Versace blue jeans

Arrest 76
Herkese merhaba, uzun zamandır versace blue jeans kullanıyorum, ancak son zamanlarda kalıcılığının azaldığını, reformule olduğunu düşünüyorum, sizden ricam versace blue jeans e benzeyen parfüm önerileriniz olur mu?

Re: Versace blue jeans

CNYT
Arrest 76 yazdı
Herkese merhaba, uzun zamandır versace blue jeans kullanıyorum, ancak son zamanlarda kalıcılığının azaldığını, reformule olduğunu düşünüyorum, sizden ricam versace blue jeans e benzeyen parfüm önerileriniz olur mu?
Onlar artık eskisi gibi olmaycak. Jaguar Excellence veya Trussardi Riflesso (araştırın) bu parfüme benzer ancak denemeden almamak gerekir.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***