Iris Nazarena Aedes de Venustas
Epine Mortelle LM Parfums
Poison Esprit de Parfum Christian Dior

Re: Yeni Yıla Girerken...

CNYT
Atelier Cologne Tobacco Nuit 20 ML
Amouage Opus V   10 ML
Nicolaï Parfumeur Amber Oud 10 ML
Nicolaï Parfumeur Patchouli Intense 10 ML
Nicolaï Parfumeur New york Intense 10 ML
Jul et Mad Nin-Shar 10 ML

Rica edebilir miyim?
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***
TME

Re: Yeni Yıla Girerken...

TME
Üstad şimdilik 5 ml New York Intense alayım

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Selamlar:)
patchouli intense 10
cuir cuba 10 ml alayım

Ayrıca FM monsieur ve/veya creed sublime vanille talebi olur muki?
Life is beatiful

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Opus V 5 ML alayım, çok merak ediyordum teşekkürler
Je deviens folle

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

kayaa
nicolai newyork intense 10 ml rica edebilirmiyim

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
Tüm talepleri kaydettim arkadaşlar

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

agefe
Jul Et Mad Nin Shar 5ml eklermisin Altuğ Hocam

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
agefe yazdı
Jul Et Mad Nin Shar 5ml eklermisin Altuğ Hocam
Ekledim hocam

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

dewnew

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

Desert oud
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Hocam Opus V ve pachouli intense ten 5er ml alabilir miyim
1-Aventus 2-MFK Lumiere Noire 3-TF Tuscan Leather 4- Musc Ravageur 5- Ambre Nuit 6-Mona di Orio Vanille 7- Chergui 8- Royal Vintage 9- Private Label 10- D&G Desert Oud

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

zegna
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By dewnew

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

Makedon

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

Onrhntrs
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altuğ Hocam nicolai Ambre Cashmere Intense- Amber oud- patchouli intense ve musc intense den 5 er ml rica ediyorum.

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

mryankee06
Altuğ ben spliti bırakıcam diyorum siz yakamı bırakmıyosunuz:) Nicholai lerden 5 er l alayım. Ayrıca Bond b9 , Atelier ve Opus 5 den den alayım 5 er ml.

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

mryankee06
mryankee06 yazdı
Altuğ ben spliti bırakıcam diyorum siz yakamı bırakmıyosunuz:) Nicholai lerden 5 er l alayım. Ayrıca Bond b9 , Atelier ve Opus 5 den den alayım 5 er ml.
New york intense almıştım senden , ona ekleme Altuğ ;)

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

umit.K

Split'iniz hayırlı olsun Altuğ hocam,

Bitmeden bana 10 ml Nicolai New york Intense yazabilirmisiniz?. ( Nede olsa sizin Top 10'unuzda 1 numarada şu an). :D

Teşekkürler.

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

guardiannnn
abi ya benim 5ml olan nicholai new york intense'i 10ml olarak güncelleyebilir miyiz?
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

walter
Cevap olarak bu gönderi By kuzukardes
10 ml new york intense alayım bende.

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

ark120
Cevap olarak bu gönderi By matrai
selamlar

Bond B9  5ml