Versace Oud Noir

murrjm

İsmi,şişesi, edp olması ilgimi çekti. Ama çokta ümitli değilim bir versace parfümünden.Bakalım beğenecek miyiz ?

Re: Versace Oud Noir

nime
BENCEDE FAZLA BİRŞEY BEKLEMEMEK LAZIM. PİYASA KOKULARI YAPIP DURUYORLAR :(
DREEMER İÇİN NE DİYORSUN PEKİ MURJİM ?
Emin İBRAİMOV

Re: Versace Oud Noir

Damandıra
Bugün Sevil de denedim, şişesi filan güzel ama ııh kokusunu beğenmedim, aynı zamanda TF Noir ide denemiştim Noir saldırgan bir şekilde kokarken Versace nin kokusu pek gelmiyordu.
100ml ine 300 lira asla verilmez.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Versace Oud Noir

murrjm
Damandıra yazdı
Bugün Sevil de denedim, şişesi filan güzel ama ııh kokusunu beğenmedim, aynı zamanda TF Noir ide denemiştim Noir saldırgan bir şekilde kokarken Versace nin kokusu pek gelmiyordu.
100ml ine 300 lira asla verilmez.
Noir de geri çekil :))

Re: Versace Oud Noir

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By nime
nime yazdı
BENCEDE FAZLA BİRŞEY BEKLEMEMEK LAZIM. PİYASA KOKULARI YAPIP DURUYORLAR :(
DREEMER İÇİN NE DİYORSUN PEKİ MURJİM ?
Dreamer'ı denemedim Emin  :)

Re: Versace Oud Noir

nime
murrjm yazdı
nime yazdı
BENCEDE FAZLA BİRŞEY BEKLEMEMEK LAZIM. PİYASA KOKULARI YAPIP DURUYORLAR :(
DREEMER İÇİN NE DİYORSUN PEKİ MURJİM ?
Dreamer'ı denemedim Emin  :)
Seversin ama :) Şöyle tatlı ballı tütünlü bir koku. Biraz melenkolik ama gayet tatmin edici. bir ara bir dene merak ettim beğenecekmisin diye.
Emin İBRAİMOV

Re: Versace Oud Noir

murrjm
nime yazdı
Seversin ama :) Şöyle tatlı ballı tütünlü bir koku. Biraz melenkolik ama gayet tatmin edici. bir ara bir dene merak ettim beğenecekmisin diye.
 Balı tütünü koydun ya tamamdır.Haftasonu parfüm piyasası yapıcam bakarım o zaman.Bak sende tüm sevdiklerini bana da sevdiriyorsun pişti olmak kapıdadır haberin olsun :)

Re: Versace Oud Noir

nime
murrjm yazdı
nime yazdı
[...]
Senle pişti olsun varsın yaa   Tarzımız aynı genel olarak napalım yanii
Emin İBRAİMOV

Re: Versace Oud Noir

murrjm
nime yazdı
Senle pişti olsun varsın yaa   Tarzımız aynı genel olarak napalım yanii
Aynen

Re: Versace Oud Noir

murrjm
Oud Noir' daki oud kullanımı TF Oud Wood ile çok benzer geldi bana. Tabi yetişemez ona ama . Yine de bir şişesini almazdım.

Re: Versace Oud Noir

blueskies
Yok ben de almam heralde, Versace Pour Homme 'la aynı şişe tasarımı. Olumsuz etkilendim:)

Re: Versace Oud Noir

murrjm
blueskies yazdı
Yok ben de almam heralde, Versace Pour Homme 'la aynı şişe tasarımı. Olumsuz etkilendim:)
Aynen , sadece altın plakayı koymakla arap kültürüne gönderme yapılmıyor. Siyah şişe altın plaka filan bana tanıdık geldi

Re: Versace Oud Noir

sasha
Beğendim ama 1 şişe alacak kadar değil. Belki 5-10 ml dekant olsa fena olmaz.

Re: Versace Oud Noir

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Kesinlikle piyasa kokusu değil; niş havası veren bir koku. Oud çok iyi hissediliyor.

Re: Versace Oud Noir

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Ne ayıp, ön yargı :)))) ama haklısın
murrjm yazdı

İsmi,şişesi, edp olması ilgimi çekti. Ama çokta ümitli değilim bir versace parfümünden.Bakalım beğenecek miyiz ?

Re: Versace Oud Noir

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Bugün elimde olan sample ını ilk defa denedim.

Murjrm ciğim tekrar koku konusunda ustalığın için seni tebrik ediyorum elimdeki oud wood a çok benziyor.

Ancak size parfümün basitliği konusunda katılmayacağım.

Hasta oldum kokuya, oud wood'un baskınlığı kokuyu ernet e benzer bir hale getirir iken

Versace kendi alanındaki denediğim en güzel parfümünü yapmış.

Hocamın dediği gibi kesinlikle niş havası veriyor ve koku çok başarılı. 300 tl boşuna isteniyor gibi yorumlara da katılmıyorum.

Oud bildiğiniz gibi ağır ama güzel bir koku, versacenin yapaylığı bence burada çok başarılı kullanılmış olup kokuyu yumuşatmış.

He mükemmel mi , evet ilk 10umda olmayabilir ama 10 üzerinden 8 hakediyor ilk izlenimlerim.

Bu arada şişeyi öyle bir eleştirmişsiniz ki, TF tüm şişelerini bire bir yapıyor hiç bir ilerleme yok, adamlar şişenin rengini değişmiş altın kapak koymuş diye yerlere vurmuşsunuz.

Re: Versace Oud Noir

rasta82
arkadaşlar fragrantica daki yorumlar inanılır gibi değil. kokunun kalıcılığının zayıf olduğundan dem vuranlar oldukça fazla. acaba amerikada kokunun başa bir versiyonu mu satılıyor merak ettim. 2gün oldu test edeli hala bileğimde hissediyorum o derece kalıcı bir koku. bellamola da 214 lira kupon mupon 200 olur o :) yok mu ortak alalım :)
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: Versace Oud Noir

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Şişeyi bana verirsen 50 / 50 girebilirim. 15tl indirimi kaptığımız gibi 100 tl den 50 şer ml alalım.

Bu koku kaçmaz şimdi sample ını bir daha sıktım elime jubilation'a çok benziyor. Tende kalıcılık düşük olabilir ama elbisede harika kokacaktır. Ben varım hocam.

Re: Versace Oud Noir

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Mehmet85 yazdı
[...]

Sen boyle soyleyince tekrardan denesem mi acaba dedim ama
Yinde bir sisesini almam sanirim.
Şise konusunda da TF de Noir serisinde degisiklige gitti ya :) Adamcagiz her parfume ayri siseyi nerden bulsun para mi basiyor aaaaa

Re: Versace Oud Noir

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Koku güzelliği olarak gerçekten de Versace'den beklentilerin oldukça üzerinde ve niş parfüm hissi veren seviyede. Tom Ford Oud Wood'a benzediği doğru ancak tatlılığın dengesi bu parfümde çok daha iyi diye düşündürdü bana. TF Oud Wood, Versace Oud Noir'a göre çok daha az sofistike ve basit kalıyor bana göre. Kadınların tepkisi bu parfümün çok seksi olduğu yönünde oldu ancak kalıcılık ve farkedilirlik kıyafet üzerinde hiç fena değilken tende oldukça zayıf. Benim tenimde ilk bir saatten sonra hemen hemen hiç hissedilmiyor. Maalesef By Kilian Incense Oud gibi kokusuna haran kaldığım bir parfüm dahi aynı şekilde bir - bir buçuk saat sonra tenimde hissedilmez hale geldi. Sonuç olarak bu parfümün kokusuna bayılıyorum ve her kullandığımda bana keyif veriyor ama keşke biraz daha kalıcı ve farkedilir olabilseydi de bu keyif daha uzun sürebilseydi. Elimdeki şişe bittiğinde tekrar satın alacağımı sanmıyorum.
123