Tuberose (sümbülteber)

Mutlu korkmaz

Re: Tuberose (sümbülteber)

Mutlu korkmaz
Kesinlikle katılıyorum  dior poison bence harika  diğer yazdıklarınızı test etme fırsatım olmadı

Re: Tuberose (sümbülteber)

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By Mutlu korkmaz

Re: Tuberose (sümbülteber)

Mutlu korkmaz
Teşekkür ederim harika bir yorum yazmışsınız   evet sümbülteber absolute  gerçekten çok pahalı bir koku   hedeflerim arasında en kısa zamanda  bir kaç gram da olsa bu çiçeğin saf Absolute test etmek istiyorum   testten sonra burada yorumlarımı paylaşım

Re: Tuberose (sümbülteber)

murrjm
En sevdiğim floral notaların başında geliyor.Bulunduğu ortama namını yayan astığı astık kestiği kestik bir hanım ağa bana kalırsa sümbülteber. Tabi bu alanda en meşhur örnekler Fracas,Carnal Flower ,Kilian Beyond Love,Micheal Kors gösterilebilir.
Benim beğenerek kullandığım bir başka sümbülteber temalı koku ise Miller Harris Noix de Tubereuse ; Daha balsamic tabanlı farklı bir işleyişi var sümbülteberi
Bunların dışında merak ettiklerim ise yine Miller Harris'den Tuberosa ve Prada'nın Exclusive Collection serisinde yer alan No6 Tubereuse

Re: Tuberose (sümbülteber)

Mutlu korkmaz
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Mutlu korkmaz

Re: Tuberose (sümbülteber)

murrjm
Mutlu yazdı
Evet yurtdışından sipariş verdiğim saf Absolute sümbülteber bir kaç gün önce elime ulaştı. Bu kokunun yalın halini nasıl anlatsam bilemiyorum öncelikle biraz küçük bir miktar seğrelttim  çok derin baskın çiçekler hanımeli igde çiçeği i ve yasemini çağrıştırıyor hafif meyvesi ve keskin bir koku ancak ıhlamur tomurcuk kokusu kadarda kremsi bir yapı tatlı ve sert  enteresan bir koku  kesinlikle lüx hissiyat.  Osmanthus ile  uzak bir benzerlikte var desem yanlış olmaz heralde  hafif yağlımsı nüans lar sanırım bu absolut yağ sınıfı oluşundan kaynaklı koku hemen açılmıyor   diğer sipariş verdiğim saf Absolute kokularla ınanılmaz bir uyum içinde parfüm içindeki yerini aldı

Nereden sipariş verdiniz ? TR'ye girişinde bir sıkıntı olmaması sevindirici

Re: Tuberose (sümbülteber)

dewnew

Re: Tuberose (sümbülteber)

Anofta
dewnew yazdı
Beyaz ciceklerin kralicesi, en sevdigim..
Zor,güçlü,büyüleyici, başdöndürücü güzellikte ve asil. Dişil çiçeklerden ama şakası yok.
Kendime benzetiyorum biraz, tanimiyorsaniz ondan cok cekinirsiniz, tanirsaniz cok sever vazgecemezsiniz. 😎
Çoğu koleksiyonumda da olan en sevdigim tuberose agirlikli parfumler :

Frederic Malle Carnal Flower
Kilian Beyond Love
Nasomatto Narcotic Venus
Clive Christian C for women
Givenchy Amarige
Diptyque Do Son
Estee Lauder Private Collection Tuberose Gardenia
Madonna Truth or Dare
Robert Piguet Fracas/Petit Fracas
Kilian Good Girl Gone Bad
Michael Kors Michael
L'Artisan La Chasse Aux Papillons
Kenzo Ça Sent Beau
Kenzo Kenzo for women
Jil Sander No.4
Hermes Jour d'Hermes Gardenia
Serge Lutens Datura Noir
Chanel Beige EDT
Estee Lauder Beautiful
Kenzo Jeu d'Amour
Jo Malone Tuberose Angelica
Çok güzel bir koleksiyon. Yalnız CDG Daphne'yi neden ıska geçtiniz acaba? Tütsülü, güzel bir tuberose çalışması...

Re: Tuberose (sümbülteber)

dewnew

Re: Tuberose (sümbülteber)

Makedon

Re: Tuberose (sümbülteber)

Anofta
Makedon yazdı
Beni huzurla uykuya daldıran çiçek ve en sevdiğim 3 çiçekten birisi (Sümbülteber, Sardunya ve Sümbül). Giymesi veya izlemesi ayrı bir keyif ama yastığa uygulayıp onun kokusuyla dalmak çok başka bir haz benim için. Orijinalini koklama şansına da erişmiş biri olarak söyleyebilirim ki şu ana kadar Sardunya ile beraber bünyesinde birçok farklı nüansı en iyi ve etkileyici şekilde barındırabilen bir hanımefendi. Saplarının taze - acı yeşilini, yapraklarının kremsi sabunsuluğunu ve ikisinin bileşimi ile damağa yerleşen meyvemsiliği not edebilmek harika bir tecrübe.
Efsanevi Fracas ile sabunsuluğuna, Carnal Flower ile taze yeşil ve meyveli yönüne, Ça Sent Beau ile de retro karakterine vurgu yapılan sümbülteberin beni en çok etkileyen hali ise Fracas klonu yorumlarına katılmamakla beraber Truth or Dare (maalesef discontinued)oldu. Alt tonlardan Terracotta le Parfum ve deneysel Orchid Soleil de beğendiğim ve ciddi düşündüğüm işler.
Arkadaş yapmayın şunu lütfen. Tam, "evet, artık merak ettiğim kokuları edindim, şimdi keyfini çıkaralım" derken yeni yeni kokular, meraklar filan... O kadar güzel anlatıyorsunuz ki hocam, anlattığınız şey midemi kaldıran Abercrombie olsa alasım geliyor. :))

Re: Tuberose (sümbülteber)

Makedon

Re: Tuberose (sümbülteber)

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Anofta
Anofta yazdı
CDG Daphne'yi neden ıska geçtiniz acaba? Tütsülü, güzel bir tuberose çalışması...
Kesinlikle katılıyorum.Elimden çıkardığıma pişman olduklarım arasında kendisi.

Re: Tuberose (sümbülteber)

lyrica
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Ben de sık kullandığım eşyalara adp ginepro di sardegna sıkıp burun yorgunluğundan kurtularak arada gelen o güzel kokudan çok keyif alıyorum.