Tiziana Terenzi Kirke

BatuhanKLC

Re: Tiziana Terenzi Kirke

Debussy
Tiziana Terenzi bizim forumda cok tutuldu da bir turlu denemek kismet olmadi. Tesekkurler yorum icin.

Re: Tiziana Terenzi Kirke

BatuhanKLC

Re: Tiziana Terenzi Kirke

Debussy
Yoo guzel anlatmissiniz Batuhan hocam. Koku burnumda canlandi gibi asagi yukari ve kalkcilik gibi degerlere de girmissiniz. Devam edin lutfen :) Onemli olan kokuyu yansitmak zaten. Kokuyu koklamadan fikir edindim guzel bir sekilde.

Re: Tiziana Terenzi Kirke

BatuhanKLC

Re: Tiziana Terenzi Kirke

Umut Kurtoğlu
Ben de çok beğendim. Ağzına sağlık hocam.. Jo Malone severim ben de ama çoğu çok cılız performansta... Wood Sage Sea Salt ile Pomegranate işte ortalama oluyor bende..

Re: Tiziana Terenzi Kirke

BatuhanKLC

Re: Tiziana Terenzi Kirke

Umut Kurtoğlu
Diptyque - Acqua di Parma - Jo Malone - Atelier Cologne - Creed

Freş- Ferah - Gerçekçi- Enerjik koku yapmak için kurulmuşlar resmen.

Re: Tiziana Terenzi Kirke

BatuhanKLC

Re: Tiziana Terenzi Kirke

guardiannnn
kırmızı meyveler diyosan bu koku tam benlik o zaman..
ağzına sağlık batuhanım.. teşekkürler yorum için.
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Tiziana Terenzi Kirke

BatuhanKLC

Re: Tiziana Terenzi Kirke

alperdutkin
ilk sıkıldığı andan itibaren meyveler kendini hissettiriyor...pek benlik değil ancak sevecek arkadaslar cıkacaktır
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Tiziana Terenzi Kirke

Medea LoveGergedan
alperdutkin yazdı
ilk sıkıldığı andan itibaren meyveler kendini hissettiriyor...pek benlik değil ancak sevecek arkadaslar cıkacaktır
+1

Re: Tiziana Terenzi Kirke

Freeoud
Çarkıfelek meyvesi de farklı bir hava katmış ,meyveli güzel tatlı bir koku.Kokuyu sıktandan sonra istem dışı tekrar tekrar koku yu koklayabilirsiniz

Re: Tiziana Terenzi Kirke

Frozenwings
Merakla bekliyorum... Ara ara meyveli kokulara bir düşkünlüğüm oluyor.

Re: Tiziana Terenzi Kirke

eren_c.

Re: Tiziana Terenzi Kirke

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Benim tarzım degil fakat genel begeni orani cok yüksek gorunuyor. Cevremdeki kadinlar bayildi cidden. Kiz arkadasim da bayildi, ona verdim parfumu, daha yok mu diyor :D

Armut, bogurtlen, carkifelek vesiare baya meyveli bir parfum.

Re: Tiziana Terenzi Kirke

Umut Kurtoğlu
Ben uzun süre karışık meyveli koku denemeyeceğim o yüzden merak ettiremediniz bana bu kokuyu.Batuhan hocanın yorumu merak ettirdi ama ardından gelen tepkiler söndürdü beni. Sevmesinler benim parfümü:( Sevmeyin:(

Re: Tiziana Terenzi Kirke

camorr
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Debussy yazdı
[...]

Baya meyveli derken Pulp ayarında mı?

Re: Tiziana Terenzi Kirke

Debussy
Bu konu güncellendi de .
Pulp'u kullani cok oldu ama animsadigim kadariyla asagi yukari evet diyebilirim. Fakat Kirke daha taze ve parlakti Pulp'a gore yanilmiyorsam. Pulp kadar yapiskan degil.

Yani ben uyusamadim Kirke ile ama seven de bayiliyor hakkaten. Cevremde guzel diye gecistirmedi kimse, boyle gozleri açıldı milletin :) Nis kafasindan ziyade genel begeni kokusu, yine de kalitesinde falan bir sorun yok. Biraz genc isi (yasli degilim ama icim olmus benim onu fark ettim).
123