Üyelerin Fotoğrafları

Gamarjveba

Re: Üye Resimleri.

Shams
yeminle kadınlar kulübüne çevirdin ortalığı:D
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Üye Resimleri.

Gamarjveba

Re: Üye Resimleri.

asdaa
Ben koydum sanırım nime'den sonra koyan benim

Re: Üye Resimleri.

Gamarjveba

Re: Üye Resimleri.

asdaa
Heee  Not mu düşsem fotoya deliğe sokacakmışım gibi çek pampa

Re: Üye Resimleri.

Gamarjveba
MD

Re: Üye Resimleri.

MD
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Hahhaa :))

Re: Üye Resimleri.

Gamarjveba

Re: Üye Resimleri.

asdaa
Bilardo oynuyom ya fotom'da deliğe sokacakmışım gibi çek pampa

Orjinal espirisi aslında

Haberim yokmuş gibi çek pampa ( Fotoğraf çekimi için )

Tabi bilardo masası deliği için mi yoksa başka bir delik için mi dedim burası benle bir sır olarak kalacak

Re: Üye Resimleri.

nime
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Madridista yazdı
Ben koydum sanırım nime'den sonra koyan benim
İyi Koymuşsun ahahaha

Emin İBRAİMOV

Re: Üye Resimleri.

nime
Cevap olarak bu gönderi By Gamarjveba
Utku Can yazdı
Yahu, forumlarda klasiktir, sizden gelenler falan vs gibi.
De haydin, bakalım kimler kendini gösterebilecek burada :-)
Şöyle, üyelerimiz kimmiş bi görelim.
Sen bir koy hele utanma
Emin İBRAİMOV

Re: Üye Resimleri.

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Madridista yazdı
Ben koydum sanırım nime'den sonra koyan benim
Ben de varım :)

Utku konuyu açan sensin koysana sende :)

Re: Üye Resimleri.

nime
murrjm yazdı
Madridista yazdı
Ben koydum sanırım nime'den sonra koyan benim
Ben de varım :)

Utku konuyu açan sensin koysana sende :)
Ooo ustad nerdesin sen yaa   Yoksa utku suda batmiyor mu
Emin İBRAİMOV

Re: Üye Resimleri.

murrjm
nime yazdı
Ooo ustad nerdesin sen yaa   Yoksa utku suda batmiyor mu
Ahahahah Emin kopardın beni manyak

Re: Üye Resimleri.

nime
murrjm yazdı
nime yazdı
Ooo ustad nerdesin sen yaa   Yoksa utku suda batmiyor mu
Ahahahah Emin kopardın beni manyak
Manyağım lan ben
Emin İBRAİMOV

Re: Üye Resimleri.

nime
Alın len size foto :) Ben Crossfit yaparken amele eldivenlerimle beraber :)
Emin İBRAİMOV

Re: Üye Resimleri.

murrjm
Adam şekil abii