Tom Ford Tobacco Vanille 250 ml aldım lakin sprey yok?

Tom Ford Tobacco Vanille 250 ml aldım lakin sprey yok?

hede
Öncelikle herkese selamlar forumda yeniyim.

Kokuyu daha önce deneyip beğendiğimden uzun vadeli olsun diye 250 ml aldım. Ürünü Beymen'den aldığım için orijinalliği konusunda şüphem yok. Ancak kutuyu açınca büyük bir şok yaşadım çünkü şişede sprey yok. Kapağı açınca direkt parfümün kendisiyle karşılaşıyorsunuz. Haliyle araştırmaya koyuldum ve anladım ki bu aktarılarak kullanılıyor. Kendi orijinal atomizer'ı var ancak saçma sapan bir şekilde aşırı pahalı, 320 usd fiyatı var ve Türkiye'de de yok. Ben parfümün kendisini zaten indirimle o fiyata aldım neredeyse, nasıl bir saçmalık anlamış değilim.

Bir yerleden boş şişe bulup şırıngayla falan aktarma mı yapacağım, nedir bunun olayı arkadaşlar?

Re: Tom Ford Tobacco Vanille 250 ml aldım lakin sprey yok?

CNYT
hede yazdı
[...]

Tom Ford 250 ML olanlarda atomizer olmaz eskiden bedava Tom Ford özel doldurma şişeleri vardı ancak şu an yok. Bu nedenle bizde parfüm şişesi satan yerlerden istediğimiz ebatta şişe temin ediyoruz. doldurmak içinde eczane den şırınga temini ile yıllardır parfümlerimizi dolduruyoruz. Internet ortamında boş atomizerli parfüm şişesi bulabilirsiniz ve fiyatları oldukça hesaplıdır.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Tom Ford Tobacco Vanille 250 ml aldım lakin sprey yok?

delirium
Cevap olarak bu gönderi By hede
atomizersiz ürünleri ülkemiz içerisinden kesinlikle almıyorum. Adamlar doldurulamaz şişelerde bile her türlü sahtelerini yapıyorlar.. Cidden bunaldım parfüm konusunda