Umut Koleksiyon( Cantona Hoca Katkılarıyla)

Umut Koleksiyon( Cantona Hoca Katkılarıyla)

Re: Umut Koleksiyon

esclapez
Umut Bey resimdeki parfumlerden biri  L`Occitane markasının,  Eau des Baux L`Occitane en Provence for men modelimidir.Eğer o ise almak istediğim bir parfum olup kısa bir yorum yazabilirmisiniz.

Re: Umut Koleksiyon

Umut Kurtoğlu
Evet hocam. Bavx. Kusura kalmayın aceleyle çekildi biraz görseller sonra bir ara daha güzel görseller ekleyeceğim koleksiyonum eksik parçalarıyla beraber .. Hocam kokusu vanilyalı tütsü benim algıladığım özellikle başlangıcının tvyi andırdığı doğru bana kalırsa..Kalıcılığı ben de gayet iyi ve başlangıçta gerçekten farkedilir bir koku ama 2 saat sonunda daha çekingenleşiyor. Benim sevdiğim ve kış boyu kullanacağım bir koku. Sizin de denemenizi tavsiye ederim.. Pure havane, bavx, tv, chergui ayırt etmeden kullacağım bu kış hepsini:) Daha uzman arkadaşlar vardır muhakkak eksiklerimi giderecek..

iPhone'umdan gönderildi

14 Haz 2015 tarihinde 19:55 saatinde, esclapez [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı:

Umut Bey resimdeki parfumlerden biri  L`Occitane markasının,  Eau des Baux L`Occitane en Provence for men modelimidir.Eğer o ise almak istediğim bir parfum olup kısa bir yorum yazabilirmisiniz.

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Umut-Koleksiyon-tp93484p93545.html
Aboneliğinden çıkmak Umut Koleksiyon, buraya tıklayın.
NAML

Re: Umut Koleksiyon

ibrhm
Güzel koleksiyon Umut bey. Sağlıkla, güzel günlerde kullanın inşallah.

Re: Umut Koleksiyon

Umut Kurtoğlu
Teşekkürler hocam.. Daha çok vetiver ağırlıklı gidiyorum..

iPhone'umdan gönderildi

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Umut-Koleksiyon-tp93484p93609.html
> [...]

> http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Umut-Koleksiyon-tp93484p93545.html
> Aboneliğinden çıkmak Umut Koleksiyon, buraya tıklayın.
Teşekkur ederim

Re: Umut Koleksiyon

Umut Kurtoğlu
Ne demek.. Umarım yardımcı olmuşumdur. Görselleri düzelttim yeni gelecek ve eksikleri tekrar toparlayıp bir parti olarak daha koyacağım

Re: Umut Koleksiyon

matrai
Çok güzel görünüyorlar  hepsini iyi günlerde kullanmanız dileklerimle

Re: Umut Koleksiyon

Umut Kurtoğlu
Teşekkürler hocam.. Bir süre daha vetivere odaklanıp daha sonra geniş bir yelpaze yaparım umarım..

Re: Umut Koleksiyon

kartaliçe
Güzel koleksiyon sizde eşinizde güzel günlerde kullanın parfümlerinizi umut bey

Re: Umut Koleksiyon

Umut Kurtoğlu
Teşekkürler.. Saygılar..

Re: Umut Koleksiyon

tahagokdeniz
Harika gözüküyorlar. Eşinizle birlikte güzel, mutlu günlerde kullanmanız dileklerimle..

Re: Umut Koleksiyon

Umut Kurtoğlu
Çok teşekkürler.. Daha iyileri sizlerin olsun.. Keyif alarak yapıyoruz..

iPhone'umdan gönderildi

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Umut-Koleksiyon-tp93484p93796.html
Aboneliğinden çıkmak Umut Koleksiyon, buraya tıklayın.
NAML

Re: Umut Koleksiyon

Emre Mert CANSIZ
Çok güzel ve uzun metrajlı bir birikim olmuş. :)

Re: Umut Koleksiyon

allure
Çok güzel bir koleksiyon. Hele de parfüm ilginizin yeni olduğunu düşünürsek. Güle güle kullanın...

Re: Umut Koleksiyon

Umut Kurtoğlu
Çok teşekkürler Allure hanım..Keyif ala ala büyütüyoruz bakalım.. Bu ay sonu yeni bir slayt eklerim sanırım..Hanıma bu aralar durduk nedense pek düşündüğü bir koku yok..

Re: Umut Koleksiyon

allure
Eşinize desire the one, sensuous nude, chanel no 19 poudre kokularını bi denettirin derim.

Re: Umut Koleksiyon

elle61
Koleksiyon şahane Umut Bey. Benim iki sorum olacaktı: Chopard Casmir'i nereden aldı eşiniz? Bu koku benim için çokkkk özel bir koku. Üretim tarihi geçmemiş bir Chopard Casmiri ülkemizde bulmak çok zor. Bir  de eşiniz hanımefendi, Oh Lola'nın kokusundan, kalıcılık ve silajından memnun mu?
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Umut Koleksiyon

Umut Kurtoğlu
Teşekkür ederiz. İnşallah yine bir slayt ekleyeceğim yakın zamanda eksiklikleri toplayıp 4. olarak..Ben alıyorum eşimin kokularını da Fatma Hanım:).. Hızlıaldan almıştım sanırım kokusunda herhangi bir eskime ya da bozulma farkedemedik.Diğer oh lola hakkında size yazacağım sorup.. Ama ilk başları armut kokusu olan bir kokuydu..

Re: Umut Koleksiyon

Burakkk
Roberto Cavalli Nero Assoluto ve Hypnotic Poison EDP gerçekten harika parfümler. Jasmin Noir aynı şekilde nefis bir parfüm. Chopard Casmir'in tende beklemiş hali ise çok nefis.

Güle güle kullanın çok güzel seçimler hepsi.

Bu arada avatarınız bende Creed GIT'e daha da bir merak uyandırdı. Hiç denememiştim bugüne kadar, ama mutlaka deniycem en kısa zamanda.