Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

buraktemiz93
Uzun zaman oldu video yapmayali. Cogu kisi email ile neden daha yapmadigimi sordu. Turkiyeye gidip gelmek nedendi cunku sarj aletini kaybettim :D . Goruslerinizi lutfen eksik etmeyin.

Peki siz tatile giderken yaninizda ne goturuyorsunuz ?

https://www.youtube.com/watch?v=OdrKLDpqSiY
2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

Umut Kurtoğlu
Ah hocam Türkiye'ye gelmeden bir siparişleri toplasaydınız ya:))

Benim tatilde kullandığım vettiveru,bond ny amber oldu ama en yakışanı viw ya:)

Re: Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

buraktemiz93
Umut Kurtoğlu yazdı
Ah hocam Türkiye'ye gelmeden bir siparişleri toplasaydınız ya:))

Benim tatilde kullandığım vettiveru,bond ny amber oldu ama en yakışanı viw ya:)
Bidahakine insallah Kardesim.

VIW bende istiyorum uzun zamandir ya. Ama hicbir Creed icin 100 dolardan fazla odeyesim yok.
Bu arada Bond Eau de New York denedim, cok iyi ve gucluydu. VIW yerine belki onu alirim.
[...]

Aman burak hocam acı bizim gibi Türkiyede olanlara:(  Hallerimizi görüyorsun koleksiyon yapma adına herkes yırtınıyor:)

Hocam heeley coccobelloyu denemenizi de muhakkak tavsiye ederim.Severek kullanmaya başladım ben..

TME

[...]

4 yıldır tatil yapamıyorum iş sebebiyle ancak evin bir köşesinde VIW dekantım tatil için hep hazır, kesinlikle bana tatili en çok çağrıştıran parfüm.

Re: Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By buraktemiz93
Aramis Calligraphy Rose
Amber Mystique
Armani Figuier Eden

İncelemenize eleştiri yapmak istiyorum.
3 parfümü arka arkaya sıktınız 5 er dakika bile ara vermeden.
Üstelik İlk 2 si hayli ağır parfümler.
Burnunuzun "sağlıklı" koku alması zor bu kadar kısa aralıklarda.
Ayrıca ister istemez böyle güçlü kokular birbirine karışık bir rayiha içinde burnunuza gelecektir.
2 si ellere biri kola sıkıldı.
Ben aynı şekilde defalarca yaptım diğer koku ötekine ister istemez karışıyor.
Çok sağlıklı incelemeler olamayacağı kanaatindeyim.

Ayrıca;
The One yorumunuzda Dior Homme u 2007 çıkışlı demişsiniz oysa ki 2005.

Genel olarak videolarda çok sık eee aaa diyorsunuz buna dikkat ederseniz daha iyi olabilir

*********

Böyle vidyolu incelemeler yapmasını istediğim kişiler var forumda.
Mesela Murrjm.

Re: Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By buraktemiz93
"Bilmiyorum elestirimi yapiyorsunuz yoksa cok bilmislikmide pek umrumda degil. Aramis videosunun amaci ilk izlenimdi. Bunu kagida skarak yapmam sizce daha iyi bir fikir mi tene skmakdan ?
Videoda gozlemledigim izlenimlerle parfumleri ustume skarak 8 saat icerisindeki aldigim izlenimin pek bi r farkli yokdu. Parfumler hakkinda ne diyorsam videoda 8-10 saat icindede ayni seyi gordum ikisindende."

Görüşlerinizi eksik etmeyin dediğiniz için eleştiri yapmak istedim.
"Sadece olumlu ve beni övecek görüşleriniz varsa yazın" deseydiniz daha iyi olurdu o zaman.
Eleştiriye tahammülünüz olmadığını bilseydim yazmazdım.
Özür dilerim
Başarılar dilerim yorum vidyolarınızda.

Bu arada evinizin bahçesi çok güzelmiş

buraktemiz93 yazdı
पैरानॉइड एंड्रॉइड yazdı
[...]

Böyle vidyolu incelemeler yapmasını istediğim kişiler forumda.
Mesela Murrjm.
[...]

Yaptigim yorumun sert oldugunu farkettim ve sildim. Kusura bakmayin. Elestiriye acigim tabi ki. Elestiri demek kendimi duzeltmek demek. Sadece burnuma guveniyorum boyle testlerde. Ayni anda 4 parfum'e kadar test yapabilirim tenimde. Kagit da test yapmakdan nefret ediyorum cunku gecmisde pisman oldugum durumlarla karsilastim kagit uzerinde test yaptigim icin. Boyle videolar cekmicem artik, onun yerinde ay ve ay ne aldigimi gostererek kucuk bir aciklama yapicam nasil koktuguyla ilgili. Tesekkur ediyorum tekrar.

Bahce guzel eve, sol tarafa dogru dahada uzaniyor aslinda baya bi :)
2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

MauMau
Bu izlediğim ikinci vidyonuz, bence kısa da olsa bir parfüm şeklinde videolar oluşturmalısınız. Tabi yazlık top10, kışlık top10 gibi vidyolar haricinde... Birde çok anlamam ama bölüm bölüm çekip birleştirmelisiniz, böyle tek kayıtta saf,öz bir vidyo oluşmuyor. Bu arada bu kadar yazıp beğendiğimi belirtmemişim, onu da atlamayayım :)

Re: Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

buraktemiz93
MauMau yazdı
[...]
tesekkurler fikirleriniz icin. Kucuk parcalar halinde yapmayi bende istiyorum ancak suanda ona pek zamanim yok. Ayriyetten iyi bir video editor bulmam lazim. Tek parfum yorumlarini herzaman yapicam tabi. Top 10lerden hic hoslanmiyorum o yuzden onlar gormiceksiniz, ancak yaz icin veya kis icin oneriler olabilir. Top 5 yada 10 yerine, 5 adet oneri tarzinda. yada 5 niche 5 designer.
2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

blueskies
Ben keyif aldım izlerken. Değişik bir bakış açısı var, merak ediyorum ne söylenecek diye. Bir de türkçe video olması güzel, çünkü bu şekilde çok fazla video inceleme yok.

Re: Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

Zyzz
Cevap olarak bu gönderi By buraktemiz93
Cesaretiniz için kutlarım sızı.Çok iyi düşünmüşsünüz video olayını.İzlemek çok keyifli

Ve çok küçük bir eleştirim olcak kücücük :)

Anlatırken çokk "ımm" "eee" "eam" sözcuklerini söyluyorsunuz.Dinlerken ister istemez insan sıkılıyor.Onu düzeltirsenız daha güzel bir vıdeo olur.

Re: Turkiye'de hangi parfumleri kullandim. Siz tatile giderken neler kullaniyorsunuz ?

buraktemiz93
Zyzz yazdı
[...]

Bunun farkindayim :) En son videoda azalttim bunu ama elimde olmadan oluyor. Gun icersinde bazen hic Turkce kullanmiyorum ve zor oluyo hic durmadan konusmak, bazen cumleler gelmeyebiliyo aklima.
[...]

Bunları izlememiştim.Buraya ekleyelim de herkes faydalansın.
Teşekkürler Burak Bey çekimleriniz için