Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

julyus
Arkadaşlar Tom fordun, Noir de noir ve tobacco vanilleyi denediğimde ikisinide çok beğendim. 50 ve 100 luk fiyatına göre, 250 ml fiyatı biraz daha uygun geldi, 1 tane tercih etmek istiyorum ama karar veremedim. Noir de noir bir tık önde gibi geldi bana, sizce hangisini almalıyım?
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

gokhanburak53

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By julyus

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

fsater
hiçbir parfümü 250 ml kullanamam herhalde.Eğer orjinal şişede kullanmak gibi bir takıntınız yoksa.Bence forumu takip edip iki kokudanda 50 şer ml dekant alabilirsiniz

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

alfie
Cevap olarak bu gönderi By Daniel
forumda bölüştürme var ikisinden de 25-30 ml alın, zaten kış kokularıdır mart ayından sonra ağır boğucu gelecektir. hatta sadece birini tercih edin, alternatif kokular bakınız.

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By julyus
julyus yazdı
[...]
:) Zamanında ben de tam bu arada kalmıştım. Sonunda ikisinden de 50 ml şişe ile almıştım. (TV 50 X 2 :) )

Feminen kokulardan hoşlanıyorsanız, noir de noir size daha uygun olacaktır. Ben farkedilirliğini de gayet olumlu görüyorum. Ancak taraflı yorumuma dayanarak, her zaman gül kokmak beni sıkıyor. 250 ml almak oldukça iddaalı.. O yüzden TV alırım. Mutlaka ileride takas yapacağınızı düşünüyorum. O yüzden TV yi daha rahat elden çıkarıp, genel beğeniye daha az uygun olan Noir de noir'i elde edebilirsiniz.

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

orkun
Cevap olarak bu gönderi By Daniel
Kalıcılık ve farkedilirlik açısından bakıldığında Tobacco Vanille tercih edilmelidir.

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

matrai
Cevap olarak bu gönderi By julyus
Noir de Noir biraz zor kokudur. TV candır herkes de beğenir güvenlidir

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

alib
Cevap olarak bu gönderi By julyus
bence de noir de noir zor bir koku splitle aldım ama kullanacagımı sanmıyorum

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

rasta82
noir de noir tabii ki. TV bir süre sonra sıkmıştı beni ama noir de noir i ömürlük kullanırım tek kelimeyle sanat eseri !!!
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

julyus
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Mehmet yazdı
julyus yazdı
[...]

Benim tenimde tobacco vanille nin Farkedilirliği noire göre çok öndeydi,ama tv daha zor ve daha ciddi geldi, anlaşılan ikisinide yeniden test etmem gerekicek, 2 tane 50 lik alsam 250 ml fiyatına geldiği için böyle düşündüm, kafam iyice karıştı,250 lik alırsam ileride  büyük ihtimal takas yada, isteyen arkadaşlara dekant yaparım,
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

allure
Cevap olarak bu gönderi By rasta82
Bende noir de noir diyorum.

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

ibrahimm
kanımca private blend serisinin en iyi iki parfümünü yakalamışsınız üstadım helal olsun :) şahsen tobacco vanille kullanıyorum ki bu başyapıta birçok kişi hayran.notaların tadına varmak,en sonunda muhteşem vanilya kokusunu almak isterim derseniz kesinlikle tobacco vanille sizi beklentilerinizin altında olmayacaktır.ama gül ve çikolatanın o eşsiz birleşiminin de tadına vardıysanız kesinlikle ikisi arasında seçim yapmak zordur.şahsen benim için tobacco vanille bi tık öndedir.sizin yaşamınıza,teninize ve tarzınıza uygun olan koku hangisi ise onunla yola devam etmeniz dileklerimle :)
Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın,
Galib et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın.

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By julyus

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

alfie
Şu anda bir bölüştürme var, hemde fiyat gayet iyi. Emin bey'e Noir de Noir sorarsan elinde olabilir diye tahmin ediyorum.

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/TOBACCO-VANILLE-TUSCAN-LEATHER-PATCHOULI-ABSOLU-td74889.html

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

volkan
Kesinlikle tobocco vanilla noir de noir o fiyati haketmiyor bence

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

julyus
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
İSKeNDeR yazdı
Julyus kardeşim sen acele etme en iyisi , arada ucuz split ler oluyor ml fiyatı 4.5 tan vardı en son MD rumuzlu Mehmet arkadaşımız yapıyordu sanırım , tabi şişeli istiyorsan o ayrı bir zevk
Dediğin gibi splitlerden yararlanmak daha mantıklı, tobacco vanille için, Eminth nickli arkadaşımızın splitine katıldım, inşallah noir de noirde bulurum
[...]

Cevap olarak bu gönderi By alfie
alfie yazdı
[...]

Teşekkür ederim, Belkide sen linki göndermesen spliti kaçıracakdım :)
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

gani
Koku güzelligi olarak noir de noir fakat taşıması zordur. Genel begeniye uygunlukda ise tv

Re: Tom ford Tobacco vanille mi Tom ford noir de noir mi almalıyım ?

ainos
Cevap olarak bu gönderi By julyus
Kesinlikle tv derim.noir de noir güzel bi koku ama tv ondan önde diye düşünüyorum.