UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNEL

UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNEL

                                                   ÇEKİLİŞ VİDEOSU

https://www.youtube.com/watch?v=gO7YHutjV9w

Sevgili Parfüm merakı forumunun sakinleri;
"Parfümü seven insanları seviyorum" demişti bir konuşmamızda Bülent Bey. Bu kadar değerli parfümleri biz parfümseverlere gönülden armağan etmesini hayretle karşılayanlar için bu söz birçok şeyi açıklıyor galiba.Ve temennisi de ;tartışmaların,polemiklerin yerine parfümlerin ve diğer tüm güzel düşünce ve eylemlerin paylaşıldığı bir yer olması.
Biz de tekrar tekrar teşekkür ediyoruz Bülent Bey e.
Gelelim konumuz olan parfümümüzün çekilişine.Parfümümüz daha önce açıklandığı üzere GUERLAIN AMBRE ETERNEL.
Çekilişe katılım aşamasını biraz farklılaştıralım istedik.Bu güzel organizasyona biraz daha heyecan ve renk katalalım istedik.
Katılım için 2 şartımız var.
1) Sayın Hanımeli nin parfüm çekilişine katılmış olmak
2) Arkadaşlar katılımı sorular ile bellirleyeceğiz. 8 mart a kadar 49 tane soru paylaşacağız.paylaşılan sorulara ilk doğru cevabı veren arkadaşımız çekilişe katılma hakkı kazanacak.
Her üyenin yalnızca 1 kere katılım hakkı vardır
9 gün 5 er soru,10.gün 4 soru paylaşılacaktır.Her gün 19.00 ile 23.00 arasında
 8 Martta çekilişi yapacağız
RİCA 1:Arkadaşlar kimsenin bilgisini ölçmek benim haddime değil sakın yanlış anlamayın. sorular forumdaki kişiler ,olaylar ,konuşmalar üzerine kuruludur. yani forum takibi amaçlıdır.Bu yüzden kişiler üzerinden yazılan soruları lütfen yanlış anlamayalım. Tamamen bu çekilişe renk katma amaçlıdır.
RİCA2:Siz değerli forum arkadaşlarımdan da sorulara katkı bekliyorum. aramızda yaratıcılığı ve mizahi yönü güçlü arkadaşlarımız var.soruları mail yada telefon yolu ile bana iletebilirsiniz. tabi   ki soruyu paylaşan arkadaş o soruya cevap veremeyecek.

AÇIKLAMA:YAZILAN SORULARIN KAYNAĞI BAŞKA BİR ARKADAŞIMIZ İSE SORUNUN ALTINDA O KİŞİYE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARAK BELLİRTİYORUM. KURALLARIMIZ GEREĞİ SORUYU BANA GÖNDEREN ARKADAŞ O SORUYA CEVAP VEREMİYOR VE 3.ŞAHISLAR İLE DE PAYLAŞMIYOR. BU KONUDA AKILLARDA SORU İŞARETİ KALMASIN LÜTFEN
NOT:19.00 İLE 23.00 ARASI KİMSEYE RANDEVU VERMEYİNİZ LÜTFEN
herkese bol şans.

1)Umut Kurtoğlu
2)Snakker
3)Selcukoguz
4)Guardiannnn
5)eren_c.(Jasezovemalp)
6)swen
7)Hanımeli
8)mryankee06
9)Lespaul59
10)drekoo
11)Baykalbul
12)BatuhanKLC
13)Matrai
14)BaddestMan
15)Lagerfeld
16)alfie
17)RİYAFES
18)Optuna
19)allure
20)Baho
21)Zett
22)nephila
23)esclapez
24)kartaliçe
25)cantona8
26)Burakkk
27)yalçıner51
28)vesna
29)SHaNS1986
30)zegna
31)alisofya
32)murrjim
33)ibrhm
34)egemen(tetragon)
35)agefe
36)serif
37)wadajat
38)amnesiac
39)Queen
40)vito_andolini
41)medea LoveGergedan
42)protectedsugar

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

1 numara ben olayım o zaman :)

Öncelikle Bülent Beye sonsuz teşekkürler. Müthiş bir yüreği olan bir abimiz iyiki tanımışım kendisini. Ne zaman forum için bişeyler yapalım abi desem elini taşın altına sokmaktan kaçınmayan bu foruma gönülden bağlı ve bu bağlılığını bu güzel insanlara hediyeler dağıtarak. Birlik ve beraberliği sağlayarak gösteren bir insan.

Bu sırada kurallar çok keyifli olmuş benim aklıma gelen bir kaç soru oldu bile :)

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
[...]

çok sevindim bunu duyduğuma altuğ bey .çünkü bu sorulara çok ihtiyacım var
lütfen benimle paylaşın:)

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

eren_c.

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Anladigim kadariyla soruyu bilmeden kimse cekilise katilamayacak. Dikkatle sorulari bekliyoruz o halde oldukca hareketli bir 10 gun olacak gibi gorunuyor. Bulent bey ve size simdiden tesekkurler.
Private Label - Ursa

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

Umut Kurtoğlu
Haha çok eğlenceli.. Süper:)

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
:) çok teşekkür ederim.
evet bu defa 99 değil 49 kişi katılma hakkı elde edecek. hergün 5 talihlimiz bellirlenmiş olacak.

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

şerif23
Hanımeli yazdı
İlk sorular bu akşam mı gelecek ?
evet hanımeli. şu an önümde 3 günlük sorular hazır. geri kalanları sizlerin sayesinde hazırlamayı düşünüyorum

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

şerif23
tabi ki:) aklımda . zaten kimse yazmasa ben yapışacağım milletin yakasına. aklımda var bi kaç kişi

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

Lagerfeld
Ben sorularımı gönderdim. :)

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

şerif23
Lagerfeld yazdı
Ben sorularımı gönderdim. :)
hemen bakıyorum:)

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

şerif23
soruları kaydettim sevgili lagerfeld.zamanı geldiğinde forum arkadaşlarımıza sunulacak.teşekkürler:)

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

mryankee06
Eğlenceli olacak

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
şerif23 yazdı
soruları kaydettim sevgili lagerfeld.zamanı geldiğinde forum arkadaşlarımıza sunulacak.teşekkürler:)
Şerif hocam küçük bi' düzeltme yaptım onunla ilgili bi' bilgilendirme yazdım lütfen kontrol et mailini .:)

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

şerif23
okudum karl. ve ben de sana yolladım bir tane
MD

Re: UZAY EXCLUSİVE HEDİYELERİ /GUERLAIN AMBRE ETERNAL

MD
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Şerafettin bey güzel bir çalışma olacak , Hanımeli hanımın çekilişine katılmak isterdim ama bir bayan parfümü oldugu ve hediye edecek kimsem olmadığı için başkasının hakkına mani olmak istemedim , şimdi sizin çekilişe katılmak isterdim ama sanırım şart 1 i gerçekleştiremeden diskalifiye oldum :))

Not: Bülent abiye sevgiler saygılar teşekkürler , önceden de dediğim gibi asıl Beşiktaş şampiyonluğu'nu ilan edince  bir bomba bekliyorum kendisinden :))
1234 ... 49