Ufak bir çağrı

Medea LoveGergedan
Arkadaşlar, geçenlerde, başka bir başlık altındaki diyalogları okurken, Emre Bey'in yapmakta olduğu en son toplu bölüştürmelerle ilgili olarak, bir tahmin ya da hesap hatası nedeniyle cebinden para harcamak zorunda kaldığını ve 800TL civarı zarara girdiğini öğrendik. Bizim için bu kadar zahmete giren, alçakgönüllü kişiliğiyle de hemen hemen herkesin sevgisini kazanan Emre Bey'in böyle bir durumda kalmasına sanırım benim gibi birçok kişi de üzülmüştür. Bu durumu düzeltmezsek benim içim rahat etmeyecek ve benim yerime cebinden para harcadığını bile bile bir kısmına katıldığım splitteki parfümleri gönül rahatlığıyla kullanamayacağım. Splite katılan arkadaşlardan benim gibi düşünenler varsa, kendisinden rica edelim, hangi parfümlerle ilgili sıkıntı oluşmuşsa o parfümlere katılanlara farka neden olan konuyla ilgili bilgilendirme yapsın Emre Bey. Farkla ilgili kendisine ekstra ödeme yapmak isteyenler yapar, istemeyenler ya da durumu müsait olmayanlar da katılmaz. Belki şu anda müsait olmayıp daha sonra katılmak isteyenler de olabilir. İşin bu kısmı insanların isteğine bırakılabilir. Hak geçmemesi ve içimizin rahat olması için böyle bir çağrı yapmak istedim. Görüşlerinizi yazarsanız sevinirim. Emre Bey, buraya şimdilik fikrini yazmazsa iyi olur çünkü biliyoruz ki kendisi bu teklifi kabul etmek istemeyecektir. (Admin'e talimat verir gibi olduysa kusuruma bakmayın)

Re: Ufak bir çağrı

İSKeNDeR

Re: Ufak bir çağrı

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
İyiki açtınız bu başlığı, birkaç gündür benimde aklımdaydı, siz benden önce davranmışsınız. Kesinlikle katılıyorum, fark neyse bende vermeye razıyım. Benim için doğrusu da bu... Kendisinden ricam hangi parfümlerde varsa bu farkı belirtmesi...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Ufak bir çağrı

kkavuk
evet arkadaşlar, emre beyin bu zararı kesinlikle karşılanmalı. az buz bir miktar değil. bir aylık asgari ücret kadar. belki de daha fazla bilemiyoruz bunu tabi. ancak benim başka bir önerim var. emre beyin, yaptığım şu splitten şu kadar zararım oldu, bu kadar eksiğim var, bana şu kadar göndermeniz gerekir diyeceğini zannetmiyorum. bence bu splitlere girenler, toplanıp, emre beye güzel bir parfüm hediye edebiliriz. değerine mukabil olarak. bence böylesi daha anlamlı olur. tabi bir kişinin bu işe ön ayak olması gerekir. bu sadece bir öneri. ama ne yapılması gerekirse yapmaya hazırım ben.

Re: Ufak bir çağrı

felix
Mete bey affınıza sığınarak ve sizden özür diliyerek yazıyorum.Siz yazmasın dediniz ama mecburum kusuruma bakmayın lütfen:)

Değerli arkadaşlar bunu zamanında ben Raşit bey ve Emin bey ile sohbet esnasında konuştum.Hatta az para değil forumda belirtelim dediler.Bende kesinlikle ama kesinlikle belirtmeyeceğimi söylemiştim.Akabinde geçen konu üzerinde yaşanan mesajlaşmalar esnasında Raşit bey durumdan rahatsız olup dayanamayıp söyledi.

Bakınız arkadaşlar.Ben sizlere başlıklarımın ilk mesajında yapacağımız split ml fiyatlarını tek tek belirttim.Sizler ödemeyi yaptıktan sonra çıkıp ''arkadaşlar yanlış yapmışım şu kadar olacakmış'' demem sizlere karşı saygısızlık olur.
Kaldıki ben bunu severek yaptığımı belirttim.Hiç önemli olmadığınıda belirttim.
İnce düşünceniz için çok ama çok teşekkür ediyorum.Bu şekilde düşünmeniz bile beni zaten onure ediyor.ağolun varolun

Ancak eğerki böyle birşey'e kalkışırsanız şahsım adına ciddi anlamda kırılırım hepinize.Net bir dille tekrar belirteyim.
Sizler beni zaten üzmek ve kırmak istemezsiniz buna eminim.

Bu konuda bana anlayış gösterirseniz çok sevinirim.Lütfen rica ediyorum sizlerden.

Re: Ufak bir çağrı

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By kkavuk

Re: Ufak bir çağrı

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By felix
Siz böyle dedikten sonra yapacak bir şey kalmıyor, elbette ki sizi kırmak en son isteyeceğim şey olur. Bir yanlışı düzeltelim istedim sadece. Sizin bakış açınızı çok iyi anlıyorum ve saygı duyuyorum. Siz de benim gibi hak geçmesin diye düşünenleri anlıyorsunuzdur tahmin ediyorum. Bu durumda, hakkınızı helal edin diyebiliyorum sadece. Sevgiler.

Re: Ufak bir çağrı

ainos
Cevap olarak bu gönderi By felix
felix yazdı
[...]

Bu forum bunun için guzel

Re: Ufak bir çağrı

felix
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
Medea LoveGergedan yazdı
[...]
Anlıyorum,anlamazmıyım Mete bey.Hatta bu konuyu açmanız bile çok büyük bir incelik ve düşünce.Sizlere kesinlikle saygı duyuyorum.
Tekrar tekrar teşekkür ediyorum her birinize.Sağolun varolun.
Benden yana helal olsun.

Re: Ufak bir çağrı

mryankee06
''mete beyin önerisine evet diyenlerdenim, üzerime düşeni yapmak isterim.'' diycektim ki emre bey kesip atmış. hakkınız ödenmez emre bey çok zahmet verdik size ayrıca, her şey için çok teşekkür ediyorum kendi adıma. ankaraya yolunuz düşerse de mutlaka görüşmek isterim.
NA

Re: Ufak bir çağrı

NA
Cevap olarak bu gönderi By felix
Emre Bey sanırım biz ne desek boş siz konuyu kapatmak isteyeceksiniz, ama içim rahat etmiyor. Sizin iyi niyetinizden, nezaketinizden yana bir şüphemiz olmadı, olmaz. Telafisi için bir formül bulsak keşke...

Re: Ufak bir çağrı

fugazi
Emre Beyciğim en azından bir hediye alalım, hediyeyi kabul etmemek de bizi üzer :)

Re: Ufak bir çağrı

Olçun
Cevap olarak bu gönderi By felix
Bende aynı fikirdeyim. son dönemde gerek kendim gerekse çevremdeki insanlar için Emre Bey'den talebim olmuştur. İlgili başlıkta belirtilen tutarları ödemeye özen gösterdik ancak söz konusu fark nasıl oluştuysa oluşsun önemli değil bunu bir tatlılıkla çözümlememiz hoş olur kanaatindeyim.

Bende bir hediyenin hoş olabileceği düşüncesindeyim.

Mesela luckyscent üzerinden Emre Bey'in arşivinde yer almayan bir vetiver kokusu(ları) ilginç olabilir. Bunun için herkes yaptığı alışveriş gönlünden kopan neyse ilişkisi üzerinden bir para toparlayabilirse ben ocak ayında Amerika'ya gidecek bir arkadaşımızdan talepte bulunmasına aracılık edebilirim.

Vetiver sözün gelişi tabi. Amaç kendisinin çok istediği bir şey olsun.

Nacizane düşüncelerim ve önerim bu yöndedir.

Re: Ufak bir çağrı

İSKeNDeR

Re: Ufak bir çağrı

aydin21
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
Emre beyin son dönemdeki bölüştürme çalışmalarında taleplerim olmuştu. Konu ile alakalı yapılacak projenin içinde yer almak-desteklemek isterim.

Re: Ufak bir çağrı

şerif23
ben de splitte bulunan biri olarak teşekkür ediyorum tekrardan emre bey e. hem biz mahcup olmamış oluruz hem de emre bey kırılmamış olur. emre bey in doğum gününü kutlamak için uygun olur bence.

Re: Ufak bir çağrı

alfie
Üzerimize düşen neyse yapalım. Konuşulan zarar az değil.

Re: Ufak bir çağrı

Medea LoveGergedan
Buradan veya özelden yazarak ilgi gösteren herkese çok teşekkürler. Emre Bey çok net olarak ricasını dile getirdi, ona saygı göstermek ve daha fazla rahatsızlık vermemek adına konuyu burada noktalamak daha doğru. Yılbaşı sonrası, bir iki noktayla ilgili sizlere mail yollamaya çalışacağım. Herkese iyi seneler.

Re: Ufak bir çağrı

Medea LoveGergedan
Başlığı bölüştürme altına açmıştım, konu noktalanınca arşive kalkması gibi bir durum sözkonusu mudur bilemiyorum. Eğer öyleyse, adminlerimiz arşive taşıyabilir.

Re: Ufak bir çağrı

felix
Mete bey selamlar.

Açtığınız konu ile beni çok onure ettiniz.Çok ama çok teşekkür ediyorum.Ancak durumu izah ettim haliyle konuda.

Akabinde şunuda düşündüm.Hani birşeyler yapmak istemişsiniz ama sanki ben buna set çekmişim gibi hissedilmiş olabilir.Amacım kesinlikle ama kesinlikle size ve diğer arkadaşlarımıza saygısızlık yapmak değil.Ancak arkadaşlarımızın bu şekilde bir geri ödeme yapmaları inanın beni çok üzer.

Aslında  ne anlatmak istediğimi ve ne düşündüğümü az çok anladığınızı tahmin ediyorum.

Güzel bir konu açmışsınız ve konuda sağolsunlar arkadaşlarımız hep aynı temenniler ile mesaj yazmışlar.Ben bu konuda olmaz diyerek kestirip atmış ve sizin düşüncelerinize saygısızlık etmiş gibi hissettim kendimi.Ama inanın niyetim bu değildi.Kaldıki bu yapıda biride olmadım hiç.

Eğerki hem sizi hemde diğer arkadaşlarımızı kırdıysam çok ama çok özür diliyorum.
12