Listede kim ne kullanıyor mevcut;)

Re: Ünlülerin Parfümleri

nime
Link açılmıyor dostum ?
Emin İBRAİMOV

Re: Ünlülerin Parfümleri

Damandıra
Birkaç ekleme yapayım;
Neil Patrick Harris; Creed Millesime Imperial
Inna; Tom Ford White Suede ve Dior Addict
Alexandra Stan; Bond No 9 Chinatown(bizzat gördüm)
Milos Krasic; Creed Aventus(kendim sordum)

İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Ünlülerin Parfümleri

blueskies
Cevap olarak bu gönderi By nime
nime yazdı
Link açılmıyor dostum ?
Ben açtım, başka bir browserla dene istersen...

Re: Ünlülerin Parfümleri

nime
blueskies yazdı
nime yazdı
Link açılmıyor dostum ?
Ben açtım, başka bir browserla dene istersen...
Evet, basenoteste inceledim demin :)
Emin İBRAİMOV

Ünlülerin Parfümleri

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Güzel ve faydalı siteymiş. Fakat buradaki bilgilerin doğru olduğunu nasıl bileceğiz. Tek tek sormuşlar mı bu kadar ünlü insana. Bazen sponsorları olan markaları özellikle de söyleyebilirler.

Re: Ünlülerin Parfümleri

blueskies
 Bence tek tek sormuşlardır. Orda, burda fan röportajlarında soruluyor zaten sürekli. Site onlardan derlemiş.

 Reklam konusunda da pek ihtimal vermiyorum . Sonuçta yıldızları satın almak o kadar ucuz değil ve sadece

 bir röportajda vs. parfümün ismini geçirmek için o kadar para ödemek mantıksız olur gibi geldi bana.

 Bir de o starın yaşam tarzına, giyimine, kuşamına karışamıyorsan o kadar para dökmek risk olur gibi.

Re: Ünlülerin Parfümleri

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Yazdığım incelemelerde bu siteden faydalanayım madem. Kim hangi parfümü kullanıyor. İnsanlara ilginç gelecektir.

Re: Ünlülerin Parfümleri

Damandıra
Ebru Polat;
By Kilian Incense Oud
Amouage Dia Women
David Yurman
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Ünlülerin Parfümleri

F4T1H
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Hangi browser'dan açtın ?
İnternet Explorer
Google Chrome
Mozilla(Firefox) 3 ünüde denedim linki açamadım ünlülerin ismini buraya yazar mısınız ?

Re: Ünlülerin Parfümleri

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
Ne kadar Creed kullanan ünlü varmış…GIT ve SMW'nin kullananı çok gibi duruyor…Garibime gitti...

Re: Ünlülerin Parfümleri

crippax
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
creed delisi çıktı bu artizler...
coactus volai ...

Re: Ünlülerin Parfümleri

kokoşşanel

Re: Ünlülerin Parfümleri

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
dita von teese nin de kullanmadığı parfüm yokmuş.,bizim forumdan olmasın bu:)

Re: Ünlülerin Parfümleri

Televizyonda Zeki Müren'in müzeye dönüştürülen evi gezilirken,yatak odasında tuvalet masasının üstünde o yillarda kullandigi parfumlerin orjinal siseleri sergileniyordu. Siseler Guerlain Heritage ve YSL Kouros'a aitti.

Re: Ünlülerin Parfümleri

felix
Benim ismim yok listede

Re: Ünlülerin Parfümleri

forallthat
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Gendarme ve Bijan çok sayıda var. Acaba hangi kokuları..

Kadınlarda da Clean' i çok gördüm. Hangi kokusu olduğu yazmıyor.

Sadece marka vermişler çoğunda..

Tabi hazırlayanları eleştirmiyorum, çok büyük bi liste ve buna ulaşmak için bile çok emek harcamışlardır.
-Öyleyse bağırın ulan, "Fenerbahçe çok yaşa!" diye..

Re: Ünlülerin Parfümleri

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Türk'lerden de paylaşiyim birkaç örnek.

Bülent Ersoy => Eskiden YSL Opium, sonra D&G Pour Femme (eski kırmızı kapaklı vintage olanı), Son olarak Elie Saab Le Parfum

Sibel Can => Robert Piguet Visa, son zamanda Bond No 9 New York Musk (Emerald Swarovski Shooting Star)

Safiye Soyman => Chanel No 5, Givenchy Organza, Agent Provocateur Maitresse

Ceylan => Estee Lauder Wood Mystique, Sisley Soir De Lune

Oya Germen => Clinique Aromatics Elixir

Hülya Avşar => Chanel Coco

Re: Ünlülerin Parfümleri

Lagerfeld
Seda Sayan, Guerlain Insolence takılıyormuş. Ev dekorasyonlarıyla ilgili bi' yazıda rastlamıştım.

Re: Ünlülerin Parfümleri

Burakkk
Bir de bu ara Atkinsons'un "Oud Save the Queen" ve "Oud Save the King" çok moda oldu ünlüler arasında.