Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle(Çekiliş Tamamlandı Video Eklendi)

Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle(Çekiliş Tamamlandı Video Eklendi)

Tüm olumsuzluklara rağmen paylaşımlara son hızıyla devam. Bülent Beyin o güzel gönlüne ve büyüklüğüne sağlık.

Bülent Beyin tek mesajı ''Tek istedigim birlik beraberlik ve huzur olmasi''

Tek kural olarak Bu başlık açıldıktan sonraki üyeliklerle isim yazmayacağım. Kısacası HERKES katılabilir

25 Şubatta kazananları yine video ile yayınlayacağım. Parfümlere ayrı ayrı isim yazmayacağım tek başlıkta toplanacaktir

Chanel Misia 75 ML
Chanel Jersey 75 ML

1 Optuna
2 Lagerfeld
3 cantona8
4 goldenblueboy
5 Paranoid Android
6 Umut Kurtoğlu
7 Libra
8 vito andolini
9 tarkan
10 guardiannnn
11 Atacannberkk
12 promesta
13 byefendy
14 wadajat
15 B.G
16 egemen(tetragon)
17 agefe
18 lespaul59
19 Hanımeli
20 Zyzz
21 kartaliçe
22 nephila
23 esclapez
24 Eser
25 pi-jey
26 SHaNS1986
27 Ulucguvener
28 şerif23
29 HarryPiper
30 swen
31 imaginary
32 BatuhanKLC
33 Burakkk
34 Ömer
35 selcukoguz
36 mryankee06
37 Medea LoveGergedan
38 gusti
39 RİYAFES
40 Legendmoon
41 allure
42 ihtiras1519
43 alisofya
44 kupo
45 crippax
46 TME
47 NA
48 Alfie
49 NeroBianco
50 Eraay
51 protectedsugar
52 erdembaba
53 BaddestMan
54 hatjo
55 volky
56 giyotinberq
57 ekunt
58 ibrhm
59 pinpin
60 erdem
61 policeman_27
62 kokarca
63 misketkedisi
64 baykalbul
65 ersin
66 melih2316
67 eMRe
68 Queen
69 Desert oud
70 zanshin
71 vaveyla17
72 yalciner51
73 mseren
74 hmerhaba
75 navigator
76 ssselçuk
77 serdar73
78 vioofthedevil
79 berzax
80 Selcuk
81 kkavuk
82 BUU
83 drekoo
84 arthshock
85 ainos
86 Dt Enes
87 jojobaba
88 BAŞŞAD
89 goodpasture
90 Deca_Durabolin
91 Gofret
92 xlusive
93 Photographer Boy
94 Ozy
95 perfumer
96 RGPDBN07
97 PAco
98 vesna
99 zegna

Re: Uzay Exculive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

Optuna
Bulent bey alkislanacak bir eylem gerceklestirmis yine ne denir ki tesekkur etmekten baska. Beni ekleyebilirsen sevinirim altug hocam.
Private Label - Ursa

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Bülent bey'i tanımıyorum şahsi olarak fakat bunca kara bulutun üstümüze yığılmasına rağmen bu hareketini en içten, en yürekten hislerimle takdir ediyorum.

İncinmiş olabilir yada hiç umurunda olmayadabilir yaşananlar. Ama şuan tek hissettiğim bu davranışının birlik çağrısına katkı olduğu. Saçmalıyorsam da saçmalayim dokunmayın.

Hediye ye gelirsek, bana çıkmaz o şans bi' kere oldu. Çokta mutlu oldum. Başkaları hak kazansın.

Küçük bi' bilgi olarak; bi' parfümde ruj/makyaj efektinin benim gibi hastasıysanız Chanel Misia ile birlikte olmalısınız. O öyle bi' kadınmış çünkü.

Şanslıları şu dakikada tebrik ediyorum. Sağlıkla huzurla kullansınlar.

Re: Uzay Exculive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Optuna

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

goldenblueboy
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Bülent Bey'e çok teşekkürler. Çok yerinde bir hediye olmuş. Forumumuzun yeniden birliği için şans getirmesini diliyorum. Ayrıca Altuğ üstat sizede çok teşekkür ediyorum sizde vesile oluyorsunuz. Rica etsem benide çekilişe yazar mısınız üstat ? Bu sefer unutmayın ama :)
İlkbahar/Yaz: 1) Creed Green Irish Tweed 2) Jour D'Hermes 3) Acqua Di Gio Profumo

Sonbahar/Kış: 1) Tobacco Vanille 2) Terre d'Hermes EDT 3) Tuscan Leather 4) Midnight in Paris Van Cleef & Arpels 5) Comme des Garçons2

Re: Uzay Exculive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
OOOOOWWWWWWW!
Artık forumu dizaynırlar kesmez oldu.

Bond Amber,Kilian derken Les Exclusifs de Chanel e atladık.
Walla bravo Bülent Bey e.
Beni bu hareketiyle inanın çok şaşırttı.
Mahzuru yoksa ben de listede yeralmak isterim.

Re: Uzay Exculive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

Umut Kurtoğlu
Ne diceksin.. Helal olsun. Ben yapmazdım..

 Ben de inşallah bir hediye yakalayacağım hanıma bir hediye:) üstad yazarsan sevinirim:)

Re: Uzay Exculive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

Libra
Öncelikle Bülent beyi yapıcı yaklaşımından dolayı tebrik ediyorum.Chanel misia çok merak ettiğim parfümlerden biri.Beni de yazarsanız çok memnun olurum:)

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

vito andolini
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Ben de varim :) cok tesekkurler
Terre D'Hermes

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

serif
matrai hocam yaz beni de.
Şimdiden kazanan arkadaşları tebrik ederim.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

guardiannnn
bülent abi yaptı yine yapacağını :)
ben de talibim altuğ abi..
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

Atacannberkk
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Harika hareketler.Bülent bey le istanbula gittiğimde muhakkak tanışcam. Patron değil lider :))  Beni de yazabilirmisiniz hocam ?

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

promesta
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

byefendy
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Ben de katılmak isterim

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

esclapez
Ben de katilmak isterim

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

Wadajat
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Bülent Bey gönülleri fethetti . Altuğ Bey sizde bu muhteşem organizasyonun Fatih Terimi oldunuz  . Beni de eklerseniz çok sevinirim çok teşekkürler :)
Everything in its right place..

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

Baho
Ben de isterem.  :)

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

EgemeN
Cevap olarak bu gönderi By matrai
ALtug bey beni de yazabilirmisiniz bu arada size bir mail attım
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

agefe
Altuğ Hocam beni de yazar mısın?

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri Yeniden Bizlerle

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By matrai