Uzay Exculisive Hediyeleri Çekilişler yapıldı Video Eklendi

Uzay Exculisive Hediyeleri Çekilişler yapıldı Video Eklendi

Bülent Beyin Forumumuza büyük katkısı. 2 Adet John Varvatos Dark Rebel 125 ML Jelatininde ve kutusunda çekilişe katılacak 2 şanslı forum arkadışımızı bekliyor

Bayanlar icinse surpriz belli oldu chanel no5 ve thierry mugler miroir des joyaux

Çekilişi önümüzdeki hafta cuma günü yapacağım (15/01/2015) ve yine video ile paylaşacağım. Çekiliş sonucunu Bülent beye ileteceğim ve oda sahiplerine kargoyu yollayacak

Çekiliş En az 30 kişi katılımı ile gerçekleştirmek istiyorum hatta daha da fazla kişi olursa çok daha iyi olur. Çekiliş için herhangi bir kuralımız yoktur. Üye olmayan arkadaşların üye olarak bu sayfa altına çekilişe katılmak istiyorum demeleri yeterlidir. Mail yoluyla kişi kaydetmeyeceğim.

Uzay Exculisive Bülent Beye de bu süper paylaşımı için forumumuz adına da teşekkürü bir borç biliyorum.

Arkadaslar bir surprizde bayanlara geliyor. Hangi parfum veya parfumler oldugunu bilmiyorum. Yarin soyleyecek Bulent bey surpriz olsun dedi

Johnv Varvatos çekilişi

Eser
B.G
yalciner51
agefe
ihtiras1519
Shams
BaddestMan
selcukoguz
drekoo
TME
blerox
NeroBianco
BAŞŞAD
guardiannnn
cantona8
protectedsugar
GkhnUÇAR
vito andolini
lawyerzzz
julyus
NA
melih2316
erdem
manaman10
eMRe
serif
salpingooo
paranoid andorid
kupo
zett
egirgin37
erdembaba
berzax
radmurat
WoodMan
balkes
volky
mm.olcayto
kokarca
imaginary
mseren
calcurawing
Jasezovemalp
disiba
RGPDBN07
tarkan
lespaul59
promesta
Atacannberkk
gusti
Tekkenzaibatsu
Sedatt
muratkeskin
ANDY DUFRESNE
ainos
Alabanda
hmerhaba
DT enes
wadajat
kkavuk
pi-jey
vaveyla17
BatuhanKLC
HaryPiper
denondj

Chanel ve Thierry Mugler Çekilişi

Hanımeli
rakip35
kartaliçe
hunter
allure
elle61
kaside66
Cemile ışık
MauMau
Umut Kurtoğlu
swen
Lagerfeld
crescent1982
trustalt
Optuna
policeman_27
RİYAFES
mryankee06
nephila
alisofya
esclapez
Ulucguvener
vesnaleto
madamerve
misketkedisi
egemen(tetragon)
anigemini
SHaNS1986
İbrhm

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

Şanssızlığımın üzerine üzerine gidip katılmak istiyorum. Çok çok denemek istediğim bi' koku. Yüzüme gülerse şişesiyle edinmenin mutluluğu nasılmış tadabilirim belki. :)

Yazın adımı dağlara taşlara.

Ayrıca Uzay Exculisive'e bolcana teşekkürler bu hareketi için.

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

Eser
Katılmak istiyorum.

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

Baho
Bende isterim :)

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altuğ hocam benide yazarsanız sevinirim. Teşekkürler
Atam İzindeyiz!..

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

agefe
Cevap olarak bu gönderi By Baho
Bende katılmak istiyorum.

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

ihtiras1519
Cevap olarak bu gönderi By Baho
Sansima guvenip katilmak istiyorum lutfen
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Katılmak istiyorum, Bülent bey'e de teşekkür ederiz.
Private Label - Ursa

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

Shams
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
Ooo Bülent Bey yine yapmış yapacağını. Ben hiç katılmasam da olur. Genelde amorti bile vurmaz bana zira :)

Şaka şaka yazın beni de bu sefer inanıyorum hırslıyım
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Her parfüme olduğu gibi buna da katılmak istiyorum Altuğ hocam :)

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

selcukoguz
Cevap olarak bu gönderi By Baho
Büyük bir incelik yapmış Bülent Bey, teşekkür ederiz.
Parfümün notalarıda sağlam gözüküyor, Altuğ Hocam beni de yazar mısınız?
Saygılarımla

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

drekoo
Cevap olarak bu gönderi By Shams

[...]

Notalarda deri ve tütün var, yazılmazsam gözüm açık giderim.

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

blerox
çekiliş demek heyecan demek ;) beni de yazın lütfen.

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

NeroBianco
Cevap olarak bu gönderi By blerox
+1 lütfen

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

BAŞŞAD
Bülent Bey'e teşekkürler, bende katılmak istiyorum.

Re: Uzay Exculisive Hediyeleri

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By matrai
büyüksün Bülent abi
ben de adayım..
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn