Üstatların yardımları gerekiyor...

BD35
Hocam herkese merhaba

Uzun süredir bu siteyi takip ederim bir çok alışverişim olmuştur. Keşke dekant satışı kapatılmasaydı..

Parfüm konusunda çok bilgili birisi değilim. Sürekli yurt dışı seyahati yaptığım için son dönemde bir çok parfüm kullandım hepsi evde kuzu kuzu yatıyor çünkü istediğim kokuyu bulamadım

Chanel-Bleu de Chanel EDT
Tom Form Black Orchid
Jean Paul Gaultier Le Male
Paco Rabbane İnvictus
Gucci by Gucci
Diesel Only The Brave
Terre d'Hermes

ama kullandığım 2 parfüm beni çok etkiledi
1- Creed-Green Irish Tweed
2- Ursa Tiziana Terenzi

Creed hediye gelmişti kullandım ve bitirdim ancak Ursayı Freeshopta gördüm fiyatına bakınca 195 € şuan buna bütçem yetmiyeceği için vazgeçmiştim. Ama ilk andan  itibaren aklımda kaldı efsane bir kokusu var

Sizden ricam bu tarz kokulara yakın başka kokular varmıdır neler tavsiye edersiniz ?

Re: Üstatların yardımları gerekiyor...

serif
Admin
Creed GIT in benzeri Cool Water
Ursa ise kilian sth nin benzeridir.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Üstatların yardımları gerekiyor...

nakres
Cevap olarak bu gönderi By BD35
Chanel-Bleu de Chanel EDT şu benimde hoşuma gitti.
kullandıysan eğer benimle görüşlerini paylaşır mısın ?

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/bleu-de-chanel-td192140.html