Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

tarkan
Oldukça zamandır aklimda olan resimleri daha yeni koyabildim :)

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

єяяσя.
Tarkan Bey o zebra desenli D&G By adlı parfüm mü ?
Nasıl bir koku? Yorum alabilir miyiz..

Güzel günlerde kullanın.

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

tarkan
Aynen öyle by :)  zamanında satıcı içerisinde afrodizyak var dediği için hem de deseni renkleri için  almıştım genç zamanimizda icerisinde az ml vardir tutmuştum öylesine.  Şekerli hafif  çikolata tarzında tam kış kokusu onun yerine atitute u koymuştum sonrasında çok olmasa da yakın kokular ama ikiside maalesef yok artık by i bulmak zaten imkansız ve aşırı pahalı..

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

SilverStar
evet 1000 lira kadar
Güzel koleksiyon,güzel günlerde kullanın.:)
Life is beatiful

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By tarkan

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By tarkan
Ascot derby club mi o..nasıl bi parfum dur..bu arada güzel gunlerde
tarkan yazdı
Oldukça zamandır aklimda olan resimleri daha yeni koyabildim :)

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By tarkan
Çok güzel koleksıyon...gerçekten çok begendım...Forumdakı ender maskulen ve vintage severlerdensınız...
Ilk ucunuzu sorsam kabalık etmıs olurmuyum?
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

ersin
Çok güzel koleksiyon Tarkan Bey. İlk üç meselesini ben de merak ettim.

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By tarkan
Tarkan hocam koleksiyon çok değerli gözüküyor.. Güzel günlerde kullanın, saklayın.
Atam İzindeyiz!..

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

mryankee06
 Güzel günlerde kullanın Tarkan bey, koleksiyon harika.

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

Umut Kurtoğlu
Bayıldım. Vintage işi ayrı bir merak gerçekten. Kovalaması bile ayrı bir zevk olmalı bu kokuları ki o takat bende yok:)

Güzel günlerde hocam.

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

tarkan
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
Çok teşekkür ederim dostum :)

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

tarkan
Cevap olarak bu gönderi By ersin
Tekrardan teşekkür ederim yorumlarınız için onların arasinda daha fazlası da vardi ama satmak zorunda kalmıştım 4 şişe kadar özellikle dior home vintage mesela.. Daha aklımda bir kaç şey daha var ama finansal olarak bekleyeceğim biraz :)
Ilk üç için vintage da zor karar vermem ama
1- Davidoff Relax
2-Givency Insense
3-Ysl Jazz diyebilirim ama asla nobile ve kenzo home u da unutmam :)

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By tarkan
Cok degerli kokular goruyorum guzel gunlerde kullanin hocam.
Private Label - Ursa

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

tarkan
Cevap olarak bu gönderi By erdembaba
Hangisi dostum ama derby yok bende maalesef

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

tarkan
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Dostum teşekkür ediyorum..

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

erdembaba
Üstten 3 . Foto en sağlam sise

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

tarkan
Insense sanırım bahsettiğin yani orda en hacim kaplayan o :)

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

Umut Kurtoğlu
tarkan yazdı
Insense sanırım bahsettiğin yani orda en hacim kaplayan o :)
Insense nadir olan vintagelarımdan en sevdiğim gerçekten Coriolan ile ikisi harika yazlık seçenekler..

Re: Vintage-Yeni Kolleksiyonum ve Traş Sabunlarim

tarkan
Aynen öyle umut ya gerçekten çok kalite 0 yapay tam yaz kokusu bir o kadar da performans..
12