Vintage Guerlain Heritage

oge1907
Fransız bir hastam unuttu yollayayım dedim kalsın dedi 3/2si dolu vintage şişe old school bir koku. İlk sıkıldığında obsession ck andırsada sonradan paçuli ve vanilya ile kremsi bir yapıya bürünüyor. 30 yaş üstü koku. Kesinlikle old schoolcular için. Ben guerlain fanatiği olarak bu kokuyu kullanmam sanırım. Hatıra olarak duracak 😄

Re: Vintage Guerlain Heritage

Parfüm Merakı
Admin
oge1907 yazdı
[...]