Uzay Exculisive Varan 2 (Xerjoff-Casamoratı Fıore D'ulıvo)

Uzay Exculisive Varan 2 (Xerjoff-Casamoratı Fıore D'ulıvo)

serif
Bülent Bey "Birlik, beraberlik ve huzur" dileğini bir kez daha yenileyerek bu çekilişi de benim gerçekleştirmemi rica etti.

27 Şubat tarihinde çekiliş gerçekleştirilecek. 17.02.2016 tarihinden önce üye olmuş tüm arkadaşlar katılabilir.

Kazanan arkadaşa şimdiden hayırlı olsun.

Çekiliş:

http://youtu.be/dmZEikrmj_o

1- guardiannnn
2- ভীতু অ্যানড্রইড
3- Matrai
4- Umut Kurtoğlu
5- Optuna
6- Promesta
7- Esclapez
8- wadajat
9- vesna
10- turustalt
11- kayaa
12- egemen(tetragon)
13- lespaul59
14- agefe
15- goldenblueboy
16- nephila
17- byefendy
18- kartaliçe
19- cantona8
20- hanımeli
21- vito andolini
22- pi-jey
23- SHaNS1986
24- Eser
25- imaginary
26- şerif23
27- swen
28- HarryPiper
29- Ulucguvener
30- BatuhanKLC
31- Giyotinberg
32- Jasezovemalp
33- Calcurawing
34- Burakkk
35- B.G
36- Yalciner51
37- Ömer
38- murrjm
39- Makedon
40- selcukoguz
41- MD
42- tarkan
43- mryankee06
44- Medea LoveGergedan
45- gusti
46- RİYAFES
47- Legendmoon
48- ihtiras1519
49- crippax
50- alisofya
51- kupo
52- TME
53- NA
54- NeroBianco
55- Eraay
56- erdembaba
57- BaddestMan
58- hatjo
59-volky
60- boş
61- alfie
62- pinpin
63- erdem
64- policeman 27
65- kokarca
66- baykalbul
67- melih2316
68- protectedsugar
69- eMRe
70- ibrhm
71- Queen
72- Desert oud
73- zanshin
74- vaveyla17
75- berzax
76- navigator
77- ssselçuk
78- mseren
79- serdar73
80- vioofthedevil
81- kavuk
82- BOŞ
83- BUU
84- drekoo
85- Selcuk
86- arthshock
87- ainos
88- Dt Enes
89- misketkedisi
90- jojobaba
91- BAŞŞAD
92- Deca_Durabolin
93- Gofret
94- Ozy
95- xlusive
96- parfumer
97- RGPDBN07
98- paco
99- julyus
100- valmond
101- Alabanda
102- Zett
103- anigemini
104- ringrang
105- allure
106- Eternal77

Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Uzay Exculisive Varan 2

guardiannnn
ilk ben yazdırayım mı ismimi :)
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Uzay Exculisive Varan 2

єяяσя.

Şaka mı bu?
Allahhhhh....

Re: Uzay Exculisive Varan 2

matrai
Hocam ben seninkine giriyom sen de benimkine gir

Re: Uzay Exculisive Varan 2

Umut Kurtoğlu
Atladım bu vagona da. Aklımızı kaybedeceğiz. Yapma Bülent Bey:)) ekler misin sana zahmet Şerif hocam:)

Re: Uzay Exculisive Varan 2

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Epeyce hediye basligi birikti umarim amacina ulasan paylasimlar olur. Beni de ekleyin lutfen mumkunse..
Private Label - Ursa

Re: Uzay Exculisive Varan 2

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Hocam ben seninkine giriyom sen de benimkine gir
Yaz o zaman beni. Arkadaşların müsaadesi varsa tabi.
[...]

promesta
Cevap olarak bu gönderi By serif

Re: Uzay Exculisive Varan 2

Atacannberkk
Cevap olarak bu gönderi By serif
Şişesi yeter. Katılmak isterim.

Re: Uzay Exculisive Varan 2

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
ভীতু অ্যানড্রইড yazdı
Tercüme edemedim iyimi.
[...]

esclapez
Cevap olarak bu gönderi By serif
Serif bey bende katilmak isterim.

Re: Uzay Exculisive Varan 2

Wadajat
Cevap olarak bu gönderi By serif
OMG şoklar içerisindeyim gerçekten .Bülent Bey onca şeyden sonra sanki toprağa bir tohum ektiniz. Onu bir daha solmayacak şekilde büyütmek ,yüceltmek için çabalıyorsunuz ve Serif Bey siz de bu güzel olaya vesile oluyorsunuz.Süpersiniz tek kelimeyle  .. Ben de katılmak istiyorum
Everything in its right place..

Re: Uzay Exculisive Varan 2

vesna
Ben de varim. Uzay'in cekilislerini kacirmam.

Re: Uzay Exculisive Varan 2

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By serif
Bende bu cekilise katilmak isterim...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Uzay Exculisive Varan 2

kayaa
Cevap olarak bu gönderi By serif
benide yazarsanız sevinirim

Re: Uzay Exculisive Varan 2

EgemeN
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
Şerif bey beni de yazabilirmisiniz
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: Uzay Exculisive Varan 2

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By serif
serif yazdı
ভীতু অ্যানড্রইড yazdı
Tercüme edemedim iyimi.
Hocam tercümeye gerek yok uzun bir süre daha nikim bu olacak sıkıntı yok yani

Re: Uzay Exculisive Varan 2

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By serif

Re: Uzay Exculisive Varan 2