Tuscany Per Donna

Minty

Re: Tuscany Per Donna

kartaliçe
Böyle güzel parfümlerin üretimi durduruluyor ya deliriyorum. Mis gibi pudralı kokusuna aşık oldum Aysucum zaten en güzel şekilde anlatmış kokusunu samsaraya bende benzettim ama aşırı benziyor diyemem samsara daha sert tuscany per donna daha yumuşak bir parfüm çok çok beğendim

Re: Tuscany Per Donna

Minty

Re: Tuscany Per Donna

Burakkk
Aysu Hanım, bugün Estee Lauder'ın sitesini inceliyordum bahsettiğiniz parfüm Amerika'da hala mevcut ve 50ml'i 50$ çokta uygun fiyatı. Sadece şişesi değiştirilmiş. Yorumları okudum ürünün altındaki, eski kullanıcılar hala kokusundan ve kalıcılığından çok memnun.

http://m.esteelauder.com/product/14517/35429/Product-Catalog/Fragrance/For-Women/The-House-of-Este-Lauder/Tuscany-Per-Donna/Eau-de-Parfum-Spray

Re: Tuscany Per Donna

Minty

Re: Tuscany Per Donna

Burakkk
Rica ederim ne demek 😊

Re: Tuscany Per Donna

kartaliçe
Alacak olan varsa banada haber versin:))