Tütün Notası

alper3564
Parfümlerde ve esans olarak küçük cam şişelerde satın alıp beğendiğim nota tütün olmuştur yıllardan beri. Tütün kolonyası ile başlayan bir sevgi galiba bu. İşin enteresan tarafı sigara, nargile kullanan bir kişi de değilim ama. İçeriğinde tütün ihtiva eden parfümler beni hemen kendine çekiyor. Jaguar Yeşil parfümü geçenlerde test ettim ve tütün notasının parfümün bileşiminde ne kadar önemli rol oynadığını hemen anladım.
Sizler tütün notalı parfümleri ne kadar severek kullanıyorsunuz ve parfümün kalıcılığı açısından sizce tütün notası olumlu katkıda bulunmakta mıdır?

Tütün notası ile başka hangi esans notalarının bir araya gelmesi sizce parfümün niteliği, kalitesi ve kalıcılığı açısından olumlu olarak değerlendirilebilir?

Re: Tütün Notası

rapid
başlığa birazdan tobacco vanille saldırısı başlar.sonrada pure havane....ama araya aramis havane,spicebomb ve biraz sönük kalsada burberry london ekleyebiliriz.

Re: Tütün Notası

dersaadet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By alper3564
Tütün-paçuli birlikteliği çok hoş sonuçlar veriyor.
Tatlı ve meyveli notalarla kullanımı da gayet güzel.
Jacquas bogart pour homme güzel bi örnek olabilir.

Re: Tütün Notası

*HOCA*
Bence tütün biraz ıslak tütün kokusu gibi hafif bulaşıcı kokmalı, yani biraz kirli kokmalı anladın. Mesela son denediğim O'driu Ladamo gibi....

Re: Tütün Notası

valmond
Cevap olarak bu gönderi By alper3564
Ben farklı olarak safari ve balenciaga pour homme diyeyim ( normal eski versiyon olanı ) Tütün deyince bunlar daha sağlamdır.

Re: Tütün Notası

Lagerfeld
Tauer Vanilla Flash, Vanilya base bi' koku fakat gül ve tütünü o kadar lezzetli kullanmışki Tauer. Oturup dinliyorsunuz söylediği şarkıyı kokunun.
Yine Tauer'den Une Rose de Kandahar'ın, tütünün gülle muhteşem uyumunun göstergesi olduğunu düşünüyorum.

Kısaca tütün ve gül, destekleyicileri ile birlikte doğru şekilde kullanıldığında efsaneye dönüşebiliyor.

Re: Tütün Notası

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By alper3564
Tütün notasını en güzel veren parfümlerin başında atkinsons the odd fellow’s bouquet gelir. Böyle tütünle likörü harmanlamışlar gibi.
Atam İzindeyiz!..

Re: Tütün Notası

Re: Tütün Notası

Gofret
 L`Artisan L'Eau du Navigateur, tütün-kahve-deri-rom... muazzam bir senfoni

Re: Tütün Notası

connoisseur

Re: Tütün Notası

camorr
Bu konu güncellendi de .
connoisseur yazdı
TF London'u seviyorum, pipo tutunu beklentilerimi karsiliyor.
Bu tütünden ziyade kimyon patlaması gibi gelmişti bana:) Vanilla Flash, TV ve L'Artisan Tea for Two tütün kullanımında özellikle beğendiğim parfümler.

Re: Tütün Notası

ibrhm
Montabaco ve Enigma'daki tütün kullanımları şimdilik favorim.

Re: Tütün Notası

Atakanpinar
Cevap olarak bu gönderi By alper3564
Xerjoff Oroville,1861 Naxos,Comandante,Don,Zanzibar denemek istediğim Tütün temalı parfümleri

Re: Tütün Notası

zett
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
ibrhm yazdı
Montabaco ve Enigma'daki tütün kullanımları şimdilik favorim.
Benimde Parfüm olarak favorilerim

Re: Tütün Notası

İmeraFera
1861 Naxos da tütün notası mükkemmel kullanılmış herkese denemesi için tavsiye ederim. Normalde tütün notasıyla pek aram yoktur ancak bu parfüme bayıldım
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: Tütün Notası

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By zett
Bizim zevkler tutuyor Soner hocam, paslaşalım

zett yazdı
ibrhm yazdı
[...]

Eyvallah İbrahim ağa..lakin seninle paslaşmak zor,kesenin ağzını açmak lazım

Re: Tütün Notası

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By alper3564
Aramis havana
PDM herod
TF tobaccooud ( oud ile kombinasyonu çok iyi)
TF tobaccovanille
Pure havane ( benim en sevdiğim)
Je deviens folle

Re: Tütün Notası

Re: Tütün Notası

xlusive
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
Şu montabaco dediğiniz 1000 küsür liralık davidoff adventure değil mi?