Tom Ford Bölüştürsek Nasıl olur?

serif
Fikir alış verişi yapalım istedim. Aşağıdakilerden hangilerinde Split yapılsa katılmak istersiniz?
Tabi birde bu spliti yapabilecek bir gönüllü gerekecek.

TF Tobacco Oud
TF Oud Wood
TF Tuscan Leather
TF Noir De Noir
TF Ombre Leather 16
TF Oud Fleur
TF Patchouli Absolu
TF Vert Des Bois
TF Vert D'Encens
TF Vert De Fleur
TF Vert Boheme
TF Tobacco Vanille
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Tom Ford Tobacco Vanille Bölüştürsek Nasıl olur?

CNYT
Bu konu güncellendi de .
Aslında bu TF grubu dahil farklı split deneme önerileri olan varsa bence belirtmeli...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Tom Ford Tobacco Vanille Bölüştürsek Nasıl olur?

dory
Cevap olarak bu gönderi By serif
Ben katılırım hatta diğer TF lar da olursa onlara da katılırım. Selamlar

Re: Tom Ford Tobacco Vanille Bölüştürsek Nasıl olur?

felix
Bana 50 ml yazabiliriz abi.

Re: Tom Ford Tobacco Vanille Bölüştürsek Nasıl olur?

serif
Admin
felix yazdı
Bana 50 ml yazabiliriz abi.
Şimdilik 50 ml de ben diyeyim. Katılmak isteyenler ml miktarını da iletirse sevinirim.
[...]

Cevap olarak bu gönderi By CNYT
Cüneyt47 yazdı
Aslında bu TF grubu dahil farklı split deneme önerileri olan varsa bence belirtmeli...
Doğru söylüyorsunuz. Ben büyük çaplı bir splite yetişemem ama bu şekilde bu işin uzmanı olmuş arkadaşlar devreye girmiş olur.
[...]

Şimdilik 20 de bana yazalım

Re: Tom Ford Tobacco Vanille Bölüştürsek Nasıl olur?

CNYT
Kaldı 130 ML... Bende 450 ML olmasa muhakkak (Açılmamış 250 ML Flacon + Açılmış 200 ML kadar) alırdım şahsen... Ama başka TF Splitlerinde (bende olan yada sipariş edilmişler hariç) Şerif beyi desteklerim.

TF Private Blend 250 ML Split Önerileri:

TF Tobacco Oud
TF Oud Wood *
TF Tuscan Leather *
TF Noir De Noir *
TF Ombre Leather 16 *
TF Oud Fleur
TF Patchouli Absolu
TF Vert Des Bois
TF Vert D'Encens
TF Vert De Fleur
TF Vert Boheme

*: Splitte Yer Alırım
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Tom Ford Tobacco Vanille Bölüştürsek Nasıl olur?

dory
Ben de böyle kapsamlı bir TF spliti beklemekteyim. Acaba yakın zanmanda mı yapıldı diye de düşünmekteyim.

Re: Tom Ford Tobacco Vanille Bölüştürsek Nasıl olur?

promesta
Cevap olarak bu gönderi By CNYT

Re: Tom Ford Tobacco Vanille Bölüştürsek Nasıl olur?

RİYAFES
Kapsamlı bir bölüştürmede bende Tuscan Leather ve Plum Japonais de yer alırım...

Re: Tom Ford Tobacco Vanille Bölüştürsek Nasıl olur?

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By CNYT
Yoğun bir dönemde olduğum için kapsamlı bir split yapamam. İlk mesaja önerilerinizi ekleyeyim. Split yapabilecek bir arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.
Tobacco Vanille de bu listeye ilave edilmiş olur.

Cüneyt47 yazdı
[...]

Re: Tom Ford Bölüştürsek Nasıl olur?

Desert oud
Cevap olarak bu gönderi By serif
Bende Noir de noir
Ombre leather
Vert des bois olursa katılabilirim

serif yazdı
[...]

Şerif 50 ml
felix 50 ml
dory 20 ml
1-Aventus 2-MFK Lumiere Noire 3-TF Tuscan Leather 4- Musc Ravageur 5- Ambre Nuit 6-Mona di Orio Vanille 7- Chergui 8- Royal Vintage 9- Private Label 10- D&G Desert Oud

Re: Tom Ford Bölüştürsek Nasıl olur?

zett
TF TOBACCO OUD yapılırsa,katılırım...

Re: Tom Ford Bölüştürsek Nasıl olur?

SilverStar
zett yazdı
TF TOBACCO OUD yapılırsa,katılırım...
+1 ben...
Oud woodu stokluk alabilirim yapılırsa
Life is beatiful

Re: Tom Ford Bölüştürsek Nasıl olur?

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By serif
Şunlarda ben de yer alırım:

TF Vert Des Bois
TF Vert D'Encens
TF Vert De Fleur
TF Vert Boheme

Re: Tom Ford Bölüştürsek Nasıl olur?

anigemini
Cevap olarak bu gönderi By serif
Noir de noir'a her zaman varım.

Re: Tom Ford Bölüştürsek Nasıl olur?

Frozenwings
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
Ben de denemek maksadıyla birçoğuna katılabilirim.

Re: Tom Ford Bölüştürsek Nasıl olur?

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By serif
Büyük beklentiyle çıkan Ombre Leather 16'ya gelen yorumlardan sonra kimsenin ilgisi kalmamış herhalde :)

Vert d'Encens'e katılabilirim.

Re: Tom Ford Bölüştürsek Nasıl olur?

camorr
Ben Ombre Leather 17'yi bekliyorum.