Vanille - Les Nombres D’Or

AliTahsin
Bu konu güncellendi de .
Merhaba arkadaşlar

2 Haftadır parfüm araştırması yapıyorum, araştırmalar sonucu bu parfüm çok ilgimi çekti.

Arkadaşlar bu parfümü çok ama çok merak ediyorum. Fiyat olarak çok pahalı bir parfüm bu nedenle direk almak yerine önce denemek istiyorum. İnternetten 0.7ml lik örneklerinden almaya çalıştım ama Türkiyeye gönderilmediği için alamıyorum. Bu konuda bana yardımcı olur musunuz? Alabileceğim bir yer var mı? Ya da elinde olupta belli bir fiyata bana yollayabilecek var mı?

Re: Vanille - Les Nombres D’Or

AliTahsin
Çok özür diliyorum peşpeşe 2 mesaj yazdığım için..

Bu parfümü bulmak neden bu kadar zor :)

Sample yi geçtim normalini alacak yer bile bulamadım türkiyeden :/

Re: Vanille - Les Nombres D’Or

equipa suena
Çünkü ülkemizde resmi olarak satışı yok ve dünyada da kısıtlı dağıtıma sahip. Güzel bir vanilya kokusu ancak biraz beklemenizde fayda var. Elinde olan varsa eğer paylaşabilirler sizinle. Bu havalarda deneyip de parfümü yanlış yorumlamanız yüksek bir ihtimal. Çünkü sıcak bir dönemden geçiyoruz, bu parfüm de bir o kadar yoğun. Sıcaklıkla birlikte beğenme eşiğiniz ters orantı gösterebilir.

Re: Vanille - Les Nombres D’Or

AliTahsin
Bu koku kışlık kokular kategorisine mi giriyor? Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.. Biraz acemiyim bu konuda, yorumunuzu dikkate alacağım ve biraz daha bekleyeceğim. Hoş beklesem ne olacak bulunmaz hint kumaşı mübarek :)

Re: Vanille - Les Nombres D’Or

equipa suena
Evet kışlık kokudur, bulunması çok daha zor parfümler var dert etmeyin; elbet geçer elinize.
MD

Re: Vanille - Les Nombres D’Or

MD
Cevap olarak bu gönderi By AliTahsin
Kargo ücretine deger derseniz 1 ml yapabilirim size hediye olarak parfümü denemeniz için ..

Re: Vanille - Les Nombres D’Or

AliTahsin
Vallahi değer hocam, Aradan günler geçmiş hala kafamda bu parfüm. Neden bilmiyorum hiçbir parfümü bunun kadar merak etmiyorum :) Size geç cevap verdim çünkü mesajı şimdi gördüm kusuruma bakmayın. Umarım bu zaman aralığında fikrinizden vazgeçmemişsinizdir :)

Re: Vanille - Les Nombres D’Or

different pulses
Ay sonu Amerikadan gelecek arkadasima bu parfumden siparis verdim.InsaAllah bir aksilik olmaz ise geldiginde splite acacagim.