorum yoksa o şişe bu eve girecek bi gün :)
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

alperdutkin
Fragnatica kullanıcılarını da benzerine rastlamamış:) belki olur değil mi neden olmasın:)
[...]

Olu olu bi yerden çıkar ama gerçek şuki 1888 lükslüğü asla vermez .
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By alperdutkin
BUU

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

BUU
Merak ettiğim bir koku bşr ara dekant edineceğim

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By alperdutkin
Arkadaşlar merhaba bugün Bülent abiden aldım bu parfümü denemek isteyen arkadaşlara 20 ml kadar verebilirim..şu anda satış hakkım yok forumda bi sıkıntı oluşturacaksa hiç önemli kalabilir..

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

alperdutkin
erdembaba hocam parfüm hakkındaki yorumlarını bekliyoruz.)
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

erdembaba
Alperdutkin hocam havalar sıcak olduğu için pek kullanmıyorum..sizin mesajınızdan sonra bileğime sıktım..öncelikle farklı bi koku üzerinde alışılmış ve çok güzel..devamı yarın diyeyim biraz daha koklayım yapayım yorum

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

erdembaba
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 2 ay önce aldığım ama malum sıcaklardan çok kullanamadığım 1888 i anlatmaya çalışayım..
Notalar her yerde yazıyor o yüzden ben bana kokan notaları yazmak istedim..parfümün açılışı biber ve safran ile beraber odunsular ile açılıyor, bu odunsuluk hep kalıyor zaten çok değişken bi koku da değil malum..buradaki odunsu hava kaliteli doğal çok güzel rahatsız etmeyen bi notada ilerliyor..
Parfümde gül ve irisi sevemedimbeni rahatsız eden bi taraf var baş ağrısı yapıyor o yüzden DH ve DHİ yi hava çok soğuk olmadığı sürece kullanamıyorum..gülün en güzel hali mfk lm ise sanırım buradaki gül en iyi 2. yada 3. derim. Yine odunsular etrafında dolanıyor..ve böyle gidiyor..
Yorumlara bakarsanız çekici olduğu söyleniyor. Bu kokuda bişey var gerçekten ve anladığım tek tarafı bu kokunun ten üzerinde çıkması..kalıcılık çok iyi yayılım ortalama üzeri tam olması gereken yerlerde çünkü boğabilir kalıcılık sandal ağacından geliyor sanırım..çekici baharatlı sıcak kokusu..birde şu var baharatlı deyince ben bi soğuyorum parfümlerden sizde benim gibiyseniz baharatına sandalına takılmayın önce deneyin niş gibi nişlerden..
Fiyat olarak 1200 leri bence hak etmiyor..mihenk taşlarından bi marka sanırım fiyat bunlardan kaynaklı..yaş olarak 30 öellikle 40 lı yaşlara yakışır çok modern de durur insanın üstünde..

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

alperdutkin
Yorumun için teşekkürler hocam:) ben de winter is coming demek istiyorum
[...]

ne demek Alper hocam..

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

alperdutkin
1888 hakkında yeni bir yorum gelecek mi.)
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

Debussy
Henuz kendisini gosterebilecegi havalarda kullanmasam da oldukca begendim ben de. Bir ara elimde olup sonra elden cikardigima cok pisman oldugum birkac kokudan biri oldu, kendini ozlettiriyor, farkli bir aurasi var. Bir ara soguk havalarda deneyip daha detayli bir yorum girerim kendimce muhtemelen.

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

alperdutkin
Elimdeki dekant bitince ben de şişesini edinmeyi düşünüyorum
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

BatuhanKLC

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

alperdutkin
şişesinden kokusuna kalite...
dekant deneyin hocam isterseniz önce forumda 8-9 tl arası bulunuyor
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Xerjoff | XJ Casamorati 1888

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By alperdutkin
bu parfüm için söylenecek fazla söz yok açıkcası gerçekten zevki selim parfüm tutkunu arkadaşların top 10nda her zaman yer edinebilcek bir koku

12