Üç silahşörler

erencan

Re: Üç silahşörler

different pulses
Ercan hocam şu viktor&rolf spicebomb dan hic bahsetmedin bana

Re: Üç silahşörler

erencan
HOCAM BUNLAR BENİM İÇİN TARİH OLDU ARTIK KESMİYOR ARTIK

Re: Üç silahşörler

different pulses
Vaaay....niş diyorsun artik..

Re: Üç silahşörler

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By erencan
Tabi o kadar parfum eskitirsen kesmez seni..

Re: Üç silahşörler

drekoo

Re: Üç silahşörler

erencan
bende spicebomb sevmiyorum vede kullanmıyorum açıkçası üçü de beni sarmıyor artık.

Re: Üç silahşörler

Hattab
Xeryus rouge için deme öyle, deme öyle üzülür başka kim seni pamuk helva gibi kokutabilir ki o bizim kıymetlimiz...
Kime lazım yâr? yâr neme lazım, neye lazım yâr?

Re: Üç silahşörler

guardiannnn
başlık sahibi en son bir yıl önce yorumda bulunmuş
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Üç silahşörler

Hattab
Arama çalışmalarını başlatın o halde gazateye ilanı ben veririm.
Kime lazım yâr? yâr neme lazım, neye lazım yâr?

Re: Üç silahşörler

erencan
Beni mi sordunu