Veda Spliti

Kilitli 280 mesajlar Seçenekler

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
kuzukardes yazdı
matrai hocam bu split eklenerek büyüyecek değil mi?

yazınızdan öyle çıkarım yaptım...

bütçeyi kontrol ederek gideyim diyorum..
Evet hocam mesela pazartesi veya salı günü yeterli talep gelmeyenleri çıkarıp yerlerine yeni parfümler ekleyeceğim. Bu şekilde yıl sonuna kadar kampanyalı hangi parfümler varsa onların split denemesini yapacağım. Hangileri dolarsa toplu şekilde kampanyalar bitmede onları alacağız

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split

lyrica
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Kolay gelsin yeni siplit

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

kuzukardes
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
kuzukardes yazdı
matrai yazdı
[...]

yani diyorsun ki beni izlemeye devam edin..

- baba bak maserati ne güzel değil mi?çok cool değil mi?izlemeye doyamıyorum...

-oğlum o maserati değil matrai .. o da cool..bizde izliyoruz...

  Alem adamsın hocam yaa

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
Dediğim gibi yılbaşına kadar bir sürü kampanya olacak herkes bişeyler isteyecek şunun splitini yapalım diye. O yüzden kimden öneri gelirse değerlendirme yaparız böylelikle hep beraber güzel bir splite imza atmış oluruz. Her kesime hitap ederiz. Tek yerde toplanıp tek yerden dağıtım yapılır böylelikle. Mesela ben yine uyguna gelebilecek bişeyler buldum ama pazartesiye kadar beklemeye devam sonra bir gübcelleme yaparız. Daha sonra yeni güncellemeler falan flan

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

zegna

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

matrai
zegna yazdı
Nicolai Amber Oud ve Ambre Cashmere Intense,
Jul Et Mad Amour De Palazzo - Stilettos on Lex - Garuda - Nin Shar - Néa' dan 10'ar ml alabilir miyim?
Zeynep Hanım tüm taleplerinizi ekledim

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

zegna
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split... Nicolai - Jul Et Mad - Opus V - Bond No 9

Pink Floyd
Bu konu güncellendi de .
Altuğ Hocam, şu yavrucaklarıda benim haneye yaz da hanemiz şenlensin

Bond B9 5Ml
Nicolai Amber Oud 10 Ml
Nicolai Rose Oud 10 Ml
Nicolai New york Intense 10 Ml
Jul Et Mad Aqua Sextius 5Ml
Jul Et Mad Nin Shar 5Ml
Nicolai Ambre Cashmere Intense 10Ml
Nicolai Patchouli Intense 10 Ml
Amouage Opus V 10 Ml
Atelier Cologne Tobacco Nuit Absolu 10 Ml
Jul Et Mad Stilettos on Lex  5Ml

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split

harunozkan89
Cevap olarak bu gönderi By harunozkan89
Bnm Nicolai Patchouli Intense'i 10ml yapalım, sıseye talıp olayım.altug bey:)

Re: Yeni Yıla Girerken...

promesta
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Yeni Yıla Girerken...

Debussy
promesta yazdı
matrai yazdı
Debussy yazdı
Güzel düşünmüşsün Altuğ abi :)

Uzay'a gelen Jul et mad'lerden olabilir misal; Amour de Palazzo.

Metin hocam Guerlain Songe d'un Bois d'Ete için çok iyi fiyat verdi indirimi ile, o da dahil olabilir.

Serge santal mascujule'ye yoğun talep vardı.

Herkesin katılabilmesi için de bazı designerlar da olabilir tabii ki.
Aynen her kesime hitap edecek bişeyler planlıyorum. Tek çatı altında bütün foruma hizmet. Kaliteli designerlar uygun fiyatlı nishler. Bakalım takip edelim hangi kampanyalar olursa ona göre hareket edeceğiz
bunuda splite dahil edebiliriz bence altuğ hocam bu fiyat çok iyi. Ayrıca markafoni'de bütün kokuları %20 indirimle alabiliriz başka öneriler de varsa
Aynen çok iyi olur, ben direkt katılırım 10 ml zaten.

Re: Yeni Yıla Girerken...

matrai
Cevap olarak bu gönderi By promesta
[...]

Süpersin hocam. Bunuda pazartesi günkü güncellemeye bırakayım o zaman bir kaç şey daha var güncelleyeceğim

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split

jatne
Cevap olarak bu gönderi By harunozkan89
Altuğ beye yeni spliti için teşekkürler öncelikle Nicolai New york Intense 5ml
                                                                   Nicolai Musc İntence 5ml
                                                                   Opus V 5ml rica edeyim
rica edeyim

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split

matrai
Yalnız Pazartesi büyük bombalar patlayacak

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split

zegna

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split

camorr
Nin Shar
Amour de Palazzo
Patchouli Intense

Hepsinden 5 gram sarar mısın usta?

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split

harunozkan89
Cevap olarak bu gönderi By harunozkan89
harunozkan89 yazdı
Bnm Nicolai Patchouli Intense'i 10ml yapalım, sıseye talıp olayım.altug bey:)
düzeltme :)

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split

matrai
Talepleri yarın gireceğim telefondan çok fazla beceremiyorum

Re: Yeni Yıla Girerken... Çok yönlü Split

agefe
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Bond B9              5ml
Nicolai Amber Oud 5ml
Nicolai Cuir Cuba Intense 5ml
Nicolai Patchouli Intense 5ml
Jul Et Mad Amour De Palazzo 5ml
Jul Et Mad Aqua Sextius  10ml
Jul Et Mad Terrasse à St-Germain 5ml
Şimdilik bunları yazalım Altuğ Hocam ekleme yaparız.
12345 ... 14