Ufak Koleksiyonum...

BatuhanKLC

Re: Ufak Koleksiyonum...

guardiannnn
harika görünüyorlar batuhancım.. güzel günlerde kullan hepsini..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Ufak Koleksiyonum...

BatuhanKLC

Re: Ufak Koleksiyonum...

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Benim güzelliklere de iyi bak Batuhan hoca:) Çok güzel görünüyorlar

Re: Ufak Koleksiyonum...

BatuhanKLC

Re: Ufak Koleksiyonum...

Pink Floyd
Batuhan Hocam resim çok güzel kısaca az olsun, öz olsun ama! yürekten sımsıcak olsun diyorsun ha

Re: Ufak Koleksiyonum...

BatuhanKLC

Re: Ufak Koleksiyonum...

Umut Kurtoğlu
Ben de hesapladım senede bir kokuyu 10 kere kullanmışsam rekor oluyor.. Nereye gidiyoruz böyle bilmem:P

Re: Ufak Koleksiyonum...

BatuhanKLC

Re: Ufak Koleksiyonum...

maserati2303
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Güzel koleksiyon Batuhan Bey,sayı olarakta ideal. Güzel günlerde kullanın.
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.

Re: Ufak Koleksiyonum...

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Guzel günlerde sağlıkla kullan Batuhan hocam, forumu canlı tutma cabanı da çok takdir ediyorum

Re: Ufak Koleksiyonum...

BatuhanKLC
Cevap olarak bu gönderi By maserati2303

Re: Ufak Koleksiyonum...

BatuhanKLC
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm

Re: Ufak Koleksiyonum...

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Zizanın farkedilirliği nasıl oluyor sende? En çok onu merak ediyorum

Re: Ufak Koleksiyonum...

BatuhanKLC

Re: Ufak Koleksiyonum...

drekoo

Re: Ufak Koleksiyonum...

BatuhanKLC

Re: Ufak Koleksiyonum...

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Batuhanım görüntü harika :-) listeyi sıralayıp isimleri yazmanda güzel olmuş bu yüzden şune bune diye soramıyoruz . Hepsi degerli senin için demi sevdiklerin.
Bişeyi merak ettim bunlar evindemi ofisindemi duruyo. Birde Dolaptamı saklıyosun acaba ?açıkdamı duruyo ?
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: Ufak Koleksiyonum...

BatuhanKLC