Veda Spliti

Kilitli 280 mesajlar Seçenekler

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

Drkener
Merhabalar, 10 ml nikolai new york intense, 10 ml bond no9 new york amber rica ediyorum mümkünse. Teşekkürler
Bir nefes sıhhat...

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

Lelole
Cevap olarak bu gönderi By ark120
Altuğ Hocam,
Bana da 10 ml Nicolai Newyork Intense yazabilir misiniz rica etsem?

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

fgok
Cevap olarak bu gönderi By umit.K
10 ml Bond B9
10 ml Opus V
10 ml Nicolai New York Intense

yazabilir misiniz?

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

NeroBianco
Amouage Opus V - 10 ml yazabilirmisiniz

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
Tüm talepleri ekledim arkadaşlar bu akşam bir kaç birşeyler eklenecek saat 19:00 da hazırlıklı olun

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

BatuhanKLC

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

kuzukardes
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

kuzukardes

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

Onrhntrs
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Üstadım benim patchouli intense i atlamışsın sanırım 5ml de ondan rica etmiştim ;)

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
Cevap olarak bu gönderi By kuzukardes
kuzukardes yazdı
davetiyesiz girebiliyor muyuz üstadım?
Hocam senin yerin protokol de olduğundan davetiyeye gerek yok :)

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
Cevap olarak bu gönderi By Onrhntrs
Onrhntrs yazdı
Üstadım benim patchouli intense i atlamışsın sanırım 5ml de ondan rica etmiştim ;)
Ekledim hocam onuda gözden kaçırmışım

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

mryankee06
Benim Atelier e 5 yerine 10 ml yazmışsın Altuğ, 5 olacaktı o.

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

Drkener
Cevap olarak bu gönderi By Drkener
Merhaba güncelleme yapıyorum, önceki 2 ricama ilaveten 5 ml opus v eklerseniz sevinirim. Teşekkürler
Bir nefes sıhhat...

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
Drkener yazdı
Merhaba güncelleme yapıyorum, önceki 2 ricama ilaveten 5 ml opus v eklerseniz sevinirim. Teşekkürler
Güncelleme yaptım

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06
200 lük şişe fiyatı da uygun olduğu için minimum 10 ml olarak yazdım onun yanına zaten dolmayacak gibi bu halde bile iptal olabilme ihtimali yüksek.

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

RİYAFES
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altuğ Hocam selamalar

Nicolai Patchouli Intense 5ml
Jul Et Mad Amour De Palazzo 5ml
yazabilirmisiniz...

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
RİYAFES yazdı
Altuğ Hocam selamalar

Nicolai Patchouli Intense 5ml
Jul Et Mad Amour De Palazzo 5ml
yazabilirmisiniz...
Yazdım üstad

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
Beklenen kampanya Harveyde başlamış 300 tl ye 100 tl hediye veriyor. Çok şeyler katarız bu kampanyadan listeye ama yavaş yavaş

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
Listede bulunan parfümlerden yarısından az talep almış olanları bu akşam listeden kaldıracağım yerleri yenileri eklenecek. Dalga dalga geliyor....