Tom Ford Private Blend Split (HOCA-MD ortak yapımı)-bilgilendirme mesajı ve fotolar eklendi !!!!!!!!!

MD

Tom Ford Private Blend Split (HOCA-MD ortak yapımı)-bilgilendirme mesajı ve fotolar eklendi !!!!!!!!!

MD
Bu konu güncellendi de .
Parfümler Tekin Acar'dan temin edilecek Yasin Hocayla beraber biz de bu işin artyükünü üstleneceğiz...

parfümler dekant şişesinde, parfüm isimleri sticker ile üzerlerine yapıştırılarak hazırlanacaktır...

şişe,yol,ulaştırma,paketleme dahil

ml fiyatı:4,8 TL  düzeltilmiş fiyat : 4,45

kargo alıcı ödeme indirimli

bu arada tobacco vanille, noir de noir, tuscan leather dışındaki parfümleri alarak denememize yardımcı olacak arkadaşlara  tobacco oud sample ları 2'şer ml olarak hediye edilecek maksat paylaşım ve deneme olsun

haydi bir destekkkkk

listeyi aşağıdan takip edebilir isimlerinizi yazdırabilirsiniz talep ve stok durumuna göre parfümler temin edilecektir:

arkadaşlar koyu yazılmış parfümler ilk planda tedarik ediliyor bunlar için ödemeler toplanıyor ....
EFT bilgilerine nick- parfüm-ml yazılabiliyorsa çok güzel olur.

Mehmet Doğan
Türkiye İş Bankası
İş Bankası Hesap Numaram:
YAYLA/İSTANBUL
1196-711787

İş Bankası IBAN:
TR890006400000111960711787

Tobacco vanille
Deniz Mzm 50 ml
Foton 2*10 ml (ödeme alındı ) + 5 ml
M-rah/82 20 ml (ödeme alındı)
gokhanburak53  5 ml (ödeme alındı)
mdeniz 30 ml (ödeme alındı )
insensible 30 ml (ödeme alındı)
HOCA 40 ml (ödeme alındı)
robbob 10 ml (ödeme alındı)
Erkan şensoy 15 ml (ödeme alındı)
kkavuk 5 ml (ödeme alındı)
Maxen 15 ml (ödeme alındı)
matakli 30 ml (ödeme alındı )
Özgür 20 ml (ödeme alındı *)
Forumdışı 100 ml (ödeme alındı)
Bravo32 15 ml (ödeme alındı)
Swen 10 ml ( ödeme alındı )
Jhanberg 20 ml (ödeme alındı )
Lancelot 10 ml (ödeme alındı)
Bragi 10 ml (ödeme alındı )
cmoarnveuts 10 ml ( ödeme alındı)
volky 5 ml (ödeme alındı)
alisofya 5 ml (ödeme alındı*)
Cahil 10 ml (ödeme alındı*)
ainos 5 ml (ödeme alındı )

Tuscan Leather
Deniz Mzm 50 ml
Foton 2*10 ml (ödeme alındı)
alib 10 ml (ödeme alındı )
gokhanburak53 5ml (ödeme alındı)
asumer 20 ml (ödeme alındı)
Forumdışı 10 ml ( ödeme alındı )
Bravo32 5 ml (ödeme alındı)
Şerif23 5 ml (ödeme alındı )
MD 20 ml (ödeme alındı)
trustalt 15 ml ( ödeme alındı )
cmoarnveuts 30 ml (ödeme alındı)
alisofya 5 ml (ödeme alındı*)

Black Violet
Deniz Mzm 50 ml

Noir de Noir
Deniz Mzm 50 ml
MD 50 ml (ödeme alındı )
alib 10 ml (ödeme alındı )
gokhanburak53 5 ml (ödeme alındı)
silverstar 100 ml (ödeme alındı)
robbob 5 ml (ödeme alındı )
kkavuk 5 ml (ödeme alındı)
maxen 15 ml (ödeme alındı)
Bravo32 10 ml (ödeme alındı)
isseyblue 10 ml
insensible 10 ml (ödeme alındı)
Lancelot 5 ml (ödeme alındı )
cmoarnveuts 5 ml (ödeme alındı)
volky 5 ml (ödeme alındı )
alisofya 5 ml( ödeme alındı*)

Azure Lime
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml
silverstar 15 ml

Neroli Portofino
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml
asumer 15 ml
ssselcuk 5 ml

Lavender Palm
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml

Santal Blush
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml
caglar 10 ml

Jasmine Rouge
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml

Ombre de Hyacinth
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml
ssselcuk 5 ml

Jonquille de nuit
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml

Cafe Rose
Deniz Mzm 50 ml

Lys Fume
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml

Fleur de chine
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml
ssselcuk 5 ml

Plum Japonais
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml
ssselcuk 5 ml
robbob 10 ml

Shanghai Lily
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml
ssselcuk 5 ml

Rived Ambre
Deniz Mzm 50 ml
goddpasture 5 ml

White Suede
Deniz Mzm 50 ml
Foton 5 ml
goodpasture 5 ml
HOCA 10 ml
ssselcuk 5 ml

Oud Wood
Deniz Mzm 50 ml
caglar 15 ml ( ödeme alındı )
Lancelot 5 ml (ödeme alındı)

Mandarino di Amalfi
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml
silverstar 15 ml

Tobacco Oud
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml

Oud Fleur
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture 5 ml

London
Deniz Mzm 50 ml
London 5 ml
goodpasture 5 ml
ssselcuk 5 ml

Patchouli Absolu
Deniz Mzm 50 ml
goodpasture5 ml
silverstar 15 ml
ssselcuk 5 ml

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

foton
Tobacco vanille  2 adet 10 ml
Tuscan Leather   2 adet 10 ml
White Suede  1 adet 5 ml

 yazabilirmisiniz, teşekkürler

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

foton
italian cypress temin edilemiyor sanırım, eğer temin ediliyorsa 20ml de italian cypress alabilirim
yok

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

yok
Cevap olarak bu gönderi By MD
Mehmet kardeşim diger tarafa yazmıstım ama sanırım buradan devam ediyoruz.

Tobacco Vanille 30 ml
london 5 ml
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By MD
bence denenmemisleri almak daha mantikli.  tv,  tuscan leather, oud wood,  italian cypres, cafe rose, noir de noir  haricinde 5 er ml yazabilirsin

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

caglar
Cevap olarak bu gönderi By MD

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

alib
Cevap olarak bu gönderi By MD
tuscan leather=10 ml
noir de noir=10 ml

yazabilirsiniz bana

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

gokhanburak53

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

mdeniz
Cevap olarak bu gönderi By MD

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By MD
NdN 100 ml alırım
Azure,mandarin ve Patchouliden 15er ml alırım..
Life is beatiful

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By MD
Bende Tobacco Vanille alirim. 15 ml yazabilirsiniz.
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

rapid
Italian cypress istiyoruz 20 ml alırım. Neroli 15 tuscan 20 ml

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

ssselçuk
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
kolleksiyon için güzel split :)  5 er ml lütfen

fleur de chine
plum japonais
shanghai lily
white suede
london
patchouli absolue
ombre hyacint
neroli portofino

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

eMRe
Cevap olarak bu gönderi By rapid
10 ml tobacco vanille,5 ml noir de noir ve 10 ml plum japonais rica edebilir miyim ben de
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

maxen
Cevap olarak bu gönderi By MD
ben de 15 ml tabacco vanilla, 15 ml noir de noir rica ederim.
MD

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

MD
Cevap olarak bu gönderi By rapid
Maalesef stoklarda italian cypress bulunmamakta imiş ...
MD

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

MD
Varolan diğer parfümlerdr herkesi ekledim ...

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

kkavuk
bankadan 10000 lira split kredisi çektim geldim sevgili dostlar  artık girebilirim bu splite
5'er ml tobacco vanille ile noir de noire beni de yazın yer varsa

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

kupo
Cevap olarak bu gönderi By MD
mehmet hocam mail attım
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Tom Ford Private Blend Split (Deniz Mzm-HOCA-MD ortak yapımı)

maxen
Cevap olarak bu gönderi By MD
hocam beni niye eklemiyorsun
1234 ... 8