Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

serif
Merhaba arkadaşlar;

Uzay Parfümeri Bülent Beyin katkıları ile Tiziana Teranzi bölüştürmesi gerçekleştirmeyi planlıyorum. Sadece 15 ml lik dekantlar olarak verilecektir. Şişe verilmeyecektir. Kargo ücreti alıcıya aittir.

Not: Ursa ve Orion hariç diğer parfümler dolmadan bölüştürülmeyecektir.

Hesap bilgileri:
Türkiye Finans Katılım Bankası
TR250020600058991330890001
Şerif ibrahim aydoğar
0532 2525125
serif_aydogar@hotmail.com

Tiziana Terenzi Parfüm Luna Ursa Major (15 ml 85 TL) ------- Kalan 15 ml
1- NeroBianco Kargo aşamasında
2- xlusive  Adres bilgisi geldi
3- NeroBianco Kargo aşamasında
4- Serif

Tiziana Terenzi Parfüm Orion (15 ml 85 TL) -------  Kalan 15 ml
1- jatne Kargo aşamasında
2- CNYT Adres bilgisi geldi
3- Pink Floyd Kargo aşamasında
4- CNYT Adres bilgisi geldi
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie
TME

Re: Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

TME
Selamlar Şerif hocam, ben Draco alayım 15 ml

Re: Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

Pink Floyd
Şerif Hocam, bana da şimdilik  bunları yaz diğerlerine bi bakayım

Tiziana Terenzi Parfüm Luna Draco

Tiziana Terenzi Parfüm Luna Andromeda

Re: Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

NeroBianco
Cevap olarak bu gönderi By TME
Ursa 15 ml yazabilirsin hocam

Re: Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

serif
Admin
Talepler eklendi.

TME yazdı
Selamlar Şerif hocam, ben Draco alayım 15 ml
Pink Floyd yazdı
Şerif Hocam, bana da şimdilik  bunları yaz diğerlerine bi bakayım

Tiziana Terenzi Parfüm Luna Draco

Tiziana Terenzi Parfüm Luna Andromeda

NeroBianco yazdı
[...]

jatne
şerif bey orion
             draco
             kirke
rica edeyim saygılar

Re: Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

serif
Admin
Ekledim.

jatne yazdı
şerif bey orion
             draco
             kirke
rica edeyim saygılar
[...]

Bu konu güncellendi de .
Şerif hocam sizden bir istirhamım olacak rica etsem benim Tiziana Terenzi Parfüm Luna Andromeda'yı silip yerine Tiziana Terenzi Casanova'yı yazarsanız çok memnun olurum.

Re: Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

serif
Admin
Hallettim. Kararsız kaldın. Ursa falan. 😀

Pink Floyd yazdı
[...]

serif yazdı
[...]

 Şerif Hocam teşekkürler
Aslında Ursanın yanında Major görünce farklı bir ursamı diye zannettim yok baktım bildiğimiz ursa zaten onu cantona'nın splitinden almıştım, Andromeda'ya gelince biraz araştırınca parfüm uniq ama kadınsı yanı daha ağır basıyormuş, bundan dolayı Casanova'nın hem limitli üretim olması hem de çok tutulan bir koku olduğunu okuyunca onda karar kıldım..

Re: Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

erdem
Cevap olarak bu gönderi By serif
Şerif bey aşağıdaki parfümlerden almak istiyorum beni de ekleyebilirsiniz.
Tiziana Terenzi Parfüm Luna Ursa Major (15 ml 85 TL)
Tiziana Terenzi Parfüm Orion (15 ml 85 TL)
Tiziana Terenzi Parfüm Luna Draco (15 ml 85 TL)
Tiziana Terenzi Parfüm Luna Cassiopea (15 ml 85 TL)
Tiziana Terenzi Parfüm Luna Andromeda (15 ml 85 TL)

Re: Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

serif
Admin
erdem yazdı
[...]
ekledim Erdem bey.
[...]

xlusive
Cevap olarak bu gönderi By serif
Şerif abi rica etsem

15 ml Ursa
15 ml Kirke

ekleyebilirmisin?

Re: Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

serif
Admin
xlusive yazdı
Şerif abi rica etsem

15 ml Ursa
15 ml Kirke

ekleyebilirmisin?
Ok.
[...]

vesna
Splitiniz hayirli olsun..
Dovizdeki artisa inat son splitlerdeki fiyatlar super :)

Re: Tiziana Teranzi Bölüştürmesi (Bülent Beye Teşekkürler)

serif
Admin
vesna yazdı
Splitiniz hayirli olsun..
Dovizdeki artisa inat son splitlerdeki fiyatlar super :)
Hayırlısı diyelim.
[...]

ilk dolacaklar Ursa, Orion ve Draco gibi gözüküyor. Dolmaları durumunda hafta sonu alabiliriz. Böylece yorulmadan bölüştürmeleri tamamlamış olurum.
[...]

Şerif Hocam Casanova'ya pek fazla ilgi yok dolmayacak gibi duruyor..

[...]

Biraz zaman tanımak lazım. Açıkçası birden dolmamaları benim içinde iyi olur. Doldukça alırız. :)
[...]

Şerif Hocam, Ödemeleri doldukça mı yapalım yoksa hepsi dolduktan sonra toptan mı ödeyelim..
12345