V de Vakko

kokoşşanel

Re: V de Vakko

erdem
Güzel yorumlamışsın emeğine sağlık.Bu kokuyla ilk 1998 yılında tanıştım ve beğenerek 1 şişesini kullanmıştım.Nostalji yapayım dedim ve yaklaşık 2 yıl önce tekrar kullanmak için edindim ama ilk kullandığım zamanki duyguyu yakalayamadım.Gerçi üzerinden çok yıl geçti ve koku beklentimiz ve beğenilerimiz değişti.Belki de o yüzden ilk aldığım zamanki heyecanı vermedi.Takasla göndermiştim

Re: V de Vakko

nime
Dostum güzel yorumların için eline sağlık keyifle okudum.
Vaay eskilereden bir izdüşüm :)) Evvet Vakkao ile tanışmam bından çook eskilere dayaniyor hatta ilk kokusunu vir varilde duydum ! Yanlış duymadnız varil kocaman bir VARİL :) Piu piu genç parfüm ve sabun serisi vardı 1995 yılında ve onların için kutu yapmıştım yıllar önce şekilli falan. Neyse kutuluarı teslim ederken depoda kokuyu duyunca varili götüresim geldi ama sonra sağolsunlar bir avuç dolusu küçük testeerlerden götürdüm. Eskiden daha güzel kokuyordu zira burnumuz bukadar eğitimli değildi ama ben hala severek kullaniyorum. Eskilere ait çok anıları barındrımakta bu koku benim için. Hatta hiç bir alışveriş merkezi yokken ( GALERİA) varken kız arkadaşımla buluşunca sıkardım ahhh :) Birde Capitol parfümü vardı neydi be o günler.
Emin İBRAİMOV

Re: V de Vakko

kokoşşanel

Re: V de Vakko

laedri
Cevap olarak bu gönderi By kokoşşanel
Vakti zamanında en uzun süre kullandığım tenime en çok yakışan kokuydu bu güzellik. Koku güzelliği bir yana gün boyu üzerimde kalması ile beni içten içe mutlu ederdi. Bugün için reformulasyona uğramış olmasıyla traş kolonyasına dönen, bir daha da yüzüne dönüp bakmayacağım bir koku maalesef.

Re: V de Vakko

WoodMan
Bugüne kadar kullandığım en iyi fiyat-performans parfümü.Şık ve elegant bir koku olduğunu düşünüyorum.

Re: V de Vakko

maximus
Cevap olarak bu gönderi By kokoşşanel
Yorumlara ve fiyatına aldanarak almıştım. İlk halini bilmiyorum ama 1 yıl once almıştım hala 100 ml si duruyor. Benim için kaliteli bir tras kolonyası gibi. Oldukca sıradan geliyor bana. Zevkler işte tartışılmıyor.

Re: V de Vakko

Creative
Cevap olarak bu gönderi By kokoşşanel
fiyat performans ürünü :)

Re: V de Vakko

crippax
Cevap olarak bu gönderi By kokoşşanel
çok merak ettiğim bir kokuydu pendik via portta deneme imkanı bulmuştum ama tam bir hayal kırıklığı olmuştu .... burun sızlatan bir sentetiklik , cool water dan bozma ucuz bir kokudan başka bişey değildi ... helede koklatan kızın "çok özel Vakko kokusu,çok şık bir kokudur "  demesi  vardı güldüm ama ağzımla değil
coactus volai ...

Re: V de Vakko

murrjm
Katia'yı tercih ederim.

Re: V de Vakko

blerox
Cevap olarak bu gönderi By kokoşşanel
hayal kırıklığıydı bu parfüm benim için.. tabi hemen elimden çıkarma yoluna gittim Allahtan piyası olan parfüm elde kalmadı :)

Re: V de Vakko

rapid
caron pour homme'a para vereceğime kutu kutu v de vakko alırım....vanilya lavanta reçine ve turunçgili çok güzel yedirmişler.sabah evden çıkarken tom ford noir edt sıkmıştım.bir müşterim çantasından çıkardı al dene dedi sol koluma 2 fıs sıktım ve gerçekten vakko olduğuna inanamadım.çok tavsiye edeceğim kaliteli bir koku odorvi.com da seti 174 tl....fiyat/performans oranı bu kadar yüksek bir ürün daha yoktur diye tahmin ediyorum

Re: V de Vakko

maximus
150 liği 70 e almıştım ben snaırım bi kampanyadan

Re: V de Vakko

rasta82
bu kokunun farkedilirlik ve kalıcılığı nasıl kullanan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: V de Vakko

valmond
Cevap olarak bu gönderi By kokoşşanel
Tam karakteristik bir parfmdür limon-deri kokusu. Ama son bir iki yılda çıkanları kalitesi oldukça düşmüştür , kalıcılık ve farkedilirlik de öyle .

Re: V de Vakko

drekoo

Re: V de Vakko

Burakkk
Ben 2 kere denedim farklı zamanlarda gayet güzel buldum parfümü, şekerli piyasa parfümleri gibi değil, ağır oturaklı bir parfüm. Ayrıca tamamen traş losyonu koktuğunu düşünüyorum. En azından traş losyonu deyip geçicem kadar da basit kokmuyor.
Luu

Re: V de Vakko

Luu
😘