Tükenmişliğin resimleri

protectedsugar
Bu konu güncellendi de .
Dior Homme Sport - Ne kadar severek almış, kullanmış ve kokusuyla başkalarını hoşnut etmiştim...o meşhur üçlülerden - artık herhalde dörtlüler (Perfume) demek gerekiyor  - en freş olanı, zencefil-limon patlaması  ... neredeyse bitti; dibinde en az 1 ml daha var; ama onu tüketmeyeceğim artık.

Re: Tükenmişliğin resimleri

protectedsugar
Bir zamanlar en ağırbaşlı ağabeyi buydu; feminen bir ağabeyi; koyu, takım elbiseyi ruj kokutturan bir ağabeyi...

Re: Tükenmişliğin resimleri

єяяσя.
Benim Intense de dipte...
Ama üzülmüyorum jelatini açılmamış bir 100 lük daha var

Re: Tükenmişliğin resimleri

insensıble
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar

Re: Tükenmişliğin resimleri

eMRe
Bende de 150 lik Intense var bitirmeye kıyamadığım  Küçük kardeşi Dior Homme u ise hunharca bitirdim
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Tükenmişliğin resimleri

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar

Bir efsanede benden olsun:) 2 ay oldu kendisiyle tanışalı kıyıda köşede kalanlardan..

Re: Tükenmişliğin resimleri

protectedsugar
...bittikçe kıymeti artar dikkat

Re: Tükenmişliğin resimler

rasta82
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
insensıble yazdı

Bir efsanede benden olsun:) 2 ay oldu kendisiyle tanışalı kıyıda köşede kalanlardan..
Gelmiş geçmiş en iyi on erkek parfümünden biri kimseyle tartışmam bunu.
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: Tükenmişliğin resimleri

Arturo's
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
insensıble yazdı

Bir efsanede benden olsun:) 2 ay oldu kendisiyle tanışalı kıyıda köşede kalanlardan..
Hemşeri nasıl abi memnunmusun

Re: Tükenmişliğin resimleri

insensıble
Varlığı bana huzur veriyor Ali'cim koklamaya kıyamıyorum:)

Re: Tükenmişliğin resimleri

protectedsugar
Kazara aldığım bir parfüm YSL'nin "La Nuit de L'Homme"u. EDP'sini denemiş, çok beğenmiş, 200 ml'lik şişesini görünce sazan gibi yanlışlıkla EDT'sine atlamıştım. Bir daha alırsam kesin EDP'sini alacağım; onu da söyleyeyim...

Re: Tükenmişliğin resimleri

insensıble
protectedsugar yazdı
[...]

dior homme sport bir şişe daha düşünüyormusunuz peki, yoksa 1 şişe yetti mi?

Re: Tükenmişliğin resimleri

julyus
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
protectedsugar yazdı
Bir zamanlar en ağırbaşlı ağabeyi buydu; feminen bir ağabeyi; koyu, takım elbiseyi ruj kokutturan bir ağabeyi...

Hocam bu canavar kaç model ?
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Tükenmişliğin resimleri

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Kesinlikle Dior Homme Sport tekrar alacağım; hatta yeni formülü hafiften süsen içerdiği için daha hoşuma gidiyor.

Re: Tükenmişliğin resimleri

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By julyus
Zannedersem 2012'li bu...fısfısın rengi siyah; gümüş olanlar zannedersem daha fazla süsen çiçeği içeriyor...benimki reformüle edilmiş hâli...

Re: Tükenmişliğin resimleri

protectedsugar
L'Eau Bleue d'Issey pour Homme; maalesef bunu da dayanamayıp son damlasına kadar tükettiğim bir parfüm; keşke 1-2 ml içinde bıraksaydım; ama yine de şişenin fısfısından kokular geliyor...müthiş bir parfüm... aromatik, freş baharatlı, tahtamsı, yaş, ekşi, yeşilimsi, hafif eczane/ilaç kokusuna sahip bir parfüm.

Re: Tükenmişliğin resimleri

protectedsugar
Lalique pour Homme - 1997 çıkışlı, Maurice Roucel'in fazla dikkat çekememiş müthiş parfümü. Çiçek, meyva, ahşap ve amber ne ararsan var; ama hiçbir nota belirgin bir şekilde öne çıkıp diğerini bastırmamış. Bu parfümü tekrar satın alır mıyım? Kesinlike alırım; klasik, sofistike yarı-freş, yarı-aromatik bir parfüm.

Re: Tükenmişliğin resimleri

protectedsugar
Atelier Rebul - Black Pepper. EDP formatında bir parfüm...müthiş şeklide TdH'i andırıyor; bitmesin diye artık bunu da fazla sıkmayacağım..

Eau de cartier

protectedsugar
2001 çıkışlı yuzulu, menekşeli, sedir ağaçlı üniseks bir parfüm.

Re: Eau de cartier

protectedsugar
Acqua di Parma - Mirto Di Panarea. Bazı parfümlerin değeri içindeki sıvı bitince anlaşılır. Bu parfüm de böyle bir parfüm. Çok iyi hatırlıyorum; Sevil'e havalı havalı dalmış, mavi şişesini beğendiğim için almıştım bu parfümü. Ne de olsa maviydi ve rengi freşliği ve denizi çağrıştırıyordu. Ama bu freşlik normal bir freşlik değil, fesleğen tipi bir freşlik; içinde güya başka notalar da varmış mersin çiçeği dışında: Örn. gül ve sakız; ama bu notaları ben maalesef algılayamadım. Çok değişik bir parfüm; ve kokusu doğal..deniz notası bile farklı. Ama dediğim gibi bunun farkına ancak şişe bitince vardım.

12