Veda Spliti

Kilitli 280 mesajlar Seçenekler

Re: Yeni Yıla Girerken MDCI Eklendi...Jovoy Paris - Xerjoff - Creed - Guerlain - Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

Caliban
Abi her ne kadar splitlere katılamasam da üzücü bir durum varsa benim de hakkım helal olsun
calibanitsme

Re: Yeni Yıla Girerken MDCI Eklendi...Jovoy Paris - Xerjoff - Creed - Guerlain - Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

CNYT
Bu parfüm için daha fazla bekleyemedim kısmetse bugün kargo ulaşır bana... Eğer isteyen olursa hakkımı devredebilirim. İstemeyen olursa yazdırdığım için geri adım atmam...

Guerlain Songe d'un Bois d'Ete
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Yeni Yıla Girerken MDCI Eklendi...Jovoy Paris - Xerjoff - Creed - Guerlain - Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

ssselçuk
altuğ hocam 5 ml chypre palatin yazabilirmiyiz yer varsa..

Re: Veda Spliti

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By kaside66

Re: Veda Spliti

ssselçuk
altuğ hocam zahmet olmazsa 5 ml kadar guerlain songe  d'un Bois d'Ete ekleyebilirmisin bana.

Re: Veda Spliti

mryankee06
İnvasion barbare ve cyhpre palatinden de 5 er ml ekler misin Altuğ?

Re: Veda Spliti

Barış
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Merhabalar guerlain songe 10 ml
Amouage opus v 5ml
Nicolaı n.y int. 5ml
Creed jardin d a 5ml rica edebilirmiyim hocam

Re: Veda Spliti

MauMau
Bu konu güncellendi de .
Merhaba Altuğ Bey, aşağıda belirttiklerimi de benim için yazabilirseniz memnun olurum.
Chypre Palatin 5ml
Creed Jardin D'Amalfi 5ml
Invasion Barbare 5ml

Re: Veda Spliti

Drkener
Arkadaşlar, bu split devam ediyor mu? Bilgisi olanlar bilgi verebilir mi?
Bir nefes sıhhat...

Re: Veda Spliti

ibrhm
Devam ediyor.

Re: Veda Spliti

CNYT
Bu split devam ediyor ancak 1 Ocak 2017 kararları ardından bazı arkadaşlar forumdan ayrıldılar ve/veya forumda pek sesleri çıkmıyor. Bu durum karşısında Altuğ bey geldiği vakit tekrar split başlığını yeniden düzenlemesi gerekebilir diye düşünüyorum.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Veda Spliti

Drkener
Teşekkür ederim bilgilendirme için.
Bir nefes sıhhat...

Re: Veda Spliti

matrai
Arkadaşlar bu split te parfümlerden yana bir sorun yok fakat bir çok arkadaşımız forumu bırakmış durumda. Parfümler benim elimde şimdilik ödeme toplamayaıp tabloyu tam bir netleştirmeyi planlıyorum. Şu anda spliti kapatıp ödeme toplayıp dağıtmak istesem bir çok arkadaşa ulaşamayacğım gibi. Ya ilerleyen günlerde aynı spliti tekrar yapıp listeyi tazeleyeceğim. yada bu listeye devam edip bir şekilde dağıtacağım. Bununla ilgili hafta sonuna kadar bilgilendirme yapacağım

Re: Veda Spliti

CNYT
matrai yazdı
[...]
Bence bu spliti sil baştan yapmak yerinde olacaktır. Her veda yeni bir başlangıçtır.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Veda Spliti

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Bence artık split mantıksız olacak ne kadar yaparsak yapalım olumsuz dolmayacak bir çok saygı değer üyemiz gitti ve bir çoğu artık ghost reader
Je deviens folle

Re: Veda Spliti

Umut Kurtoğlu
Ghost Rider olanı da var. Ben:P

Re: Veda Spliti

Drkener
Bunun elle tutulur gözle görülür son splitlerden olduğu varsayımıyla, ilk toplanan taleplerin üzerine de çıkılabilir belki.
Bir nefes sıhhat...

Re: Veda Spliti

lyrica
Tekrar splite çıkmak 10 şişe kuralına takılır ve zaman kaybı olur diye düşünüyorum. Ödeme aşamasında ödenmeyen şişeler çıkarsak daha hızlanırız gibi.

Re: Veda Spliti

CNYT
Öyle splitler olur ki kimse canını sıkmasın... Forumlar dinamiktir ve gördüğüm kadarıyla buranın temeli 9 şiddetine dayanacak güçte... Yeni üyeler yeni insanlar muhakkak gelecektir, hele bir de içerik üye olmadan görünmeme aşaması başlayınca...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Veda Spliti

guardiannnn
CNYT yazdı
[...]
kesinlikle.