Vertus Oud Noir

classic Klasik list Liste threaded Çizikli
9 mesajlar Seçenekler
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Vertus Oud Noir

Eraay


Oud Noir , Vertus parfümerinin 2015 yılında çıkan Odunsu/Baharatlı bir kokusu.Öncelikle denemem için bir şişe gönderen Vertus Kozmetiğe çok teşekkür ederim.Marka oldukça yeni yakında Beymen'de de satışlarına başlıyacaklarmış aldığım bilgiye göre.Şuan Tekin Acarlarda satılan parfümleride mevcut.
Kokuya gelirsek ;

Açılışı greyfurt ve limon karışımı ile yapıyor.Parfumu sıktığınız anda bu notalar sizi karşılıyor.
Orta notalarda ise ; gül ve karanfil baskın şekilde ortaya çıkıyor.Hafif hafif manolya çiçeğinide hissetiriyor.Toprak kokusuda hissettirdi.Parfümün bu kısmını çok keyifli buldum.Karanfil notasını sevmemden dolayı herhalde :)
Parfümde geçişler rahat bi şekilde hissediliyor.Oldukça zengin olduğunu düşünüyorum.

Dip Notalarda ise genel beğeniye uygun vanilya ve ağaçsı notalar(sandal ağacı, vetiver )  eklenmiş.Teninizde uzun süre hissettiriyor.

Bu kokunun benzerinde bir kokuyla karşılaşmadığım için kendine özgü buldum.

Kalıcılık ve Farkedilirdik olarak çok iyi olduğunu söylüyebilirim sonuçta Extrait De Parfum konsantrasyonunda bir parfüm.
Sabah bileğime sıktığım koku öbür gün bileğimde hafif hafif esiyor.Kıyafette kalıcılık olarak daha yüksek.

Genel olarak Gül ve odunsu notalar karışımı parfümü sevenler rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Vertus Oud Noir

Medea LoveGergedan
Vertus'lar Harvey Nichols'da satılıyor bir süredir.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Vertus Oud Noir

Eraay
Medea LoveGergedan yazdı
Vertus'lar Harvey Nichols'da satılıyor bir süredir.
Bursa'da olmadığı için bilmiyordum.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Vertus Oud Noir

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Eraay
İÇERİK SİLİNDİ
Yazar bu mesajı sildi.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Vertus Oud Noir

lawyerzzz
Bu Vertus'ların en tutulanı hangisi acaba, bilgisi olan var mı?
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Vertus Oud Noir

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
Gucci oud edp ile birebir merak edenler için. En tutulanı konusunda ise bana gore 24 carat digerlerinden daha az sentetik durmakta. Yani ben para verip alacak olsam 24 carat alırdım kış için.
Private Label - Ursa
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Vertus Oud Noir

kadir.tbk
Eau cyan ve fresh orıent dışındaki 11 kokusu zaten kışlık kokular. Bu ikisi içinden eau cyan sentetik izlenimi versede bayanlar tarafından sevilebilir diye düşünüyorum kesinlikle unısex degil bariz bayan kokusu. Fresh orıent içinse sıradan diyebilirim muadili çok çünkü. Diger 11 koku içinden boıs et cuır hafif yumuşak ama yaş isteyen bi koku ve ahşap ve deri ile alakası yok neden bu isim anlamadım. Geriye kalan 10 kokusu gerçekten tam bi performans canavarı ve kaliteli lüx kokular . Evet taklit edilebilir olsalarda sentetiklik neredeyse yok denecek kadar az. Carat gold , rose praıve , 1001, ve ombre ve amber elıxır denemeye deger hakkını veren nısh kokular. Çogu unısex olsada carat gold hariç tam bi erkek kokusu vetiver güzel kullanılmış zaten sycomore benzerliginden bahsediliyo ki ben daha zengin oldugnu düşünüyorum, ( performans anlamındada)
Ve daha bagımsız daha özgürlükçü ve kopyasız devam ederler ise bu kullanılan esans kaliteleri ile çok yol katedebilirler diye düşünüyorum. Şişe tasarımları malumunuz ( chanel ) exclusıve .
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Vertus Oud Noir

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By lawyerzzz
Başta carat gold , sonra 1001 , sonra ombre en son ise boıs et cuır hocam .
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Vertus Oud Noir

KARMAŞA
Cevap olarak bu gönderi By kadir.tbk
kadir.tbk yazdı
Eau cyan ve fresh orıent dışındaki 11 kokusu zaten kışlık kokular. Bu ikisi içinden eau cyan sentetik izlenimi versede bayanlar tarafından sevilebilir diye düşünüyorum kesinlikle unısex degil bariz bayan kokusu. Fresh orıent içinse sıradan diyebilirim muadili çok çünkü. Diger 11 koku içinden boıs et cuır hafif yumuşak ama yaş isteyen bi koku ve ahşap ve deri ile alakası yok neden bu isim anlamadım. Geriye kalan 10 kokusu gerçekten tam bi performans canavarı ve kaliteli lüx kokular . Evet taklit edilebilir olsalarda sentetiklik neredeyse yok denecek kadar az. Carat gold , rose praıve , 1001, ve ombre ve amber elıxır denemeye deger hakkını veren nısh kokular. Çogu unısex olsada carat gold hariç tam bi erkek kokusu vetiver güzel kullanılmış zaten sycomore benzerliginden bahsediliyo ki ben daha zengin oldugnu düşünüyorum, ( performans anlamındada)
Ve daha bagımsız daha özgürlükçü ve kopyasız devam ederler ise bu kullanılan esans kaliteleri ile çok yol katedebilirler diye düşünüyorum. Şişe tasarımları malumunuz ( chanel ) exclusıve .



bana yardımcı olabilir misinizvertus konusunda