VEDAT OZAN

faraday

   1959 İstanbul doğumlu. Kadıköy Maarif Koleji ve Boğaziçi Üniversitesi mezunu olan Vedat Ozan, Açık Radyo’da 150 küsur hafta boyunca süren “Koku” programının yapımcısı ve sunucusudur. İFSAK’ta fotoğraf üzerine aldığı eğitimlerin ardından proje koordinatörlüğü ve fotoğraf eğitmenliği yaptı.Bunun yanı sıra İFSAK Dergisi yayın kurulunda da yer aldı. Profesyonel bağımsız parfümörlüğünün yanı sıra duyular (ve özellikle koku duyusu) konusunda çalışmalar yapan, yurtiçi ve yurtdışında muhtelif akademik ve/ya popüler dergide koku algısı üzerine üzerine makaleleri yayımlanan, “koku” ve “lezzet” algısı içinde “koku” kavramları üzerine uzmanlığı ile bilinen Ozan, halen parfümörlük yapmanın yanı sıra koku algısının işlendiği Uygulamalı Koku Atölyeleri yürütmekte ve İstanbul Bilgi Üniversitesi Kültürel İncelemeler yüksek lisans programında “Koku ve Duyuların Kültürel Tarihi” dersini vermektedir.

   Tasarladığı kokulardan bazıları; "First Cigarette After Sex" , "Lighter Shade of Pale", "Bonbon Patchouli", "Nude", "Hobbit" ve "Khal Drago".

Re: VEDAT OZAN

protectedsugar
Bu 6 koku nerede satılıyor?

Re: VEDAT OZAN

sadancan
Vedat Ozan Koku Atölyesinde ücret mukabili uygulamalı atölye çalışması yapıyormuş. Detaylar şurada;

Şurada Koku Atölyesi

Re: VEDAT OZAN

Umut Kurtoğlu
Ben de bu kokuları edinmek istiyorum.. Nişhane pekji vedat ozan Türk olana bir sempatim oluyor direk..

Re: VEDAT OZAN

Arturo's
Cevap olarak bu gönderi By faraday
Arkadaşlar nerelerdeydiniz bugün ? Tüyapta Vedat Ozanın söyleşi ve imza günü vardı, çok keyifli 1 saat boyunca Vedat Bey anlattı biz dinledik ama katılım çok azdı maalesef  2 kitabınıda imzalattım mutluyum

Re: VEDAT OZAN

Optuna
Cnr de degil miydi fuar ? Tuyapta degil diye biliyordum acikcasi. Planladım gelmeyi ben de fakat aksilikler cikti maalesef. Vedat beyin orda oldugunu da bilmiyordum, kimyasal bir ortam olur dusuncesiyle cok da ustune dusmedim sonradan. Keske gitseydik:)

alisofya yazdı
Arkadaşlar nerelerdeydiniz bugün ? Tüyapta Vedat Ozanın söyleşi ve imza günü vardı, çok keyifli 1 saat boyunca Vedat Bey anlattı biz dinledik ama katılım çok azdı maalesef  2 kitabınıda imzalattım mutluyum
Private Label - Ursa

Re: VEDAT OZAN

Arturo's
Tüyaptaydı dostum keşke gelebilseydiniz   kimyasal ortamdan ziyade daha genel güncel herkesin katılabileceği bir söyleşi oldu açıkçası

Re: VEDAT OZAN

vito andolini
Cevap olarak bu gönderi By faraday
kokucukları sayesinde birçok kokuyu tanımamıza fırsat tanıyan abimiz
Terre D'Hermes