Vanilya Bombaları

Mona ve Guerlain yurtdışından geliyor.Mona Luckyscent üzerinden.Guerlain ise butik bulunabilirse butik'ten olmadı free shop'tan alınacak.
Diptyque ise MD mehmet bey'den alındı.Parfümün ana kaynağı Beymen.

Mona Dio Orio Les Nombres d'or Vanille (ML ücreti 6 lira)

M-rah / 82 50 ml
İSKeNDeR 5 ml
Daniel 20 ml
Medea LoveGergedan 10 ml
toyota 5 ml
erdem 5 ml
serif23 10 ml
arthshock 10 ml
NA 5 ml
DMR 10 ml
tarkan 10 ml
Özgür 5 ml
serdar73 5 ml
ibrhm 5 ml
Deniz Mzm 5 ml

Guerlain Spiritueuse Double Vanille (KOTA DOLDU) (ML ücreti 7 lira)

M-rah / 82 5 ml
gokhanburak53 5 ml
erdem 5 ml
serif23 5 ml
zett 10 ml
DMR 10 ml
mryankee06 5 ml
serdar73 10 ml
ibrhm 5 ml
Deniz Mzm 5 ml

Diptyque Eau Duelle EDP (ML ücreti 4 lira)

samisenol 5 ml
mryankee06 5 ml
yok

Re: Vanilya Bombaları

yok
Les nombres 50+30
Guerlain 10 ml
:)
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit
yok

Re: Vanilya Bombaları

yok
Emre beye cok tsk edıyoruz bu guzel parfumlerı bıze temin ettiği için
[...]

Parfüm Merakı
Admin
Amanın, Emre Admin coştu...

Re: Vanilya Bombaları

samisenol
Cevap olarak bu gönderi By felix
Diptyque 5 ml eger uygunsa hocam

Re: Vanilya Bombaları

felix
Cevap olarak bu gönderi By yok
M-rah / 82 yazdı
Les nombres 50+30
Guerlain 10 ml
:)
Ekledim Emrah Bey:)

Re: Vanilya Bombaları

felix
Cevap olarak bu gönderi By yok
M-rah / 82 yazdı
Emre beye cok tsk edıyoruz bu guzel parfumlerı bıze temin ettiği için
Estğfrllah:))

Re: Vanilya Bombaları

felix
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Parfüm Merakı yazdı
Amanın, Emre Admin coştu...
Valla Raşit bey bu sefer büyük bir yükün altına girdim.Umarım diğer splitlerimde olduğu gibi bunlardanda alnımın akıyla çıkarım.Başka bir isteğim yok.

Re: Vanilya Bombaları

felix
Cevap olarak bu gönderi By samisenol
samisenol yazdı
Diptyque 5 ml eger uygunsa hocam
Ekledim.

Re: Vanilya Bombaları

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Vanilya Bombaları

felix
İSKeNDeR yazdı
Les nombers ten 5 ml alabilrmiyim Emre hocam
Tabiki İskender bey:)

Re: Vanilya Bombaları

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Vanilya Bombaları

Medea LoveGergedan
Emre Bey,

Mona di Orio - Les Nombres d'Or Vanille için bana da 10ml. yazmanızı rica ediyorum.

Re: Vanilya Bombaları

felix
Cevap olarak bu gönderi By Daniel
Daniel yazdı
Emre Bey 20 ml. Les nombres yazar mısınız?
Ekledim Erdem bey.

Re: Vanilya Bombaları

felix
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
Medea LoveGergedan yazdı
Emre Bey,

Mona di Orio - Les Nombres d'Or Vanille için bana da 10ml. yazmanızı rica ediyorum.
Tabiki Mete bey ekledim.

Re: Vanilya Bombaları

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By felix
Mona Dio Orio Les Nombres d'or Vanille nasil bir parfumdur acaba kisa bir tanitim yapacak arkadas varsa ne guzel olurdu. Mesela hangi parfumu andirir kalicik farkedilirlik nasildir vb gibi !!!
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: Vanilya Bombaları

gani
Les mobres vanille 5ml alabilirmiyim

Re: Vanilya Bombaları

felix
gani yazdı
Les mobres vanille 5ml alabilirmiyim
Ekledim Alen bey:)

Re: Vanilya Bombaları

toyota
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Vanilya Bombaları

felix
toyota yazdı
Emre Bey 5 ml Les mobres vanille alırım.
Tabiki Ogan bey.
1234 ... 6