Versace OUD ORİENTAL FEMME Parfüm

elle61
Gözünüz kör olmasın emi? Yeter, bıktık bu öd salgınından. İyice cılkı çıktı artık, öd içerikli parfüm çıkarmayanları uzaylılara denek olarak verecekler artık. Ben de böyle bir koku yapmadığıma göre risk altındayım. Bu kadar öfke bence yeter. O yüzden notalarını yazayım.
Açılış Notaları: Gül(Aaaa! Aman ya Rabbim, ne ilginç değil mi, öde gül eşlik ediyor. Ne kadar da özgün değil mi ama!!!!), safran
Orta Notaları: Paçuli, kedi otu, menekşe
Baz Notaları: Öd(yazarken bile sinirlerim zıplıyor), sandal ağacı, vanilya, deri.
Parfümü kimseye önermiyorum. Yetti artık bu öd çılgınlığı. O yüzden kendi adıma almayı da reddediyorum!!! Amor Amor(ıyyykk) gider alırım daha iyi...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Versace OUD ORİENTAL FEMME Parfüm

kartaliçe
Çok güldüm okurken elle alemsin gerçekten baydı artık öd kokulu parfümler.öd kokusunu sadece silver rain de seviyorum ben.

Re: Versace OUD ORİENTAL FEMME Parfüm

elle61
kartaliçe yazdı
[...]

Burakkk
Geçen sene denemiştim, bugün tekrardan kullandım. Nefis bir parfüm. Çok güzel bir gül ve oud kullanımı alttan gelen pudramsılıkla birlikte. Kalıcılık çok iyi silaj orta-yoğun arası.

Re: Versace OUD ORİENTAL FEMME Parfüm

elle61
Burakkk yazdı
Geçen sene denemiştim, bugün tekrardan kullandım. Nefis bir parfüm. Çok güzel bir gül ve oud kullanımı alttan gelen pudramsılıkla birlikte. Kalıcılık çok iyi silaj orta-yoğun arası.
Katılıyorum, gerçekten çok iyi bir oryantal ancak  öd temasına artık gıcık olduğum için epey bir zaman almayı kesinlikle düşünmüyorum.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Versace OUD ORİENTAL FEMME Parfüm

Burakkk
Dün akşam 18:30'da koluma bir fıs sıkmıştım. Nerdeyse 15-16 saat geçmiş şimdi uyandım. Hala kolumda duruyor koku. Kalıcılıkta 5 Yıldızlı Pekiyi ile geçti sınıfı ☺️

Re: Versace OUD ORİENTAL FEMME Parfüm

kartaliçe
Lafımı geri alıyorum bu başlığa yazdığımda denememiştim parfümü ama gerçekten çok sevdim kokusunu hiç ağır değil oldukça kalıcı ve silajı yüksek sabah sıkıyorum akşam eve geldiğimde halen kokusunu alıyorum

Re: Versace OUD ORİENTAL FEMME Parfüm

hnd-3434
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
kesinlikle aşırı kalıcı, tende nerdeyse 24 saat, kışlık kazaklarda yıkanana kadar kalıyor. ilk sıkıldığında aşırı yoğun kaldıkça pudramsı harika bi koku oluyor.