Tom Ford Les Extraits Vert Collection

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

єяяσя.

Vert Bohème~~ Sicilian mandarin, Magnolia leaf, Gustavia ScentTrek™, Galbanum, Honeysuckle, Violet leaf

Vert des Bois~~ Poplar bud, Ouzo, Olive leaf, Mastic resin, Roasted tonka bean, Patchouli

Vert d'Encens~~ Frankincense, Pine resin, Fir balsam, Heliotrope, Woods, Tree resin, Boxwood
Ozy

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

Ozy
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Hadi bakalım hayırlı olsun  Özellikle Vert d'encens notaları baya dikkatimi çekti .
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

murrjm
Vert D'Bois notalarında erik görünüyor kafadan girdi zaten listeye. Bohem olan isimden dolayı 1-0 galip başlıyor... Hepsi ayrı ayrı merak edilesi

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

Umut Kurtoğlu
Pişt murjjm erik geliyor bir tane splite. Ayarladım sayılır duymadığın bir marka olacak ama güven bana.

Bu arada white patchouliyi denemiş miydin? Baya sağlam. Ben daha yeni ilgimi çekip deneme şansına eriştim

Ozy

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

Ozy
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
murrjm yazdı
Vert D'Bois notalarında erik görünüyor kafadan girdi zaten listeye. Bohem olan isimden dolayı 1-0 galip başlıyor... Hepsi ayrı ayrı merak edilesi
😀Doğrudur ama bakalım plum erik konusunda önde ekimde alım başlıcak tuscan,plum, yeni arkadaşlarada bakalım ozaman .:))
[...]

Sana güveniyorum Umuutt :) Gelsin bakalım
White Patchouli'yi hatim ettim artık :)

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By Ozy

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

єяяσя.
Son kokunun notaları da açıklandı...

Vert de Fleur ~
 "Private Blend Vert de Fleur strikes an alluring note on the definitive theme of 70s glamour. Refined with a modern flourish of iris and hyacinth, Vert de Fleur is Tom Ford’s floral subversion of classic green and captures an exuberant scene where beautiful icons with inimitable personas uncover a new world of pleasure." Additional notes include galbanum, neroli, bergamot, basil, jasmine, rose, orange blossom, vetiver, patchouli and oakmoss.

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

murrjm
Vert de Fleur sanırım sunulmayacak.Sitede yer almıyor.

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

Freeoud
Bu konu güncellendi de .
Vert d'Encens :reçine,çam,tütsü,köknar kokuyu geniz yakıcı hissiyatında sert bir koku yapmış.Kağıt üzerinde denedim ama Hoşuma gitmedi

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

Freeoud
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Bu seride en başarılı koku kesinlikle Boheme.Bayanların çok  hoşuna gidebilecek bir koku.bayan kullanımına daha uygun oldugunu düşünüyorum.Vert d'Encens sin  aksine iç ferahlatıcı güzel bir çiçeksi koku

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

Freeoud
Cevap olarak bu gönderi By Ozy
 Vert des Bois :PAAAAAATculi senin bu kokuyla ne alıp veremediğin var diye  kendime sorduğum ,sevmeye uğraştıgım ama sevemediğim,45 50 yaşında,zengin , takım elbiseli  patron kokularından

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

murrjm

Koleksiyon çıktığından beri kendisinden haber alınamayan Vert De Fleur TF'nin sitesine yeni eklenmiş.
Acaba kokuda bir düzeltme yapmak için geri çekip tekrar mı sundular?

Re: Tom Ford Les Extraits Vert Collection

NeroBianco
3 ünden 10 ar ml alıyım :p