Vakko İnfiniti

fiskebinke
Var mı yorumlanabilecek arkadaşlar ? Birazcık ilgiyi haketmiyor mu acaba ?

Re: Vakko İnfiniti

protectedsugar
Hiç denemedim; bazı mağazaların vitrinlerinde hep görüyorum; denemek aklıma bile gelmedi. Biraz önyargı da var tabii; bana hep bilinmiş markaların klonu gibi geldi; ama bir daha gördüğümde bir deneyeyim bakalım.

Re: Vakko İnfiniti

rasta82
V de vakko gibi kaliteli bir maskülense mutlaka alırım. Denk gelemedim biryerde malesef....deneyen arkadaşlardan yorumlarını bekliyoruz.
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: Vakko İnfiniti

fiskebinke
Bu arada yeni parfümler bölümünde bir başlık açılmış arkadaşlar bu parfümle ilgili. Ve dostlarımız hiç acımamış:)

Re: Vakko İnfiniti

rasta82
tomford yazmıyor tabi şişenin üzerinde
[...]

Aslında Vakko'ya özel bir ilgi besliyorum. Batılı designer markalara yaklaşabilecek tek markamız gibi geliyor. Sırf parfümde değil tabii. En azından o potansiyele sahip. Hep başka ülkelerde mağazası olabilecek kıyafetleri kokuları tercih edilebilecek potansiyelde gördüm. Belki bizim Sergen Yalçın gibi hep yerel kalacak ama bu bazı gerçekleri değiştirmez:)

Re: Vakko İnfiniti

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By fiskebinke

Re: Vakko İnfiniti

hmerhaba
v vakko ile infinitiyi aynı anda kağıt üzeri,nde denedim. tam centilmen tazr bir koku. her iki koku tarzı aynı geldi bana.

aslında v nin yeni yorumlanmış hali gibi denebilir. alınması mümkün.

Re: Vakko İnfiniti

hmerhaba
lakin ilginçtirki nota bilgisi ve burnu hakkında bir veriye rastlamadım. sanki yasak..

Re: Vakko İnfiniti

murrjm
Kokuyu Vakko kasasının önünde gördüğüm için haberim olmuştu yoksa haberim olmazdı.Hiç bir reklam vs bir şey yok. Detaylı incelemem olmadı ama koku kartından ilgimi çekmeyi başaramamıştı.Ancak kendi müşterisini tatmin edecektir ; Ne zaman Vakko kasasına gelsem kasada yaşlı teyzeler ve amcalar oluyor :) Katia teyzeleri , V ve infitini de amcaları fazlasıyla memnun edecektir.

Giyimde genç nesli yakalamayı düşünerek Vakkorama'yı oluşturan firma kokuya da bir çözüm bulursa iyi olacak.

Re: Vakko İnfiniti

erencan
hocam bence seni sadece tom ford çektiği için olmasın

Re: Vakko İnfiniti

murrjm
erencan yazdı
hocam bence seni sadece tom ford çektiği için olmasın
Beni sadece Tom Ford çekmiyor , bundan emin olabilirsiniz :)

Re: Vakko İnfiniti

BirSağlıkçı
Arkadaslar baska deneyen varmi bu parfumu daha detayli yorumlayacak kac yas araligina gider

Re: Vakko İnfiniti

kuzgun1984
Cevap olarak bu gönderi By fiskebinke

Re: Vakko İnfiniti

abalkan
Cevap olarak bu gönderi By BirSağlıkçı
ben şu an kullanıyorum, gerçi yeni gördüm burayı .hazır görmüşken yapayım bir yorum dedim.neyse 120 tl ye aldım indirimli.ilginçtir fiyatına göre bayağı bir iyi.kalıcı koku rahatsız edici bir ağırlığa sahip değil.hafif ve hoş.tom ford da kullanmış biri olarak yani bu koku, onun yanında mercedes yanında murat 124 gibi durmuyor.Alınırmı ? bence kesinlikle alınır.kutusunda yapım yeri fransa.bitince bir kaç kutusunu daha bitirir.yeni vakkoları denerim diye düşünüyorum. son şunu diyorum yerli kıytırık kolonya türü sözde parfümlere 50 tl isteniyor.gerisini siz hesap edin.

Re: Vakko İnfiniti

Senol
Cevap olarak bu gönderi By fiskebinke
3 yıl önce aldığım şişeyi hala kullanıyorum. İlk piyasaya çıktıgında şişenin üzerinde rastgele serpilmiş harfler vardı ve kokusu muhteşemdi. Yeni çıkan ürün ise alakası yok. Ne kokunun kalitesi aynı ne de kalıcılığı. Bence bu arada kesinlikle formülünü değiştirdiler ve ucuzlattılar.

Re: Vakko İnfiniti

CNYT
Ben Vakko'nun çıkardığı tüm parfümleri kullandım. İlk piyasaya sürüldüğü zaman hoş beyefendi klasik bizim sevebileceğimiz genel beğeniye hitab eden yapıları vardı, kalıcılıkları ortlama diyebilirim ancak hepsi şu anda reformüle edildi. Neden böyle bir iş yaptılar bilmiyorum ve hoş karşılamadım. Nishane, Vertus, ve Pekji gibi biraz daha pahalı markalarımız şu an dünyada satılmakta. Bunları denemenizi öneririm.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Vakko İnfiniti

Eyup
Cevap olarak bu gönderi By BirSağlıkçı
O tomfort parfmu nasil kullaniyosunuz arkadaslar cok itici bi koku bunu benim solemem dehil karsi cins soluyo en onemliside bu dehilmi
St

Re: Vakko İnfiniti

St
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
Bana Vakko dan biri << 21o gibi bir fiyattan Vakko infinity 100 ml erkek edp olanı 280 lere çıktığını anlatsın 👹

Re: Vakko İnfiniti

Berna
Cevap olarak bu gönderi By BirSağlıkçı
Mükemmel özellikle no3 sürekli kullanıyorum kalıcı çarpıcı ve herkesin ne kullandın sorususuyla karşılaştığım bir koku ama mağazadan alin