NOİR DE NOİR
yok

Re: Tom Ford Tobacco vanille

yok
Cevap olarak bu gönderi By Deniz Mzm
Merhaba Deniz bey

Evet sitesinde 1.515 TL   http://www.tekinacar.com.tr/shop/kadin/parfum/parfumler/tom-ford-tobacco-vanille-decanter-edp-250-ml_234383.aspx

Siz nasıl 1.150 TL temin ediyorsunuz?

Ayrıca Tobacco vanillede yardımcı olurum..
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit
MD

Re: Tom Ford Tobacco vanille

MD
Deniz abi Ndn tuscan leather Tobacco Vanille der kaçarım Bölme işini biz Yasin abiyle beraber yaparız arzu edersen İkimiz de artık istanbuldayız :)))

Re: Tom Ford Tobacco vanille

Deniz Mzm
Cevap olarak bu gönderi By yok
Ustad yıllardır yoğun alışveriş Yaparım t.acardan..saolsunlar sürekli indirim yaparlar...bugün aradılar böyle bı bılgı verdiler ben de sızle paylaşim istedim..,tabu yarın son gün falan dedilerde muhtemelen o bi an önce alayım diye beni Köşeye sıkıştırıyorlar:)

yok

Re: Tom Ford Tobacco vanille

yok
Deniz Mzm yazdı
[...]
Valla süper kıyak geçmişler hocam size..Kesinlikle değerlendirmek lazım çünkü çok iyi fiyat...
[...]

Cevap olarak bu gönderi By MD
Doktorum o zaman şöyle yapalım...sen veya Yasin spliti yapın..alacak arkadaşların isim ve ml listelerini de siz tutun..ben hiç beceremem elime yüzüme bulastırırım mahcup olurum...bana sadece git şu kokuyu al şu adrese yolla diyin 😃
MD

Re: Tom Ford Tobacco vanille

MD
Emrin başımız üste abi :))

Deniz Mzm yazdı
[...]

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By Deniz Mzm
Tobacco vanille
Tuscan Leather
Noir de Noir

White Suede
Tobacco Oud
London

Re: Tom Ford Tobacco vanille

*HOCA*
Ya white süed ve london denenir, diğerlerinin spliti yapıldı. Ha ama diğerleri de her zaman ihtiyaç duyuluyor, lazım
yok

Re: Tom Ford Tobacco vanille

yok
İlk sipariş benden olsun ozmn.. :)

Tobacco Vanille 30 ml
White Suede 5 ml
london 5 ml
[...]

aBİ NERELERDESİN SEN YA HU, MAİL BİLE ATTIM CEVAP GELMEDİ :) ÇOK ÖZLETTİN KENDİNİ

Re: Tom Ford Tobacco vanille

Deniz Mzm
Cevap olarak bu gönderi By yok
Sevındım fıyatın güzel olmasına...mehmet ve Yasin üstadlar spliti yapcaklar anladıgım kadarıyla...siz taleplerınızı yazın onlar listeyi tutup parfumlerı dagıtcaklar..

Re: Tom Ford Tobacco vanille

insensıble
arkadaşlar yapmayın bunları bugün 1500 lirayı buldu splite verdiğim para:)))
TV 30ML yazın banadaaaa:))))

Re: Tom Ford Tobacco vanille

Deniz Mzm
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Yasin beni her actıgın baslıga 50 ml yazabılırsın hızlı dolsun..split dolduktan sonra isteyen olursa da benım her bır elli ml den 20 ml dagıtabılırsın..

Re: Tom Ford Tobacco vanille

gokhanburak53

Re: Tom Ford Tobacco vanille

alib
Cevap olarak bu gönderi By Deniz Mzm
tuscan leather=10 ml
noir de noir=10 ml

yazabilirsiniz bana

Re: Tom Ford Tobacco vanille

kupo
ml fiyatı ne kadar acaba üstadlar ?
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185
MD

Re: Tom Ford Tobacco vanille

MD
Cevap olarak bu gönderi By alib
arkadaşlar talepleri bir daha üstteki ana başlığa alabilir miyiz ? ne var ne yoksa orada belli olsun ...
mümkünse bu başlık üzerinden değil diğer başlık üzerinden devam edelim....

alib yazdı
tuscan leather=10 ml
noir de noir=10 ml

yazabilirsiniz bana